Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΘαλάσσιος ΤουρισμόςΟ. Κεφαλογιάννη: Συνθήκες αβεβαιότητας και ασάφειας στην αγορά κρουαζιέρας
Τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με μερικούς μήνες νωρίτερα

Ο. Κεφαλογιάννη: Συνθήκες αβεβαιότητας και ασάφειας στην αγορά κρουαζιέρας

Η υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα του καμποτάζ: “Τα μειωμένα έσοδα από την τουριστική δραστηριότητα, μαρτυρούν ότι ο ελληνικός τουρισμός, γνωρίζει σημαντική…

Η υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε την<...> ακόλουθη δήλωση σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα του καμποτάζ:

“Τα μειωμένα έσοδα από την τουριστική δραστηριότητα, μαρτυρούν ότι ο ελληνικός τουρισμός, γνωρίζει σημαντική κάμψη. Η φετινή θερινή περίοδος ήταν μια από τις δυσκολότερες των τελευταίων πολλών ετών.

Η Κυβέρνηση, εδώ και ένα χρόνο, εμφανίζεται απρόθυμη να αναλάβει δράσεις και να στηρίξει στην πράξη τον ελληνικό τουρισμό. Αρνείται να δραστηριοποιηθεί, ακόμα και τώρα, που η παγκόσμια τουριστική αγορά βρίσκεται σε έντονη κινητικότητα. Κορυφώνονται οι διαπραγματεύσεις για τα τουριστικά πακέτα και `κλείνουν` οι συμφωνίες στην αγορά κρουαζιέρας για το 2011. Μια αγορά που έχει δοκιμαστεί σκληρά στη χώρα μας, εξαιτίας και του μέχρι πρόσφατα ισχύοντος καθεστώτος του `καμποτάζ`. Και όμως, όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι της αγοράς κρουαζιέρας, τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με μερικούς μήνες νωρίτερα, όταν ίσχυε ακόμα το `καμποτάζ`. Ενώ ψηφίστηκε ο νόμος για την απελευθέρωσή της, ελάχιστα έχει προχωρήσει η έμπρακτη εφαρμογή του.

Ο νόμος προβλέπει ως όρο για τη διενέργεια κρουαζιέρας τη σύναψη συμβάσεων έως τριετούς διάρκειας μεταξύ των πλοιοκτητριών εταιρειών και του Ελληνικού Δημοσίου. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, τα συναρμόδια υπουργεία δεν έχουν εκδώσει την κοινή απόφαση για τον καθορισμό του ακριβούς περιεχομένου των συμβάσεων αυτών.

Η παρατεινόμενη αναμονή της κοινής υπουργικής απόφασης, η οποία εντάθηκε μετά το πρόβλημα της ανακατανομής των αρμοδιοτήτων, που προέκυψε με τον πρόσφατο ανασχηματισμό της Κυβέρνησης, δημιουργεί για την αγορά κρουαζιέρας συνθήκες τεράστιας αβεβαιότητας και ασάφειας.

Είναι βέβαιο ότι, αν η Κυβέρνηση συνεχίσει να χρονοτριβεί, τα αποτελέσματα του 2011 θα είναι χειρότερα από τα φετινά.

Οφείλει άμεσα να δώσει απαντήσεις:
– Για ποιους λόγους δεν έχει προχωρήσει ακόμα η έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης που να καθορίζει το ακριβές περιεχόμενο των συμβάσεων μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και πλοιοκτητριών εταιρειών.
– Πότε προτίθεται να προχωρήσει τελικά στην έκδοση της.
– Τι απαντά στους εκπροσώπους της αγοράς κρουαζιέρας, που βλέπουν το μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά να παραχωρείται άνευ όρων σε άλλες, πιο ανταγωνιστικές, ελεύθερες γειτονικές αγορές.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, καταθέσαμε στη Βουλή ερώτηση προς τα συναρμόδια Υπουργεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας, Πολιτισμού και Τουρισμού”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024