Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΣΙΤΕΣΑΠ: Στην μοίρα της εδώ και 20 χρόνια η μαρίνα Αλίμου
Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών `Ανευ Πληρώματος

ΣΙΤΕΣΑΠ: Στην μοίρα της εδώ και 20 χρόνια η μαρίνα Αλίμου

Έκπληξη από την ανακοίνωση της ΕΤΑ για όσα υποστήριξε περί της παρούσας κατάστασης στη μαρίνα Αλίμου ( ΕΤΑ: Δαπανηρή και χρονοβόρα η αναβάθμιση της Μαρίνας Αλίμου) εξέφρασε το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών `Ανευ Πληρώματος – ΣΙΤΕΣΑΠ

Έκπληξη από την ανακοίνωση της ΕΤΑ για όσα υποστήριξε περί της παρούσας κατάστασης στη μαρίνα Αλίμου ( ΕΤΑ: Δαπανηρή και χρονοβόρα η αναβάθμιση της Μαρίνας Αλίμου) εξέφρασε<...>το Σωματείο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών `Ανευ Πληρώματος – ΣΙΤΕΣΑΠ, με επιστολή του προς το Travel Daily News.

“Η μαρίνα Αλίμου”, σύμφωνα με το ΣΙΤΕΣΑΠ, “έχει εγκαταλειφθεί στην μοίρα της 20 χρόνια τώρα, χωρίς ουσιαστική συντήρηση των προ εικοσαετίας εγκαταστάσεων. Παρόλα αυτά, η μαρίνα αυτή, φιλοξενεί μόνιμα και διερχόμενα σκάφη, που αφήνουν ετησίως άνω των 5 εκατομμυρίων ευρώ στα ταμεία της ΕΤΑ”. Χαρακτηριστικά μάλιστα, το Σωματείο, σε επιστολή του ανέφερε τα ακόλουθα:

Για ποιά δαπανηρή και χρονοβόρα συντήρηση μιλάτε κύριε Κοκκώση; Γι αυτήν που ποτέ δεν κάνατε; Και αφού δεν την κάνατε, δεν πρέπει να αναλάβετε τις ευθύνες σας και να την κάνετε τώρα; Το να λέτε ότι ξοδέψατε σε έργα μετά από μια εικοσαετία 210.000 ευρώ, όσο το κόστος ενός μικρού διαμερίσματος δηλ. για μια μαρίνα που ελλιμενίζει πάνω από 1.200 σκάφη και κάνει ετήσιο τζίρο πάνω από 5.000.000 ευρώ, είναι κακόγουστο αστείο, μια ντροπή. Να σας θυμίσουμε ακόμα (ενδεικτικά) ότι η μαρίνα Αλίμου είχε δημοσιεύσει το έτος 2000 καθαρά κέρδη 72%”.

Η μεγάλη απορία των ανθρώπων του κλάδου μας είναι η παραδοχή σας ότι είναι δυσχερής η συντήρηση και η αναβάθμιση της μαρίνας!!! Και βέβαια είναι δυσχερής, διότι όταν εγκαταλείπεις κάτι στην μοίρα του, για 20 χρόνια, ενώ απομυζάς όλα του τα μεγάλα κέρδη, είναι φυσικό να χρειάζεται πολύ δουλειά και πολύ οργάνωση για να διορθωθούν τα κακώς κείμενα τόσων ετών αδιαφορίας και απαξίωσης. Αλλά αυτό, δεν είναι κάτι για το οποίο ευθύνεται ο κλάδος μας, γι αυτό ευθύνεστε εσείς, ο ΕΟΤ και μετά η ΕΤΑ, που τόσα χρόνια εισπράττετε χρήματα για ελλιμενισμό σε μαρίνα, αλλά η μαρίνα είναι σαν κοτέτσι!!! Έχετε υπ όψιν σας ότι η Μαρίνα Αλίμου δεν θα έπρεπε να αποκαλείται μαρίνα, διότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις που χαρακτηρίζουν κάποιον χώρο ως μαρίνα; Δώστε λοιπόν μερικές δεκάδες εκατομμύρια, τα έχετε ήδη εισπράξει προ πολλού, ώστε η μαρίνα να γίνει αυτό που πρέπει: Η καλή βιτρίνα του Ελληνικού Θαλάσσιου Τουρισμού. Γιατί τώρα, είναι μια βιτρίνα δυσφήμισης.

Λέτε πως το 2007 έχουν ολοκληρωθεί τα ακόλουθα έργα:

  • Συντήρηση υποσταθμών
  • Αυτόματη υπόγεια άρδευση στην είσοδο της μαρίνας
  • Επισκευή τριών (3) κτιρίων τουαλετών
  • Αντικατάσταση πλωτών στοιχείων στις προβλήτες 1 και 2
  • Κατασκευή και πόντιση τεσσάρων (4) τεχνητών ογκολίθων

Που τα είδατε τα πιο πάνω; Για την ίδια μαρίνα μιλάμε;

Λέτε επίσης πως έχετε δρομολογήσει έργα, τα οποία κρίνοντας από τα δήθεν ήδη ολοκληρωθέντα, όλοι εμείς που έχουμε άμεση σχέση με την μαρίνα Αλίμου καταλαβαίνουμε και πότε θα γίνουν, αλλά και τι ποιότητας έργα θα είναι.

Ο δρόμος από τα γραφεία των ΕΤΑ μέχρι την μαρίνα Αλίμου ήταν προφανώς μακρύς, και ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΤΑ κύριος Κοκκώσης, μετά το εξώδικό μας στις 21 Ιουνίου του 2007, αλλά και τις υπόλοιπες προσκλήσεις μας για να συζητήσουμε τα προβλήματα της μαρίνας, κατάφερε να φτάσει στην μαρίνα τον Μάρτιο του 2008, και παραδέχτηκε πως η κατάσταση είναι τριτοκοσμική και απαράδεκτη… Πως γίνεται κύριε Κοκκώση, εσείς να περηφανεύεστε για τα δήθεν έργα που κάνατε το 2007, ενώ χαρακτηρίζατε στην επίσκεψη σας το Μάρτιο του 2008 την κατάσταση της μαρίνας άθλια; Εσείς γράψατε την απάντηση στην εφημερίδα, ή κάποιοι «αρμόδιοι» στην ΕΤΑ απάντησαν με την άγονη ψευδή ξύλινη γλώσσα, για λογαριασμό σας και εν αγνοία σας;
Αλλά αυτό που μας εξαγριώνει περισσότερο απ όλα, είναι ο ισχυρισμός σας ότι κατά την πενταετία 2000-2005 οι επαγγελματίες, οι οποίοι αποτελούν το 80% περίπου των ιδιοκτητών των ελλιμενιζομένων σκαφών στη μαρίνα Αλίμου, συστηματικά δεν κατέβαλαν τα αναλογούντα δικαιώματα ελλιμενισμού ούτε των λοιπών παρεχομένων υπηρεσιών!!!

Εάν υπάρχουν τέτοιοι πελάτες, γιατί δεν προβήκατε στις νόμιμες ενέργειες επι 5 έτη για να εισπράξετε τα χρήματα που σας οφείλονται; Δεν υπάρχουν διαδικασίες είσπραξης; Δεν γνωρίζετε τα πλήρη στοιχεία των επαγγελματιών και των σκαφών όσων ελλιμενίζουν σκάφη στην μαρίνα σας;

Γιατί δεν λέτε την αλήθεια, ότι μετά τις αποφάσεις 2477 και 2478/00 του ΣτΕ καθώς και την απόφαση 192/2003, με τις οποίες κρίθηκαν παράνομα και καταχρηστικά τα τιμολόγια, οι αυξήσεις που είχατε επιβάλει, άκυρα δηλαδή, καταλήξατε με 5ετή καθυστέρηση να αποδεχτείτε με το μνημόνιο συνεργασίας ΣΙΤΕΣΑΠ – ΕΤΑ να συμψηφιστούν τα παρανόμως εισπραχθέντα από εσάς χρήματα τα προηγούμενα χρόνια. Εσείς μας οφείλατε χρήματα, και αντί να μας τα επιστρέψετε, συμψηφίστηκαν σιγά-σιγά με τα τέλη ελλιμενισμού που πληρώναμε, και φυσικά όταν ολοκληρώθηκε ο συμψηφισμός, συνεχίζουμε και πληρώνουμε κανονικά. Δεν είμαστε τζαμπατζήδες, πληρώνουμε τις νόμιμες τιμές με τις νόμιμες αυξήσεις, και εσείς μας οφείλατε χρήματα που μας επιστρέψατε δια του συμψηφισμού.

Αλλά η απορία όλων μας, δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στην μαρίνα, είναι γιατί συνεχίζουμε να σας πληρώνουμε για υπηρεσίες που δεν μας προσφέρετε:

  • Το κυκλοφοριακό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των τουριστών και των επισκεπτών. Απροσπέλαστη έξοδος σε ασθενοφόρα, ταξί κλπ. Η μαρίνα τις ώρες αιχμής του Σαββατοκύριακου γίνεται μια παγίδα για τα οχήματα που είναι μέσα και πρέπει να βγουν έξω. Μία με δύο ώρες για απόσταση 500μ όσο κι αν ακούγεται εξωπραγματικό, είναι συχνά πραγματικό για την μαρίνα Αλίμου. Το Πολυτεχνείο σήκωσε τα χέρια ψηλά και δεν βρήκε βιώσιμη λύση για το κυκλοφοριακό. Πώς να μην τα σηκώσει έτσι που καταντήσατε την μαρίνα με όλα τα ετερόκλητα μπαρ, εστιατόρια, κολυμβητήριο. Και όλα αυτά, κυκλωμένα από την απροσπέλαστη γραμμή του τραμ.
  • Η καθαριότητα είναι τριτοκοσμική.
  • Η ασφάλεια της μαρίνας ανύπαρκτη (βανδαλισμοί – απόπειρες βιασμών – κλοπές – αδέσποτα σκυλιά).
  • Ο φωτισμός ανύπαρκτος.
  • Οι πυλώνες ηλεκτροδότησης των σκαφών σε κακό χάλι, έχουν προκαλέσει ακόμα και σοβαρές ηλεκτροπληξίες.
  • Ανυπαρξία χώρων υγιεινής και εγκατάσταση ISO BOX που χρησιμοποιούνται σε εργοτάξια. Το ένα και μοναδικό ISO BOX που ασχημαίνει τον χώρο δίπλα από τα γραφεία της μαρίνας, όπως θα δείτε στις φωτογραφίες είναι μετά 2 χρόνια ήδη «εκτός λειτουργίας».

Πρέπει να θρηνήσουμε και θύματα πρώτα, για να καταλάβετε ότι η κατάσταση εγκυμονεί κινδύνους;
Πρέπει να μειωθεί κι άλλο ο θαλάσσιος τουρισμός, αφού οι πελάτες μας δεν θέλουν να πατήσουν το πόδι τους σε αυτήν την άθλια μαρίνα, να καταστραφούμε ολοσχερώς σαν επαγγελματίες, για να μας ακούσετε;
Τι πρέπει να κάνουμε για να κάνετε εσείς, όσα είσαστε υποχρεωμένοι ούτως ή άλλως να κάνετε;”.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024