Η αγορά της Βρετανίας, η οποία αποτελεί και την κύρια αγορά της Ζακύνθου, παρουσιάζει αύξηση 10,89%. Ενδιαφέρον είναι ότι το Ισραήλ, ως νέα αγορά, παρουσιάζει εντυπωσιακά αποτελέσματα, παρότι ακόμη τα νούμερα είναι μικρά, υπερδιπλασιάζοντας τις αφίξεις σε ποσοστό 118,77%.
Εντυπωσιακή και τον μήνα Ιούλιο η αύξηση των αφίξεων για τη Ζάκυνθο, δηλώνει η κα Χριστίνα Τετράδη, Οικονομική Επόπτης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά. Βάσει των αφίξεων του αεροδρομίου της Ζακύνθου τον μήνα Ιούλιο 2014, ο μέσος όρος των αφίξεων παρουσιάζει αύξηση 18,09%, ενώ για το επτάμηνο η συνολική μεσοσταθμική αύξηση ανέρχεται σε 18,75%.
Πιο αναλυτικά:
ΕΤΟΣ |
ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΜΑΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΙΟΥΝΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΙΟΥΛΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ |
2013 |
3694 |
54489 |
94611 |
118770 |
271564 |
2014 |
4258 |
64653 |
113299 |
140260 |
322470 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
564 |
10164 |
18688 |
21490 |
50906 |
% ΑΥΞΗΣΗ |
15,27% |
18,65% |
19,75% |
18,09% |
18,75% |
Αναλύοντας ενδεικτικά τις αγορές του εξωτερικού για το μήνα Ιούλιο, η αγορά της Βρετανίας, η οποία αποτελεί και την κύρια αγορά της Ζακύνθου, παρουσιάζει αύξηση 10,89%.
Από τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, η Ολλανδία παρουσιάζει μεγάλη αύξηση 28,33%, η Ελβετία παρουσιάζει αύξηση 19,65%, το Βέλγιο παρουσιάζει αύξηση 12,08% και η Αυστρία 3,88%, ενώ η Γερμανία παρουσιάζει μείωση 13,61%.
“Σχετικά με τις ανατολικές αγορές, η Ρωσία παρουσιάζει μικρή πτώση – 7,55%, η οποία όμως εξισορροπείται με τη μεγάλη αύξηση από τη Λευκορωσία 230,93%. Παρά τις αρχικές ανησυχίες, η ρωσική αγορά, λόγω οικονομικής και πολιτικής κατάστασης, στην πραγματικότητα παρουσιάζει μείωση στην αναμενόμενη αύξηση και όχι στα πραγματικά νούμερα”, αναφέρει η κα Τετράδη.
“Από τις υπόλοιπες ανατολικές αγορές, μεγάλη αύξηση παρουσιάζουν επίσης η Ρουμανία 85,39%, η Ουγγαρία 71,48%, η Σλοβακία 64,81% και η Πολωνία 44,56%. Επίσης, η Ιταλία παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, της τάξεως του 71,62% λόγω περιόδου. Το Ισραήλ, ως νέα αγορά, παρουσιάζει εντυπωσιακά αποτελέσματα, παρότι ακόμη τα νούμερα είναι μικρά, υπερδιπλασιάζοντας τις αφίξεις σε ποσοστό 118,77%”.
Η εσωτερική αγορά παρουσίασε μεγάλη αύξηση που φτάνει το 50%, όπως αντικατοπτρίζεται από τις πτήσεις εσωτερικού και αφορά τόσο Έλληνες, όσο και ξένους, που επισκέπτονται τη Ζάκυνθο, με βάση την Αθήνα. Αντίστοιχα, και από το λιμάνι της Ζακύνθου, η κίνηση του εσωτερικού τουρισμού, για τον μήνα Ιούλιο η κίνηση παρουσίασε μια μικρή αύξηση σε σχέση με πέρυσι.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.