Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΑύξηση των Ελλήνων τουριστών στη Γερμανία
GTM: Germany Travel Mart

Αύξηση των Ελλήνων τουριστών στη Γερμανία

ΑΠΟΣΤΟΛΗ-GTM2008-ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Αύξηση παρουσίασαν οι αριθμοί των Ελλήνων που επισκέφθηκαν την Γερμανία το 2007. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού που μετρά τις διανυκτερεύσεις των αλλοδαπών τουριστών στη χώρα, το 2007 οι διανυκτερεύσεις των Ελλήνων έφτασαν τις 500.000 παρουσιάζοντας αύξηση 13,4%

ΑΠΟΣΤΟΛΗ-GTM2008-ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Αύξηση παρουσίασαν οι αριθμοί των Ελλήνων που επισκέφθηκαν την Γερμανία το 2007. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού που μετρά τις διανυκτερεύσεις των αλλοδαπών τουριστών στη χώρα, το 2007 οι διανυκτερεύσεις των Ελλήνων<...> έφτασαν τις 500.000 παρουσιάζοντας αύξηση 13,4%.

Το 49% των ταξιδίων των Ελλήνων στη Γερμανία γίνεται για επαγγελματικούς λόγους, ενώ το 44% για διακοπές. Η Γερμανία για το 2007 ήταν η πρώτη προτίμηση των Ελλήνων τουριστών, σύμφωνα πάντα με τα ίδια στοιχεία, αφού το 16% του συνόλου των Ελλήνων που ταξίδεψαν στο εξωτερικό και το 13% εκείνων που ταξίδεψαν για διακοπές προτίμησαν τη Γερμανία.

Οι στόχοι του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού για την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού το 2008 συνοψίζονται στις ακόλουθες ενέργειες:

  • Αύξηση της ζήτησης για επισκέψεις στα Παλάτια, τα πάρκα, και τους κήπους, στα πλαίσια του τουρισμού πόλεων, με ιδιαίτερη έμφαση στις περιηγήσεις.
  • Σε συνεργασία με το Γραφείο Συνεδρίων της Γερμανίας, αύξηση της προώθησης του επαγγελματικού τουρισμού.
  • Αύξηση της ζήτησης για πολιτιστικό τουρισμό σε συνδυασμό με τον τουρισμό πόλεων.
  • Τοποθέτηση στον παγκόσμιο χάρτη της γαστρονομίας της Γερμανικής κουζίνας με το σλόγκαν “Culinary Germany” μέσω της προώθησης του Φεστιβάλ και των διαφόρων γεγονότων που γίνονται γύρω από τη γαστρονομία.
  • Σε συνεργασία με το German Spa Association, τα ξενοδοχεία με spa, το German Wellness Association, και το Medical Wellness Association, θα προωθηθεί πολύ, ιδίως στη Νοτιοδυτική Ευρώπη, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα το 2004, ο τουρισμός υγείας με σλόγκαν Health and Fitness Holidays in Germany.
  • Με έμφαση στις γειτονικές της χώρες, η Γερμανία προωθεί για το 2009 τον τουρισμό δραστηριοτήτων με σλόγκαν “Active lifestyle holidays – walking and cycling in Germany”.
  • Προώθηση του χειμερινού τουρισμού κατευθείαν στους τουρίστες που προέρχονται από τις χώρες της ΒΔ Ευρώπης.
  • Αλλαγή του λογότυπου της χώρας για τον τουρισμό.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, αποτελεί το γεγονός ότι σύμφωνα με τα λεγόμενο του κ. Richard Adam, διευθυντή του Τουρισμού της Βαβαρίας, ερευνούν το θέμα της αύξησης της θερμοκρασίας στις χώρες της Μεσογείου, γιατί πιστεύουν ότι αυτό το γεγονός θα λειτουργήσει σε λίγα χρόνια αποτρεπτικά για τους τουρίστες ιδίως τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. Θεωρούν δε, ότι είναι μια γεγάλη ευκαιρία για αύξηση του τουρισμού στη Βαβαρία, περιοχή που βρίσκεται στα νότια της χώρας και έχει το μεγαλύτερο αριθμό αλλοδαπών τουριστών σε όλη τη χώρα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024