Η δημοτικότητα του εικονικού τουρισμού στην Κίνα αναγκάζει τις τουριστικές επιχειρήσεις και τα γραφικά σημεία να επιταχύνουν τη δημιουργία χαρακτηριστικών ψηφιακών προϊόντων και την εκπαίδευση επαγγελματιών live streaming.
Ο τουρισμός cloud ή εικονικός τουρισμός γίνεται μια ακμάζουσα τάση στην Κίνα, φέρνοντας νέες ευκαιρίες για την ανάκαμψη της τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έχει βιώσει τρία χρόνια δυσκολίας λόγω της επιδημίας COVID-19, ανέφερε την περασμένη Τρίτη το Youth.cn.
Όπως αναφέρει το silkroadgreek.gr, σύμφωνα με μια έκθεση έρευνας για τον εικονικό τουρισμό που κυκλοφόρησε πρόσφατα από το κέντρο κοινωνικής έρευνας της China Youth Daily, το 74,8% των ερωτηθέντων ήταν πρόθυμοι να δεχτούν τον εικονικό τουρισμό, το 59,7% είπε ότι είχε καλή εμπειρία στον εικονικό τουρισμό και το 84,1% είπε ότι ο εικονικό τουρισμός έχει εμπλουτίσει την τουριστική τους εμπειρία.
Οι ξεναγοί έχουν μετατραπεί σε live streaming, μεταδίδοντας ζωντανά όμορφες σκηνές σε διάφορα τουριστικά αξιοθέατα και διαδίδουν τον πολιτισμό, δίνοντας δυναμισμό στην τουριστική βιομηχανία.
Στις 20 Μαΐου, ο Li Shenglin, ξεναγός στο Πεκίνο, ξεκίνησε τη μέρα του με μια ζωντανή μετάδοση στο Wanchun Pavilion του Jingshan Park στο κέντρο του Πεκίνου στις 10 π.μ. με την παρουσίαση της ιστορίας και των ιστοριών των δυναστείων Μινγκ (1368-1644) και Τσινγκ (1644-1911) στους διαδικτυακούς ταξιδιώτες.
“Χάρη στον εικονικό τουρισμό, οι άνθρωποι μπορούν να επισκέπτονται ευχάριστα τουριστικά αξιοθέατα στο διαδίκτυο και να εκτιμούν τον παραδοσιακό πολιτισμό χωρίς να βγαίνουν σε εξωτερικούς χώρους. Γι’αυτό οι άνθρωποι αγαπούν τον αναδυόμενο τρόπο ταξιδιού”, είπε ο Li.
Ο Li άρχισε να πειραματίζεται με τη ζωντανή ροή το 2021 και έχει συγκεντρώσει περίπου 200.000 ακόλουθους μέσα σε δύο χρόνια.
Εκτός από τους ξεναγούς, γραφικά σημεία όπως το Wuzhen, το Yuntai Mountain και το Huangshan, καθώς και μουσεία έχουν δημιουργήσει επίσης λογαριασμούς στο Douyin, στο WeChat και σε άλλες μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες για να προβάλουν όμορφες σκηνές στο διαδίκτυο και να προωθήσουν τον παραδοσιακό πολιτισμό.
Για παράδειγμα, ο Hou Ningbin, επικεφαλής του Μουσείου Ιστορίας Shaanxi στην επαρχία Shaanxi της βορειοδυτικής Κίνας, μετέδωσε ζωντανά την εξερεύνηση του μουσείου στις 17 Μαΐου, προσελκύοντας 224.000 διαδικτυακούς θεατές για να τον ακολουθήσουν σε μια ζωντανή περιοδεία.
Η δημοτικότητα του εικονικό τουρισμού αναγκάζει τις τουριστικές επιχειρήσεις και τα γραφικά σημεία να επιταχύνουν τη δημιουργία χαρακτηριστικών ψηφιακών προϊόντων και την εκπαίδευση επαγγελματιών live streaming, σύμφωνα με τον Xie Xiangxiang, αντιπρόεδρο της Σχολής Τουρισμού του Πανεπιστημίου Hainan.
Ο εικονικός τουρισμός έχει προέλθει από μια ιδέα σε προϊόντα. Στη νέα επιχειρηματική μορφή, πρέπει να γίνουν προσπάθειες για να διερευνηθούν τρόποι μετατροπής της διαδικτυακής κίνησης σε πωλήσεις, είπε ο Xie.
Σημείωσε ότι ορισμένοι ξεναγοί, εκτός από την πώληση ταξιδιωτικών προϊόντων στις συνεδρίες ζωντανής ροής τους, επικεντρώνονται επίσης στην προώθηση τοπικών χαρακτηριστικών προϊόντων και δημιουργικών προϊόντων με πολιτιστική πνευματική ιδιοκτησία.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.