Περίπου 9% επιβατών σε αεροπορικές εταιρίες Low Cost (LCC) και 5% σε εταιρίες Full Service (FSC) ταξίδεψαν για πρώτη φορά, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Αεροπορίας Ασίας / Ειρηνικού. Ποσοστά […]
Περίπου 9% επιβατών σε αεροπορικές εταιρίες Low Cost (LCC) και 5% σε εταιρίες Full Service (FSC) ταξίδεψαν για πρώτη φορά, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Αεροπορίας Ασίας / Ειρηνικού. Ποσοστά ιδιαίτερα<...>αξιοσημείωτα, καθότι είναι παρόμοια με αυτά αντίστοιχων ερευνών σε ανεπτυγμένες αγορές, όπως π.χ. της Αυστραλίας. Ενδεικτικό των τάσεων είναι επίσης το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς επιβάτες των εταιριών Low Cost δήλωσαν πως θα έκαναν το ταξίδι τους, ακόμη και αν τα ναύλα ήταν διπλά, ενώ μόλις το 5% στην περίπτωση αυτή δεν θα πραγματοποιούσε το ταξίδι.
Μέχρι στιγμής στην περιοχή της Ασίας / Ειρηνικού, των χαμηλών ναύλων επωφελούνται περισσότερο οι υφιστάμενοι ταξιδιώτες, που επιλέγουν να ταξιδεύουν συχνότερα. Ωστόσο, μεγαλύτερη επίπτωση φαίνονται να έχουν οι χαμηλοί ναύλοι στα ταξίδια με τρένο, αφού το 44% επιβατών σε αεροπορικές εταιρίες Low Cost δήλωσαν πως σε περίπτωση που τα ναύλα ήταν διπλάσια θα έκαναν το ταξίδι τους με τρένο.
Τα χαμηλά ναύλα, σε αντίθεση με τις ανεπτυγμένες αεροπορικά αγορές, στην περίπτωση της Ινδίας δεν έχουν προς τα παρόν κινητοποιήσει μαζικά μεγάλο αριθμό ατόμων να ταξιδέψουν για πρώτη φορά, αλλά η είσοδος των εταιριών Low Cost (LCC) στην Ασία είναι ακόμη πολύ πρόσφατη και οι προοπτικές για το μέλλον είναι παραπάνω από καλές, σύμφωνα με αναλυτές του χώρου.