Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΔυναμική επιστροφή της Ταϊλάνδης στον τουρισμό με 2 εκατ. επισκέπτες μόνο τον Ιανουάριο
Τάσεις

Δυναμική επιστροφή της Ταϊλάνδης στον τουρισμό με 2 εκατ. επισκέπτες μόνο τον Ιανουάριο

Η παραλία της Πατάγια στην Ταϊλάνδη.

Η χώρα έχει ως στόχο να ενισχύσει τα τουριστικά οικοσυστήματα, εστιάζοντας στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν χθες στην εκδήλωση WebBeds IMPACT Summit 2023 στην Μπαγκόγκ, από τον Sitipakorn Cheawsamoot, αναπλ. Κυβερνήτη Διεθνούς Μάρκετινγκ EMEA & Αμερικής του Tourism Authority of Thailand, η λίστα των κορυφαίων 10 επισκεπτών της Ταϊλάνδης (ανά εθνικότητα) για τον Ιανουάριο του 2023 περιλαμβάνει τις:

  1. Μαλαισία (257.684)
  2. Ρωσία (202.642)
  3. Νότια Κορέα (168.605)
  4. Ινδία (101.343)
  5. Κίνα (91.080)
  6. Ηνωμένες Πολιτείες (80.723)
  7. Λάος (79.706)
  8. Ηνωμένο Βασίλειο (75.161)
  9. Γερμανία (71.038)
  10. Βιετνάμ (70.568)

Η Ρωσία ήταν η Νο1 χώρα στην αγορά μεγάλων αποστάσεων (202.642), ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ (80.723) και το Ηνωμένο Βασίλειο (75.161). Ακολουθούν η Γερμανία, η Γαλλία, η Σουηδία, το Καζακστάν, το Ισραήλ, ο Καναδάς και η Ιταλία.

Ο κ. Cheawsamoot τόνισε ότι για φέτος, η Ταϊλάνδη πρέπει να τονώσει την ποιοτική ζήτηση, δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια, προκειμένου να δημιουργηθεί καλή φήμη και εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, με έμφαση σε αυτούς του υψηλού εισοδήματος και της υψηλής ποιότητας. Επίσης, η χώρα πρέπει να ενισχύσει τα τουριστικά οικοσυστήματα εστιάζοντας στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα. «Ο TAT θα επικεντρωθεί στον υπεύθυνο και ψηφιακό τουρισμό, που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μακροπρόθεσμη διανομή εισοδήματος», είπε.

Η Ταϊλάνδη είναι ένας προορισμός για όλο το χρόνο. Έτσι, η τουριστική της πολιτική θα εστιαστεί:

  • Την περίοδο Οκτωβρίου – Μαρτίου, την περίοδο των χειμερινών διακοπών, στις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Αμερικής.
  • Τον Απρίλιο και τον Μάιο, δηλαδή στις διακοπές του Πάσχα και πριν/μετά το Ραμαζάνι, στην Ευρώπη και τις αγορές της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.
  • Τέλος, από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και τις σχολικές διακοπές, στη Νότια Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και το Ισραήλ.

Impact summit_Siripakorn

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024