Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςBarclaycard Business: Σε μείωση των ταξιδιών των business travelers οδήγησε η τεχνολογική πρόοδος

Barclaycard Business: Σε μείωση των ταξιδιών των business travelers οδήγησε η τεχνολογική πρόοδος

Περίπου οι μισοί από τους business travelers (48%) ισχυρίστηκαν ότι η τεχνολογία μείωσε τις ανάγκες τους για ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνεςσε έρευνα της Barclaycard Business, που κατέδειξε πως τα […]

Περίπου οι μισοί από τους business travelers (48%) ισχυρίστηκαν ότι η τεχνολογία μείωσε τις ανάγκες τους για ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες<...>σε έρευνα της Barclaycard Business, που κατέδειξε πως τα ανώτερα στελέχη έχουν ιδιαίτερα καλές σχέσεις με την τεχνολογία. Μάλιστα, περισσότεροι από τους μισούς CEOs (51%) και board directors (55%) απάντησαν ότι η πρόοδος της τεχνολογίας έχει συμβάλλει αισθητά στην μείωση του αριθμού ταξιδίων τους.

Ειδικότερα, η 20η ετήσια έρευνα της Barclaycard Business κατέδειξε πως πολλοί business travelers επιλέγουν να επικοινωνούν μέσω των τεχνολογικών δυνατοτήτων παρά με συναντήσεις. Συγκεκριμένα, 8 στους 10, με ποσοστό 84% επικοινωνούν μέσω των emails, ενώ το 36% συμμετέχει σε τηλε-συνέδρια και το 32% σε βίντεο-συνέδρια.

Η τεχνολογία επίσης βοηθά τους επιχειρηματίες κατά τη διάρκεια των ταξιδίων τους, καθώς το 29% απάντησε ότι χρησιμοποίησε wireless hotspots στους τελευταίους 12 μήνες όταν ταξίδευε, σε σχέση με το 13%, που είχε δώσει την ίδια απάντηση την προηγούμενη χρονιά. Η πιο συνήθης κινητή τεχνολογία περιλαμβάνει φορητούς υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα, τρίτης γενιάς, με τα 2/3 των business travelers να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποίησαν την περασμένη χρονιά.

Στο ερώτημα ποιες τεχνολογίες χρησιμοποίησαν κατά τη διάρκεια ταξιδίων τους, τα στοιχεία οδήγησαν στα ακόλουθα συμπεράσματα:

  • Φορητούς υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα (66%)

  • Συσκευές που δίνουν πρόσβαση στα emails (40%)
  • Wireless hotspots (29%)
  • Φορητά music players (23%)
  • Φορητά DVD players (10%)
  • Broadband σε αεροπλάνα και τρένα (9%)
  • Συσκευές 3G (7%)

Η έρευνα επίσης αποκάλυψε διαφορές μεταξύ των δύο φύλων. Οι άντρες εξακολουθούν να εμφανίζονται περισσότεροι εξοικειωμένοι με την υψηλή τεχνολογία, αφού μόνο το 1/3 των γυναικών δήλωσε ότι έχει πρόσβαση στα emails του κατά τη διάρκεια ταξιδίων, σε αντίθεση με τους άντρες, που τσεκάρουν τα emails τους, με ποσοστό 43%.

Μόνο το 46% όλων των business travelers απάντησε ότι η τεχνολογία δεν επηρεάζει τις ανάγκες ταξιδίων τους, ενώ 9 στους 10 από αυτούς απάντησαν ότι οι συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο δεν πρόκειται ποτέ να πάψουν να πραγματοποιούνται, λόγω της τεχνολογίας.

Ο κ. Tim Carlier της Barclaycard Business σχολίασε: “Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτουν την επίδραση της τεχνολογίας στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Τεχνολογίες, όπως email και βίντεο-συνεδριάσεις μπορούν να μειώσουν τις ανάγκες ταξιδίων, αλλά τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν ότι οι συναντήσεις θα αποτελούν πάντα ζωτικό σημείο της επιχειρηματικής πρακτικής. Παράγοντες, όπως η διαφορά της ώρας από χώρα σε χώρα και διάφορα πολιτιστικά εμπόδια θα αποτελέσουν τα σημαντικότερα θέματα, όσο οι δράσεις των επιχειρήσεων περνούν τα σύνορα της χώρας τους και για αυτό το λόγο οι συναντήσεις, τύπου πρόσωπο με πρόσωπο, θα διαδραματίσουν τον πρωταρχικό ρόλο στην επίλυση τους”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
01/03/2024
29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024