Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήCheck in στα ‘έξυπνα’ ξενοδοχεία του μέλλοντος
Τάσεις

Check in στα ‘έξυπνα’ ξενοδοχεία του μέλλοντος

Ρομπο-μπάτλερ, πολυμορφικά ξενοδοχεία, επιλογή ονείρων και σπα μακροζωίας θα αποτελούν μερικά από τα χαρακτηριστικά των επιλογών σε ένα ξενοδοχείο το 2060 και παραπέρα: Η Hotels.com και ο μελλοντολόγος δρ.α James Canton αποκαλύπτουν το μέλλον της φιλοξενίας σε μια μελέτη για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος.

Όταν οι ταξιδιώτες θα κάνουν check in σε ένα ξενοδοχείο το 2060 Θα περιμένουν απ’αυτό να διαθέτει AR (Augmented Reality), Τεχνητή Νοημοσύνη, πολυμορφικά κρεβάτια, εφαρμογές ροπμοπτικής, οθόνες αφής για τα πάντα, υπερσυνδεσιμότητα και πολλά άλλα, όπως αποκαλύπτεται σε μελέτη της Hotels.com για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος.

Η Hotels.com γιορτάζει 25 χρόνια εμπειρίας στις υπηρεσίες φιλοξενίας και διαμονής φέτος και το βλέμμα της είναι στραμμένο στο μέλλον συνάπτοντας συνεργασία με τον διεθνούς φήμης μελλοντολόγο δρ. James Canton του Institute for Global Futures. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι το ταξίδι και η εμπειρία του ξενοδοχείου θα είναι διαφορετική μέσα σε ένα χρόνο από σήμερα, σε 25 χρόνια και, πόσο μάλλον, το 2060.

Ο τρόπος που οι ταξιδιώτες επιλέγουν έναν προορισμό, κλείνουν ένα ταξίδι, ταξιδεύουν στον προορισμό που θέλουν και απολαμβάνουν την εμπειρία παραμονής τους θα είναι δραματικά διαφορετικός στο μέλλον.

Ο δρ. James Canton από το Institute for Global Futures, κορυφαίο ίδρυμα που προσδιορίζει τις ανερχόμενες τάσεις των καταναλωτών, εξηγεί πως “οι τάσεις στον τομέα της τεχνολογίας, της επιστήμης, της ενέργειας και της ψυχαγωγίας θα αλλάξουν κατά πολύ την εμπειρία του ξενοδοχείου για τους ταξιδιώτες. Η ανάδυση της νέας επιστήμης του ταξιδιωτικού design, η οποία είναι ένας συνδυασμός της χρήσης μεγάλων δεδομένων, Τεχνητής Νοημοσύνης και της πρόβλεψης των ονείρων των επισκεπτών, σηματοδοτεί την αλλαγή της εμπειρίας ολόκληρου του ταξιδιού.

Το μέλλον των ταξιδιών είναι πραγματικά συναρπαστικό, όπως μας λένε οι προβλέψεις για το τι ζητούν οι καταναλωτές από την εμπειρία τους πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού. Οι ίδιες οι κρατήσεις θα ενισχυθούν από τους ψηφιακούς πράκτορες Τεχνητής Νοημοσύνης, χρησιμοποιώντας data mining και προηγμένη τεχνολογία υπολογιστών. Η νέα επιστήμη θα συμβάλει στη δημιουργία ιδιαίτερα εξατομικευμένων εμπειριών διαμονής. Και δε θα τελειώνει όταν ο πελάτης θα κάνει check out…”.

Η Hotels.com συνεργάστηκε με τον δρ. Canton για να εντοπίσει το πως θα είναι τα ξενοδοχεία του μέλλοντος μέχρι το 2060. Μερικά από τα νέα δεδομένα
θα είναι:

  • Ρομπο-μπάτλερ: Αυτά τα αυτόνομα ρομπότ θα μπορούν να σχεδιαστούν online πριν από την άφιξη του πελάτη και θα μπορούν να προγραμματιστούν / “εξοπλιστούν” με ειδικά ταλέντα, δεξιότητες, γλώσσες και πληροφορίες, ώστε να κάνουν τη διαμονή στο ξενοδοχείο εξαιρετική. Θα κάνουν τα πάντα, από το να καλωσορίσουν τους επισκέπτες στο αεροδρόμιο, μέχρι να τους προσφέρουν gourmet φαγητό, μακιγιάζ στο δωμάτιο, συντροφικότητα, εκπαίδευση, ψυχαγωγία, επιχειρηματικές συμβουλές και υπηρεσίες θυρωρείου.
  • Πολυμορφικά ξενοδοχεία κατά παραγγελία: Αυτή είναι η επόμενη γενιά στη κατασκευή κατά παραγγελία. Πρόκειται για ξενοδοχεία, τα οποία αυτοσυναρμολογούνται και “μεταμορφώνονται” από ένα σχέδιο σε άλλο με βάση τις ψήφους των καταναλωτών. Τα ξενοδοχεία αυτά θα χρησιμοποιούν τη νανοτεχνολογία και μηχανήματα που μπορούν να αυτο-συναρμολογούν περιβάλλοντα, κτίρια ή ακόμα και ολόκληρο τον φυσικό κόσμο γύρω τους (θυμηθείτε το Jurassic Park ή το WestWorld). Όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι εφικτά μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.
  • Εκτυπωτές 3D σε κάθε δωμάτιο: Το να κουβαλάει κανείς τις αποσκευές του στις διακοπές θα αποτελεί παρελθόν. Οι 3D εκτυπωτές θα αλλάξουν την ταξιδιωτική εμπειρία και συγκεκριμένα αυτή των δωματίων. Οι 3D Makers θα μπορούν να δημιουργούν σε πραγματικό χρόνο όποια στοιχεία επιθυμούν οι επισκέπτες, όπως ένα νέο ζευγάρι παπούτσια, ρούχα, φάρμακα, ακόμα και υπολογιστές ή κινητά. Οι 3D αγορές θα είναι διαθέσιμες και οι καταναλωτές θα μπορούν να “κατεβάσουν” αγαθά μέσω cloud, τα οποία θα σχεδιάζουν οι ίδιοι κατά παραγγελία. Αυτό θα γίνει και το πρότυπο σε κάθε δωμάτιο ξενοδοχείου.

Μέσα σε ένα δωμάτιο “έξυπνου” ξενοδοχείου
Μέχρι το 2060 το standard δωμάτιο ξενοδοχείου που γνωρίζουμε σήμερα θα είναι σχεδόν αγνώριστο. Το δωμάτιο του μέλλοντος θα είναι τόσο εξατομικευμένο, τόσο “έξυπνο” και τεχνολογικά ανεπτυγμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Θα περιλαμβάνει:

  • Είσοδο με αναγνώριση προσώπου
  • Πολλαπλούς αισθητήρες εναρμονισμένους με τον χρήστη
  • Τηλεόραση στην οποία θα μπορεί κανείς να μιλά και θα αποκρίνεται
  • Κάθε επιφάνεια θα είναι touchscreen, αντιδραστική και διαδραστική
  • Τα μπάνια θα έχουν “έξυπνες” τουαλέτες και καθρέφτες που θα παρουσιάζουν σε πραγματικό χρόνο τα νέα της ημέρας
  • Αρώματα σχεδιασμένα να ερεθίζουν τους νευρώνες θα αναδύονται από διαδραστικούς τοίχους spa, αποβάλλοντας το άγχος και  δημιουργώντας μια χαλαρωτική εμπειρία ύπνου
  • Ειδικές πετσέτες με νανο-επιστρώσεις που θα απομακρύνουν τη ρύπανση από το δέρμα
  • Ασύρματα χειριστήρια θερμοκρασίας, που προσαρμόζεται αυτόματα
  • Αυτο-συναρμολογούμενα και εξατομικευμένα κρεβάτια και μαξιλάρια βασιζόμενα σε νευρο-αντιδράσεις
  • Εξατομικευμένη εμπειρία μέσα στο δωμάτιο, όπως το να παρακολουθεί κανείς μια μουσική συναυλία με χρήση ολογράμματος.

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024