Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΈρευνα: Οι τουρίστες αγνοούν τον πληθωρισμό, ποιοι οι κρίσιμοι παράγοντες απόφασης για ταξίδια
Έρευνα

Έρευνα: Οι τουρίστες αγνοούν τον πληθωρισμό, ποιοι οι κρίσιμοι παράγοντες απόφασης για ταξίδια

euros

Η επερχόμενη ανάπτυξη του τουρισμού στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή το 2024 αναμένεται να είναι σημαντική, καθώς το 65% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τους προϋπολογισμούς τους, σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της IPSOS.

Ο τουρισμός στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή πρόκειται να αναπτυχθεί περαιτέρω το 2024, με το 65% των ταξιδιωτών να σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τους προϋπολογισμούς του, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της IPSOS.

Η έρευνα επισημαίνει πολλές βασικές τάσεις που διαμορφώνουν τα σχέδια των ταξιδιωτών για το καλοκαίρι. Πρώτον, παρά τις οικονομικές αβεβαιότητες, η πλειοψηφία των ταξιδιωτών σκοπεύει είτε να διατηρήσει είτε να αυξήσει τις δαπάνες τους για ταξίδια. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες των ΗΑΕ αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα.

Σε συγκεκριμένες χώρες, το 62% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 73% στη Γερμανία, το 62% στην Ισπανία και το 52% στη Γαλλία σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό. Επιπλέον, το 8% των ερωτηθέντων ετοιμάζεται για ένα “ταξίδι ζωής” το 2024.

Ο καιρός είναι ένας κρίσιμος παράγοντας απόφασης για τους ταξιδιώτες, καθώς κατέχει τη δεύτερη θέση σε σημασία (50%) και επηρεάζει περισσότερο από το κόστος μεταφοράς (42%) και τις διαθέσιμες εμπειρίες σε προορισμούς (42%). Στη Γερμανία, το 61% των καταναλωτών θεωρεί σημαντικό τον καιρό, ενώ το 45% των Γάλλων, το 47% των Βρετανών και περίπου το 48% των Ισπανών και των ταξιδιωτών από τα Εμιράτα κάνουν το ίδιο.

Μια άλλη τάση από την έρευνα της IPSOS δείχνει σημαντικό ενδιαφέρον για ένα διάλειμμα από τους έντονους ρυθμούς της καθημερινής επαγγελματικής ζωής. Η περιπέτεια είναι στην ατζέντα ορισμένων ταξιδιωτών, αλλά η πλειοψηφία (42%) δίνει προτεραιότητα στη χαλάρωση. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το 45% των Γάλλων, το 41% ​​των Βρετανών και το 52% των Γερμανών ταξιδιωτών.

Μέσα στο πρόγραμμα και τα ταξίδια εσωτερικού

Τα ταξίδια εσωτερικού είναι επίσης μια σημαντική τάση για το 2024, με τα 3/4 των Ισπανών ταξιδιωτών να σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής εντός της Ισπανίας. Αυτή η τάση επαναλαμβάνεται στη Γαλλία (75%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (73%), στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (68%) και στη Γερμανία (63%).

Το κόστος παραμένει κρίσιμος παράγοντας, με το 42% των ερωτηθέντων να θεωρεί σημαντικά τα έξοδα μεταφοράς, ιδίως τα έξοδα διαμονής, τα οποία προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία για το 61% των Ισπανών ταξιδιωτών.

Επιπλέον, ενώ υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για ταξίδια εσωτερικού, περισσότεροι από τους μισούς (55%) των καταναλωτών της περιοχής σχεδιάζουν να ταξιδέψουν και στο εξωτερικό και το 35% στοχεύει να επισκεφτεί νέους προορισμούς. Οι Γάλλοι και οι Βρετανοί ταξιδιώτες είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να εξερευνήσουν νέες τοποθεσίες, με το 43% και το 42%, αντίστοιχα, να αναζητούν νέες εμπειρίες.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
14/06/2024
13/06/2024
12/06/2024
11/06/2024
10/06/2024
07/06/2024