Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΕρευνα της Amadeus για τον Ερασιτέχνη-Πεπειραμένο Ταξιδιώτη
Οι Ερασιτέχνες-Πεπειραμένοι Ταξιδιώτες δημιουργούν νέες ευκαιρίες για τη βιομηχανία

Ερευνα της Amadeus για τον Ερασιτέχνη-Πεπειραμένο Ταξιδιώτη

Η Amadeus έχει προσδιορίσει, μέσα από έρευνα, τον Ερασιτέχνη-Πεπειραμένο Ταξιδιώτη, τύπο ταξιδιώτη με μεγαλύτερη γνώση, ο οποίος είναι περισσότερο περιπετειώδης και προσαρμόσιμος σε συνθήκες αναδυόμενων οικονομιών, του οποίου η ανάδειξη συμπίπτει με την αύξηση της εφαρμογής καινοτομιών στην ταξιδιωτική εμπειρία και…

Η Amadeus έχει προσδιορίσει, μέσα από έρευνα, τον Ερασιτέχνη-Πεπειραμένο Ταξιδιώτη, τύπο ταξιδιώτη<...> με μεγαλύτερη γνώση, ο οποίος είναι περισσότερο περιπετειώδης και προσαρμόσιμος σε συνθήκες αναδυόμενων οικονομιών, του οποίου η ανάδειξη συμπίπτει με την αύξηση της εφαρμογής καινοτομιών στην ταξιδιωτική εμπειρία και την ανάπτυξη εξειδικευμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών κατάλληλων για το ταξιδιωτικό περιβάλλον μετά την ύφεση.

Μετά από συνεντεύξεις σε 2.719 επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου και 30 καθοδηγητές γνώμης και ανώτατα στελέχη εταιρειών, όπως Kayak, Forrester και Qatar Airways, η έρευνα καταδεικνύει τρία σημαντικά ευρήματα:

  • Ο Ερασιτέχνης-Πεπειραμένος Ταξιδιώτης: η χρήση του Διαδικτύου έχει ενδυναμώσει τον μέσο ταξιδιώτη και η δυναμική της σχέσης μεταξύ των εταιρειών ταξιδιών και του πελάτη εξελίσσεται πλέον συνεχώς. Το 73% των επαγγελματιών της βιομηχανίας υποδέχονται θερμά τη γνώση που προκύπτει από την χρήση περιεχομένου χρηστών, το οποίο αυξάνει τις προσδοκίες των καταναλωτών και δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τα ταξιδιωτικά γραφεία, δίνοντάς τους την δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους με τους περιπετειώδεις ταξιδιώτες.
  • Το ανταποδοτικό ταξίδι: Το 62% όσων ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική εμπειρία είναι έτοιμη να δεχτεί την τεχνολογική καινοτομία. Η ωρίμανση του mobile internet θα δώσει την απαραίτητη ώθηση για την εισαγωγή της καινοτομίας σε όλο το ταξίδι.
  • Όλες οι αγορές εξειδικευμένων προϊόντων, μεγάλες και μικρές: τα έσοδα των εταιρειών παροχής ταξιδιωτικού περιεχομένου προέρχονται ολοένα και περισσότερο από μια πιο διευρυμένη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών. Η παραδοσιακή αναλογία 80/20 σε πωλήσεις και διανομή δεν υφίσταται πλέον για το 38% των ερωτώμενων, για τους οποίους το 80% των εσόδων τους προήλθε από το 60% ή περισσότερο των προϊόντων τους. Παρομοίως, οι προσφορές εξειδικευμένων ταξιδιωτικών προϊόντων παρουσιάζουν αυξημένες ευκαιρίες για τις εταιρείες παροχής ταξιδιωτικών προϊόντων. Όσοι ερωτήθηκαν αναγνώρισαν πως τα περιπετειώδη ταξίδια (ποσοστό 83%), τα θρησκευτικά ταξίδια (ποσοστό 55%) και οι γάμοι είναι σημαντικοί τομείς εξειδικευμένων διακοπών.

Σύμφωνα με τον κ. Ian Wheeler, αντιπρόεδρο της Amadeus, “η όλο και μεγαλύτερη εμπειρία που αποκτούν οι ταξιδιώτες έχει επιδράσει σημαντικά στην ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς ο μέσος καταναλωτής, με τη βοήθεια του Διαδικτύου, είναι ολοένα και περισσότερο ενημερωμένος”.

Η καινοτομία στις νέες τεχνολογίες σε όλη την ταξιδιωτική εμπειρία θα είναι μια σημαντική πηγή νέων υπηρεσιών και εσόδων για τις εταιρείες παροχής ταξιδιωτικού περιεχομένου. Στην έρευνα, το 1/3 των ερωτώμενων πιστεύουν ότι η εικονική πραγματικότητα σύντομα θα έχει την μεγαλύτερη επίδραση στην ταξιδιωτική εμπειρία, δίνοντας την δυνατότητα σύνδεσης των παραθεριστών με τον προορισμό της επιλογής τους με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια.

Όμως η εικονική πραγματικότητα είναι απλά μια από την πληθώρα τεχνολογιών που θα σχηματίσουν την ταξιδιωτική εμπειρία μας στο μέλλον. Η Amadeus παρουσίασε τη νέα λύση Extreme Search, μια μηχανή αναζήτησης που μετατρέπει τις ιστοσελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου σε έναν “παιδότοπο”, όπου οι καταναλωτές μπορούν να εξερευνήσουν και να επιλέξουν το ταξίδι τους με βάση την επιθυμητή εμπειρία διακοπών τους, και όχι απλά να αναζητούν πτήσεις σε συγκεκριμένα δρομολόγια και συγκεκριμένες ημερομηνίες. Με την βοήθεια του Extreme Search της Amadeus οι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να θέτουν ερωτήματα του είδους: “Που μπορώ να πάω και τι μπορώ να κάνω για τα χρήματα που θέλω να διαθέσω;” Και να βρίσκουν αμέσως τις διάφορες εναλλακτικές τους, στην αρχική σελίδα αναζήτησης.

Ο κ. Wheeler συνεχίζει: “Δεν αναζητάς πάντα ένα κατάστημα που πουλά μπλε μπλούζες ή ριγέ πουκάμισα. Στο ίδιο μοτίβο δεν γνωρίζεις πάντα αν θέλεις να πας στο Μεξικό, το Μαϊάμι ή στις Μπαχάμες, αλλά πάντα ξέρεις ότι θέλεις να πάς στην παραλία. Χάρη στο Extreme Search, ένας ταξιδιώτης μπορεί να περιορίσει την αναζήτησή του σε `παραλία, διακοπές, οποιαδήποτε περίοδος μεταξύ Νοεμβρίου και Ιανουαρίου με 25 βαθμούς Κελσίου` και αμέσως όλοι οι σχετικοί προορισμοί σε όλο τον κόσμο θα εμφανιστούν. Το Extreme Search είναι μια από τις πολλές τεχνολογικές ιδέες που θα βοηθήσουν πραγματικά τους ταξιδιώτες να βρουν αυτό που αναζητούν γρήγορα, καθώς επίσης και να τους καθοδηγήσει σε νέες εμπειρίες, βασισμένες στα ενδιαφέροντά τους”.

Η ανοδική πορεία των οικονομιών BRIC
Καθώς οι οικονομίες BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα) συνεχίζουν να αναπτύσσονται, ο παραδοσιακός τουρισμός και το τοπίο των επαγγελματικών ταξιδιών αλλάζει. Η έρευνα προβλέπει ότι μέχρι το 2020, η Κίνα θα είναι ο τρίτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός προορισμός στον κόσμο, θέσεις μπροστά από την παραδοσιακά δεύτερη, αυτή την στιγμή, Ισπανία. Επιπλέον, η οικονομική ανάπτυξη σε αυτές τις χώρες σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες και οι business ταξιδιώτες είναι πολύ πιθανόν να προέρχονται από αυτές τις χώρες. Οι εταιρείες παροχής ταξιδιωτικού περιεχομένου θα πρέπει να λάβουν υπόψη τις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες που προκύπτουν κατά την εξυπηρέτηση Κινέζων ή Βραζιλιάνων ταξιδιωτών σε σχέση με τους Βορειοαμερικανούς ή τους Ευρωπαίους.

Επιπρόσθετα, ενώ πολλοί παρατηρητές της βιομηχανίας πιστεύουν ότι το Διαδίκτυο θα κυριαρχήσει στην ταξιδιωτική βιομηχανία, το 75% θεωρεί ότι δε θα πραγματοποιούν όλοι τις κρατήσεις τους online. Παρόλο που ο κόσμος γίνεται περισσότερο προσβάσιμος, η ανάγκη για εξυπηρέτηση μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων στην προσπάθεια εξεύρεσης των καλύτερων και πιο ενδιαφερουσών διακοπών παραμένει. Και αυτό είναι αλήθεια για τις αναπτυσσόμενες οικονομίες όπου ο πήχης τίθεται με βάση την εξυπηρέτηση του πελάτη και την καθημερινή αλληλεπίδραση.

Ο κ. Wheeler καταλήγει: “Τη χρονιά που πέρασε αντιμετωπίσαμε σίγουρα μεγάλες προκλήσεις, αλλά μπορούμε πλέον να δούμε ξεκάθαρα την ανάγκη της βιομηχανίας για ανάπτυξη, προσαρμοστικότητα και καινοτομία της συνολικής εμπειρίας του ταξιδιώτη”.

Κύρια σημεία της έρευνας “The Amateur-Expert Traveller”
– Οι ταξιδιώτες, χάρη στην εκτεταμένη ενημέρωση που λαμβάνουν από το Διαδίκτυο, αισθάνονται πλέον πιο σίγουροι και στρέφονται σε νέους και πιο εξειδικευμένους προορισμούς, που μέχρι πρότινος δεν προτιμούσαν. Ενδεικτικό είναι ότι παρόλο που παγκοσμίως ο τουρισμός παρουσίασε μείωση 8%, ο τουρισμός στην Αφρική παρουσίασε αύξηση 3%.
– Ο Ερασιτέχνης-Πεπειραμένος Ταξιδιώτης είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένος σχετικά με το που θέλει να ταξιδέψει και τι πρόκειται να συναντήσει στον προορισμό του. Κατά κύριο λόγο αναμένει μια απόλυτα online ταξιδιωτική εμπειρία ή πολύ υψηλό επίπεδο προσωποποιημένων υπηρεσιών.
– Ο Ερασιτέχνης-Πεπειραμένος Ταξιδιώτης είναι πιο ανοιχτός σε νέους προορισμούς. Πλέον η Ασία και η Αφρική είναι πιο προσιτές από ποτέ.
– Το σκηνικό των ταξιδιωτών πρόκειται να αλλάξει και στο μέλλον οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες, που κυριαρχούν αυτή την στιγμή, θα παραχωρήσουν την θέση τους στους ταξιδιώτες από την Βραζιλία, την Ρωσία, την Ινδία και την Κίνα.
– Παρόλο που τα online ταξιδιωτικά γραφεία καταλαμβάνουν συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς η ανοικοδόμηση των σχέσεων με τους πελάτες παρουσιάζει μεγαλύτερες δυσκολίες, δεδομένου ότι σήμερα το περιεχόμενο που διατίθεται είναι πολύ πιο εκτεταμένο και ορίζεται κυρίως από την τιμή, παρά από την σχέση παρόχου-πελάτη.
– Οι δύο κύριοι παράγοντες στην δημιουργία ενός επιτυχημένου brand, τόσο σε online όσο και σε offline περιβάλλον είναι η σταθερότητα μεταξύ του προσφερόμενου προϊόντος και του παραδοτέου προϊόντος και η υψηλή ποιότητα της εμπειρίας χρήστη.
– Στο offline περιβάλλον η συναισθηματική σχέση που αποκτά ο ταξιδιώτης με την εταιρεία παίζει τον σημαντικότερο ρόλο σε αντίθεση με το online περιβάλλον, όπου πρωταγωνιστούν οι word of mouth τακτικές και η αποτελεσματική προώθηση του προϊόντος.
– Η τεχνολογία προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Το 79% των ερωτώμενων πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα λύσει το πρόβλημα της σχέσης με τον πελάτη στο online περιβάλλον, ενώ αναμένεται επίσης να συνεισφέρει στην αύξηση των εσόδων.
– Η βιομηχανία ταξιδιών θα πρέπει να εφαρμόσει λύσεις νέας τεχνολογίας ώστε να μπορέσει να προσφέρει μια πιο άνετη, ασφαλή, και προσωποποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία.
– Οι παράγοντες της βιομηχανίας ταξιδιών αναμένουν πως οι νέες τεχνολογίες θα προσφέρουν στο άμεσο μέλλον νέους τρόπους αλληλεπίδρασης στο ηλεκτρονικό περιβάλλον με την βοήθεια υπερσύγχρονων οθονών αφής και συσκευών φωνητικής αναγνώρισης, ενώ η εικονική πραγματικότητα κρίνεται ολοένα και περισσότερο σημαντική για την διαμόρφωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
– Περίπου το 80% των ερωτώμενων πιστεύει ότι η χρήση του Web 2.0 θα βελτιώσει κατά πολύ (ποσοστό 69%) την ταξιδιωτική εμπειρία μέχρι το 2020, καθώς θα προσφέρει στους χρήστες περισσότερες, καλύτερες, πιο οργανωμένες και ευκολότερα προσβάσιμες πληροφορίες.
– Η τεχνολογία αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται σήμερα οι αναζητήσεις, προσφέροντας πολλές άλλες παραμέτρους που θα κάνουν την διαδικασία αναζήτησης πολύ πιο εύκολη και ενδιαφέρουσα σε σχέση με σήμερα.
– Το 1/3 των ερωτώμενων θεωρούν πως οι φορητές συσκευές θα έχουν πολύ μεγάλη επίδραση στον τρόπο που οι μελλοντικοί ταξιδιώτες θα αναζητούν και θα πραγματοποιούν ταξίδια στο μέλλον, δεδομένου ότι ο αριθμός τους αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια και η βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες τάσεις με την δημιουργία εξειδικευμένων εφαρμογών που θα οδηγήσουν στην αύξηση των εσόδων.
– Η χρήση του Διαδικτύου μέσω φορητών συσκευών σε συνδυασμό με το social networking θα προσφέρει νέες ευκαιρίες τις εταιρείες παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία για ταξιδιώτες και business ταξιδιώτες.
– Οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα πρέπει μα προσφέρουν μια ενιαία, γρήγορη, και εύκολη online εμπειρία μέσω πολλαπλών καναλιών στους πελάτες τους, καθώς επίσης και ευκολία εύρεσης του κατάλληλου προϊόντος στην σωστή τιμή, διαφάνεια, ενιαία παρουσίαση όλων των απαραίτητων πληροφοριών και εξατομίκευση του περιβάλλοντος χρήστη για να επιτύχουν τα ανώτερα επίπεδα εξυπηρέτησης του ταξιδιώτη σε online περιβάλλον.
– Ανεξαρτήτως της αύξησης των online ταξιδιωτικών γραφείων και της διείσδυσης τους Διαδικτύου υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται σε offline περιβάλλον. Μεγάλο ποσοστό των ερωτώμενων υποστηρίζει πως θα υπάρχει πάντα μερίδα ταξιδιωτών που θα πραγματοποιεί τις διαδικασίες μέσω άλλων ατόμων και πως πολλές φορές η προσωπική επαφή παίζει πολύ σημαντικότερο ρόλο για την διαμόρφωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
– Περίπου οι μισοί από όσους ερωτήθηκαν βλέπουν σημαντικές ευκαιρίες από την πώληση εξειδικευμένου ταξιδιωτικού περιεχομένου, που προσελκύει συνεχώς περισσότερους οπαδούς, καθώς επιταχύνει την διαδικασία της απόφασης και καθιστά πιο αποτελεσματική την σχέση με τον πελάτη.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024