Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ αυτοματοποιημένη διαχείριση του service fee μπορεί να βελτιώσει τα έσοδα έως και 28%
Ταξιδιωτικά Γραφεία

Η αυτοματοποιημένη διαχείριση του service fee μπορεί να βελτιώσει τα έσοδα έως και 28%

Ανεξάρτητη έρευνα για τη διαχείριση του service fee ταξιδιωτικών γραφείων σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες διενέργησε η Amadeus. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Dr. Fried and Partner, απεκάλυψε ότι […]

Ανεξάρτητη έρευνα για τη διαχείριση του service fee ταξιδιωτικών γραφείων σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες διενέργησε η Amadeus. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Dr. Fried and Partner, απεκάλυψε ότι τα ταξιδιωτικά<...>γραφεία μπορούν αυτοματοποιώντας τη διαχείριση του service fee να αυξήσουν τα έσοδά τους από αυτό κατά 28%, καθώς και την παραγωγικότητα τους κατά 67%.

Η έρευνα συγκρίνει ταξιδιωτικά γραφεία που υπολογίζουν τις αμοιβές χειροκίνητα με εκείνα που χρησιμοποιούν μία αυτοματοποιημένη λύση. Η αυτοματοποιημένη διαχείριση του service fee επιτρέπει στα ταξιδιωτικά γραφεία να υιοθετήσουν πιο εξελιγμένες μεθόδους υπολογισμού προμηθειών, οι οποίες περιλαμβάνουν μία πληθώρα προμηθειών συναλλαγών. Η αύξηση από τα έσοδα του service fee μπορεί να φθάσει έως και 28%.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία που λειτουργούν μία αυτοματοποιημένη λύση υπολογισμού προμηθειών ενσωματωμένη στην εφαρμογή που χρησιμοποιούν για τις πωλήσεις τους, αυξάνουν την παραγωγικότητά τους κατά 67% όσον αφορά στις διαδικασίες υπολογισμού προμήθειας και κατά 12% σε σχέση με τη συνολική διαδικασία κρατήσεων σε σύγκριση με εκείνα τα γραφεία που πραγματοποιούν αυτές τις διαδικασίες χειροκίνητα. Το όφελος όσον αφορά στην παραγωγικότητα, επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας τον εναπομείναντα χρόνο για πραγματοποίηση νέων κρατήσεων.

Η μεγιστοποίηση των εσόδων από το service fee αποτελεί βασική πηγή εσόδων για τα ταξιδιωτικά γραφεία, ιδιαίτερα από την στιγμή που ελαχιστοποιήθηκαν έως και εκμηδενίστηκαν οι προμήθειες από τις αεροπορικές εταιρίες. Σύμφωνα με σχετική έρευνα που δημοσιεύτηκε από την Amadeus τον περασμένο Ιούλιο, το 34% των ταξιδιωτικών γραφείων θεωρεί ότι οι μειώσεις των προμηθειών αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για την επιχείρησή τους. Η μετάβαση σε ένα μοντέλο χρέωσης προμήθειας αποτελεί ένα σημείο κλειδί όπου τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να προετοιμαστούν για την επόμενη φάση εξέλιξης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Στη Σκανδιναβία, η οποία κατέχει ηγετική θέση στη νέα αυτή τάση, το 73% των εσόδων των ταξιδιωτικών γραφείων προέρχεται από service και transaction fees. Ο μέσος όρος του μικτού κέρδους από τις πωλήσεις σε αυτά τα γραφεία είναι υψηλότερος από εκείνα που δεν έχουν υιοθετήσει το μοντέλο χρέωσης προμήθειας σε μεγάλη έκταση.

Ο κ. Claude Giafferri, VP, Travel Office Products & Solutions της Amadeus είπε: «Η Amadeus διενέργησε αυτή την έρευνα για να βοηθήσει τους πελάτες της καθώς μεταβαίνουν στο επιχειρηματικό μοντέλο χρέωσης προμήθειας. Η στενή συνεργασία με χιλιάδες ταξιδιωτικά γραφεία ανά τον κόσμο μας επιτρέπει να συγκρίνουμε τις τάσεις που επικρατούν στις χρεώσεις προμήθειας και πως αυτές διαχειρίζονται από τα γραφεία. Είμαστε πεπεισμένοι ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια παραγωγής εσόδων στα ταξιδιωτικά γραφεία. Η συγκεκριμένη έρευνα αναδεικνύει ότι οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση των περιθωρίων εσόδων από τα service fee».

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024