Ένα σύγχρονο συνεδριακό κέντρο στην Αθήνα, θα δώσει τη δυνατότητα προσέλκυσης μεγάλων συνεδρίων, που αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις υπάρχουσες υποδομές της πόλης, υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της, η εταιρία JBR Hellas…
Ένα σύγχρονο συνεδριακό κέντρο στην Αθήνα, θα δώσει τη δυνατότητα προσέλκυσης μεγάλων συνεδρίων, που αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν<...>από τις υπάρχουσες υποδομές της πόλης, υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της, η εταιρία JBR Hellas. Ακόμα, και αν η πρόσθετη ζήτηση περιοριστεί σε μόνο 2 συνέδρια 6.500 ατόμων το καθένα, όπου το 80% των συνέδρων θα συνοδεύεται, και το 50% θα επιστρέφει κάποια στιγμή για διακοπές, τα οφέλη θα είναι τεράστια. «Από τα στατιστικά στοιχεία της περσινής έρευνάς μας για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής – ΕΞΑ, η μέση δαπάνη ανά διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο ήταν περίπου 187 ευρώ και η μέση ημερήσια δαπάνη κατ΄ άτομο 110 ευρώ» αναφέρει η JBR.
Με τα στοιχεία αυτά, τα κατ’ ελάχιστο αναμενόμενα οφέλη για την πόλη είναι 117.000 πρόσθετες διανυκτερεύσεις και € 53.600.000 εκ. (βλ. πιν).
Σύμφωνα με επανειλημμένα δημοσιεύματα στον τύπο, το κόστος μετατροπής του Tae Kwon Do σε σύγχρονο συνεδριακό κέντρο είναι περίπου 35 εκατ. ευρώ. `Αρα, το κόστος αυτό αντιστοιχεί σε λιγότερο από το συνολικό ετήσιο ελάχιστο όφελος από τη λειτουργία του Συνεδριακού Κέντρου.
Προτείνεται συνεπώς, η περικοπή του τουριστικού διαφημιστικού budget των 55 εκατ. ευρώ κατά 9 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 4 χρόνια, ώστε να χρηματοδοτηθεί με το ποσό αυτό η κατασκευή του Συνεδριακού Κέντρου Αθηνών: Η πιθανή προσωρινή απώλεια εσόδων από την περικοπή της διαφήμισης, υπερκαλύπτεται στο πολλαπλάσιο από τα διαρκή προσδοκώμενα οφέλη από τη λειτουργία του Συνεδριακού Κέντρου – ειδικά αν η περικοπή γίνει στις λιγότερο αποτελεσματικές δαπάνες της καμπάνιας.
Είναι ενδεικτικό ότι με βάση τα στοιχεία για την αύξηση των τουριστικών αφίξεων το 2005 και την μέση δαπάνη ανά τουρίστα, τα πρόσθετα έσοδα από την αύξηση του τουρισμού ήταν της τάξεως των 400 – 450 εκατ. ευρώ. Αν – γενναιόδωρα – υποθέσουμε η αύξηση αυτή οφειλότανε κατά 1/3 στην διαφημιστική καμπάνια και κατά 2/3 στα μετα-Ολυμπιακά οφέλη, τις τρομοκρατικές επιθέσεις σε ανταγωνιστικούς προορισμούς και την εν γένει ανάπτυξη του τουρισμού διεθνώς, τα οφέλη από τη διαφημιστική καμπάνια αποτιμώνται σε 130 – 150 εκατ. ευρώ. `Αρα, η περικοπή του διαφημιστικού budget κατά 1/6 (9 εκατ. ετησίως) θα οδηγήσει αναλογικά, δηλαδή στην χειρότερη περίπτωση, σε περικοπή τουριστικών εσόδων 25 εκατ. ευρώ, που είναι κατά πολύ μικρότερη από τα ελάχιστα ετήσια προσδοκώμενα οφέλη από τη δημιουργία του Συνεδριακό Κέντρου.