Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΜόνο το 27% των καταναλωτών θεωρούν εύχρηστες τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες
World Travel Market

Μόνο το 27% των καταναλωτών θεωρούν εύχρηστες τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες

ΛΟΝΔΙΝΟ – WTM 2012 – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Η οικονομική αβεβαιότητα, σε συνδυασμό με τη διάδοση των νέων ψηφιακών συσκευών και τις πλατφόρμες επικοινωνίας, καθιστά ολοένα και πιο σημαντικό για τα ταξιδιωτικά γραφεία να λαμβάνουν τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις στο σωστό χρόνο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα καταναλωτών από το EyeforTravel.

ΛΟΝΔΙΝΟ – WTM 2012 – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: “Καταλαβαίνετε πραγματικά πώς θα πρέπει να στοχεύετε τους πελάτες σας και πού βρίσκονται άγνωστες έως τώρα ευκαιρίες;”, ρωτά ο συντάκτης της έρευνας του EyeforTravel για τις νέες τάσεις στο e-booking.

Όσον αφορά στην ευχρηστία των τουριστικών ιστοσελίδων, φαίνεται ότι υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος για να επιτευχθεί ικανοπποιητικό αποτέλεσμα. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι μόνο το 27% των καταναλωτών βρίσκει τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες εύκολες στη χρήση. Τα καλά νέα είναι, ωστόσο, ότι, σύμφωνα με τη 18μηνη μελέτη του EyeforTravel, η αγορά θεωρεί κορυφαία προτεραιότητα τον επανασχεδιασμό των ταξιδιωτικών ιστοσελίδων, ώστε να βελτιωθεί η εμπειρία του χρήστη. Το 55% των μεσαζόντων της αγοράς και το 56% των προμηθευτών σχεδιάζει να αυξήσει τους προϋπολογισμούς για βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων του και για web design. Τα Social Media βρίσκονται επίσης ψηλά στις προτεραιότητες.

Καθώς η μάχη μεταξύ των ΟΤΑ (Online Travel Agents) και των παραδοσιακών τουριστικών πρακτόρων εντείνεται, η εμπειρία του χρήστη θα είναι ένα βασικό όπλο για να κερδηθεί ο πελάτης. Αποτελεί ζωτικής σημασίας η προσαρμογή του σχεδιασμού στις ανάγκες των πελατών. Για παράδειγμα, η Travel EyeforTravel Consumer Report 2012-13 ανακάλυψε ότι το 68% των Ολλανδών καταναλωτών εξακολουθούν να προτιμούν να κλείσουν απευθείας το ταξίδι τους από τον τουριστικό πράκτορα. Ωστόσο, δεδομένου του ότι το 57% των Ολλανδών καταναλωτών επηρεάζονται επίσης από περιεχόμενο στο Internet που προέρχεται από τους ίδιους τους χρήστες, είναι μια παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψιν όταν αναφερόμαστε στην ολλανδική online αγορά ταξιδίων.

EyeforTravel’s Travel Consumer Report 2012-13 involved detailed and in depth surveys with over 1,400 top travel brands as well as over 8,400 consumers in the US, Holland, France, Germany and the UK.   In this short video we touch on just a few of the highlights of the research, which is both surprising and revealing.  

Όσον αφορά τώρα στη χρήση κινητών συσκευών και tamplets, υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης. Πάνω από το 20% των Αμερικανών έχουν κάνει κράτηση μέσω μιας κινητής συσκευής. Είναι επίσης οι περισσότεροι απο τους ερωτώμενους καταναλωτές (25%), που θα πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε πληρωμή μέσω κινητού. Οι Βρετανοί (16%), ακολουθούμενοι από τους Γάλλους (13%) είναι λιγότερο πιθανό να δαπανήσουν χρήματα μέσω κινητού.

Η έκθεση EyeforTravel Consumer Report 2012-13 συμπεριλαμβάνει πάνω από 1.400 κορυφαία εμπορικά ταξιδιωτικά σήματα, καθώς και συμμετοχή πάνω από 8.400 καταναλωτών από τις ΗΠΑ, την Ολλανδία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ην. Βασίλειο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024