Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι νεότεροι ταξιδιώτες βασίζονται σε μηχανές αναζήτησης και διαφημίσεις
Έρευνα

Οι νεότεροι ταξιδιώτες βασίζονται σε μηχανές αναζήτησης και διαφημίσεις

Περίπου το 80% των ταξιδιωτών στρέφονται προς τα ψηφιακά μέσα για να συγκρίνουν τα ταξιδιωτικά προϊόντα και την τιμολόγησή τους, ενώ το 83% έχει αγοράσει ταξιδιωτικά αγαθά, όπως εισιτήρια, online.

Η μηχανή αναζήτησης της Microsoft, Bing συνεργάστηκε πρόσφατα με την Phocuswright σε μια νέα ταξιδιωτική έρευνα, συγκεντρώνοντας στοιχεία για τους διαφημιστές στο Internet και τους λιανεμπόρους στον τουριστικό τομέα. Τα αποτελέσματα βασίζονται σε έρευνα της Phocuswright σε ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς και σε δύο νέες έρευνες που διεξήγαγε η Bing. Η Phocuswright πραγματοποίησε την ηλεκτρονική της έρευνα τον Σεπτέμβριο του 2017, συγκεντρώνοντας απαντήσεις από 1.662 καταρτισμένους ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες. Μια άλλη μελέτη που ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο έως τον Νοέμβριο του 2017 συγκεντρώνει 173 κατάλληλες απαντήσεις από στελέχη μάρκετινγκ και διαφήμισης ταξιδιωτικών εταιρειών.

Όταν οι άνθρωποι σχεδιάζουν τις διακοπές τους, οι διαφημίσεις επηρεάζουν τις αποφάσεις τους πιο συχνά από ό,τι αρχικά νόμιζαν. Τα ξενοδοχειακά εμπορικά σήματα με διαφημίσεις αναζήτησης σε ιστότοπους OTA παρουσίασαν αύξηση των ποσοστών στα κλικ 10-50% σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία που δεν είχαν διαφήμιση. Οι νεότεροι ταξιδιώτες ηλικίας 18-34 τείνουν να θυμούνται καλύτερα τις ταξιδιωτικές διαφημήσεις, ακολουθούμενοι από τα άτομα ηλικίας 35-44 ετών.

Περίπου το 80% των ταξιδιωτών στρέφονται προς τα ψηφιακά μέσα για να συγκρίνουν τα ταξιδιωτικά προϊόντα και την τιμολόγησή τους, ενώ το 83% έχει αγοράσει ταξιδιωτικά αγαθά, όπως εισιτήρια, online. Και όσο οι online κρατήσεις μεγαλώνουν, το ίδιο συμβαίνει και με τις διαφημιστικές δαπάνες. Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς μάρκετινγκ διατίθενται τώρα μέσω διαδικτυακών καναλιών.

Πλατφόρμες γενικής αναζήτησης όπως η Bing και η Google κατατάχθηκαν επίσης σχετικά υψηλά, με το 56% και 46% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, να αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις σε αυτές τις πλατφόρμες είναι σημαντικές. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, των οποίων το κύριο μέσο επικοινωνίας είναι η εικόνα, φαίνεται να έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στους ταξιδιώτες που τις χρησιμοποιούν.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες που θυμήθηκαν ότι είδαν ταξιδιωτικές διαφημίσεις στο Snapchat, το Instagram, το YouTube και το Pinterest είπαν ότι αυτές οι διαφημίσεις ήταν είχαν πολλή ή εξαιρετικά μεγάλη επιρροή πάνω τους.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες που ανακάλεσαν στη μνήμη τους διαφημίσεις από το διαδίκτυο ανέφεραν ότι τους ήταν χρήσιμες και είχαν επιρροή – αλλά υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των πλατφορμών. Για παράδειγμα, το 49% θυμόταν μια εικόνα, το 41% μια τιμή ή μια συμφωνία και το 37% μια εξατομικευμένη διαφήμιση.

Οι εξατομικευμένες λειτουργίες ήταν το τρίτο διαφημιστικό στοιχείο στο διαδίκτυο που θυμήθηκαν περισσότερο. Τα ευρήματα δείχνουν ότι το υψηλό ποσοστό ανάμνησης των εξατομικευμένων διαφημίσεων προήλθε από τις βελτιωμένες δυνατότητες στόχευσης και την άνοδο της προγραμματιστικής διαφήμισης και πως αυτή έχει πράγματι αντίκτυπο στους online ταξιδιώτες.

Τα μέλη προγραμμάτων επιβράβευσης εξακολουθούν να χρησιμοποιούν την αναζήτηση για να κάνουν την ταξιδιωτική τους έρευνα, ιδιαίτερα κατά τους μήνες αιχμής. Περίπου το 71% των μελών ελίτ προγραμμάτων επιβράβευσης βρήκαν τις διαφημίσεις ξενοδοχείων χρήσιμες για τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους.

Περισσότεροι από τρεις στους πέντε ταξιδιώτες, και πάνω από το 80% εκείνων που πετούν, ηλικίας 55 ετών και άνω, χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων, καθώς και τις αντίστοιχες εφαρμογές τους. Οι ΟΤΑ και οι μηχανές αναζήτησης είναι πιο δημοφιλείς στο σύνολο, ιδίως μεταξύ των νεότερων πελατών. Η αναζήτηση και οι ΟΤΑ είναι ακόμα πιο δημοφιλείς σε αυτούς που αναζητούν καταλύματα. Οι ιστοσελίδες και οι εφαρμογές επώνυμων ξενοδοχείων έρχονται μετά τους διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς διαμεσολαβητές, ιδίως μεταξύ της ηλικιακής ομάδας των “millenials”.

Οι επιτραπέζιοι και οι φορητοί υπολογιστές εξακολουθούν να είναι η προτιμώμενη συσκευή για αγορές και κρατήσεις πτήσεων και καταλυμάτων. Το 82% προτιμά να προχωρήσει μέχρι την αγορά και το 75% να κάνει απλώς την κράτηση μέσω επιτραπέζιου ή φορητού υπολογιστή. Τα smartphones ακολουθούν με 37% και 18% αντίστοιχα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024