Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι ξενοδόχοι στρέφονται στα Social Media για να αυξήσουν το RevPAR
Έρευνα

Οι ξενοδόχοι στρέφονται στα Social Media για να αυξήσουν το RevPAR

Έρευνα του Travelclick δείχνει αισιοδοξία των ξενοδόχων για τις διαδικτυακές καινοτομίες.

Οι ξενοδόχοι θεωρούν ότι το Google Hotel Finder, αλλά και το Facebook Graph Search θα επηρεάσουν θετικά το RevPAR τους (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο), σύμφωνα με νέα έρευνα από τον πάροχο πληροφοριών ξενοδοχείων TravelClick.

Σχεδόν το ήμισυ των ερωτηθέντων (45,7%) πιστεύουν ότι το Google Hotel Finder θα έχει θετικές επιπτώσεις στο RevPAR με περισσότερο από το 1/3 (35,5%) να υποστηρίζουν ότι το Facebook Graph Search θα έχει τον πιο θετικό αντίκτυπο. Αντίθετα, σχεδόν το 1/3 των ξενοδόχων έδειξε την ανησυχία ότι η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα Hotel Tonight ίσως έχει αρνητικό αντίκτυπο στο RevPAR.

Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν μεγάλη επιρροή στους ξενοδόχους, ενώ ένας στους τρεις (34,8%) των ερωτηθέντων να αποδίδουν τη μεγαλύτερη αύξηση δαπανών προώθησής τους μέσω αυτών. Ένας στους πέντε (21%) σχεδιάζουν μεγαλύτερη αύξηση του προϋπολογισμού της δαπάνης τους για διαφήμιση σε GDS και κινητά και περίπου το 1/5 (18,8%) επιλέγουν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024