Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΠοια είναι η αεροπορική εταιρεία με τις περισσότερες καταγγελίες παραπόνων στη Βρετανία
Αερομεταφορές

Ποια είναι η αεροπορική εταιρεία με τις περισσότερες καταγγελίες παραπόνων στη Βρετανία

Σύμφωνα με την εταιρεία αποζημιώσεων πτήσεων EUclaim, η easyJet 'εκθρόνισε' την Thomas Cook από την κορυφή, καθώς η τελευταία εμφανίζεται στην τέταρτη θέση της σχετικής λίστας του 2016. Η δεύτερη θέση ανήκει στη Ryanair, η οποία είχε 60% περισσότερα παράπονα από το 2015. Η Monarch βελτίωσε την επίδοσή της την περασμένη χρονιά, βγαίνοντας τελείως από τη σχετική λίστα.

Η easyJet είναι η αεροπορική εταιρεία με τα περισσότερα παράπονα από πελάτες στη Βρετανία, σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας αποζημιώσεων πτήσεων EUclaim. Η EUclaim έλαβε 15.499 αιτήματα για αποζημιώσεις από επιβάτες της βρετανικής αεροπορικής χαμηλού κόστους πέρυσι, αριθμός αυξημένος κατά 5.612 αιτήσεις από τη δεύτερη θέση που ανήκει στη Ryanair, η οποία παρεμπιπτόντως είχε 60% περισσότερα παράπονα από το 2015.

Σύμφωνα με την EUclaim, η easyJet “εκθρόνισε” την Thomas Cook από την κορυφή, καθώς η τελευταία εμφανίζεται στην τέταρτη θέση της σχετικής λίστας του 2016.

Η easyJet σε προσπάθειά της να υπερασπιστεί τα αποτελέσματα τις έρευνας, τονίζει ότι είναι η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου και έχει επαινεθεί σε δύο έρευνες της CAA. Επίσης σημείωσε πως ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία που έχει συμμορφωθεί πλήρως σχετικά με αποζημιώσεις για τεχνικές βλάβες και έχει λάβει βαθμό ‘λίαν καλώς’ στο ζήτημα της επικοινωνίας με τους επιβάτες της κατά τη διάρκεια τυχόν προβλημάτων στις πτήσεις της.

Η Monarch βελτίωσε την επίδοσή της την περασμένη χρονιά, βγαίνοντας τελείως από τη σχετική λίστα. Ανακοίνωσε επίσης ότι πρόκειται να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις διαδικασίες παραπόνων των επιβατών, εντάσσοντας στο δυναμικό τους ανεξάρτητες υπηρεσίες που θα αντιμετωπίζουν τα πιο περίπλοκα και άλυτα παράπονα.

Η Thomson ήταν αυτή που πήρε τη θέση της Monarch ως η πέμπτη κατά σειρά αεροπορική εταιρεία με τα περισσότερα παράπονα, με συνολικό αριθμό 5.505 αιτήσεων αποζημίωσης προς την EUclaim.

Η British Airways, η οποία είναι η μεγαλύτερη εταιρεία σε ό,τι αφορά στους διεθνείς επιβάτες, παρέμεινε τρίτη, με αριθμούς που αγγίζουν τις 8.117 αιτήσεις, κάτι που αποτελεί αρνητικό ρεκόρ για την εταιρεία.

Τέλος, το αεροδρόμιο του Norwich ονομάστηκε ως αυτό με τις περισσότερες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων για δεύτερη συνεχή χρονιά, ακολουθούμενο από τα αεροδρόμια Jersey, Belfast, Gatwick και Bristol.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024