Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΣύγκριση της Ελλάδας με ανταγωνιστικούς προορισμούς στην Αγγλική αγορά

Σύγκριση της Ελλάδας με ανταγωνιστικούς προορισμούς στην Αγγλική αγορά

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία ACNielsen στην Αγγλία σχετικά με την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, παρουσιάζεται μια σύγκριση με τους ανταγωνιστικούς μας προορισμούς στην αγγλική αγορά η οποία δείχνει […]

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία ACNielsen στην Αγγλία<.> σχετικά με την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, παρουσιάζεται μια σύγκριση με τους ανταγωνιστικούς μας προορισμούς στην αγγλική αγορά η οποία δείχνει ότι<...> η Ισπανία και τα νησιά της προηγούνται στις προτιμήσεις των Άγγλων τουριστών, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια αλλά και ολόκληρη την δεκαετία 1989-1999. Το ποσοστό όμως του μεριδίου της αγγλικής αγοράς που κατέχει η Ισπανία, τα τελευταία χρόνια αυξάνεται, και από 27-30% που ήταν τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας, τώρα είναι 34-35%. Τα αντίστοιχα ποσοστά της ενδοχώρας της Ισπανίας από 8-10% που ήταν τα αρχικά χρόνια τώρα είναι σταθερά στο 12%.
Δεύτερη έρχεται η Ελλάδα που τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας είχε το 18-21% του μεριδίου της αγγλικής αγοράς. Γύρω στο 1993-1997 παρουσίασε μια πτώση της τάξεως του 8% φθάνοντας το ποσοστό στο 13%. Από το 1997 και μετά το ποσοστό της Ελλάδας στην αγγλική τουριστική αγορά δείχνει να αυξάνεται. Οι προβλέψεις για το 1999 είναι ότι η Ελλάδα θα φθάσει να κατέχει το 16%.
Η Τουρκία δείχνει για το 1999 να κατέχει την τρίτη θέση μαζί όμως και με την Κύπρο με ποσοστό 6%. Στις αρχές της δεκαετίας το ποσοστό της Τουρκίας ήταν ασήμαντο, το οποίο όμως αυξάνεται όταν μειώνεται το ποσοστό της Ελλάδας και της Κύπρου και αντίστροφα, όπως για παράδειγμα το 1996 όπου η Ελλάδα είχε το 13% η Κύπρος το 4% (το χαμηλότερο ποσοστό της για την δεκαετία) και η Τουρκία είχε το 9%, το υψηλότερο ποσοστό της για την δεκαετία.
Η Πορτογαλία δείχνει να έχει ένα ποσοστό 5%7%.
Η Ιταλία κυμαίνεται στο 3-4% και το υπόλοιπο ποσοστό ανήκει σε διάφορους άλλους προορισμούς.
Όλοι οι βασικοί ελληνικοί προορισμοί έχουν αυξητικές τάσεις με την μεγαλύτερη αύξηση να την σημειώνει η Ζάκυνθος, και να ακολουθεί η Κως, η Ρόδος, η Κρήτη, και η Κέρκυρα. Η κατανομή των ελληνικών προορισμών δείχνει ότι η ενδοχώρα απορροφά το 6,8% των Άγγλων τουριστών, η Κέρκυρα το 19,9%, η Κρήτη το 16,6%, η Κως το 8,5%, η Ρόδος το 15,1% και η Ζάκυνθος το 15,5%, και το υπόλοιπο 17,6% καλύπτεται από άλλους προορισμούς. Για το καλοκαίρι του 2000, οι προβλέψεις δείχνουν μεγάλη αύξηση για την Ζάκυνθο όπου το ποσοστό της θα φθάσει το 19,7%, ακολουθεί η Ρόδος με ποσοστό 16,2% και με πολύ μικρή αύξηση η ενδοχώρα που θα φθάσει το 6,9%. Οι υπόλοιποι προορισμοί θα σημειώσουν μείωση ξεκινώντας με την Κρήτη που θα φθάσει το 13,6%, την Κέρκυρα με 19,7% και την Κω με 8,4%.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
23/02/2024
22/02/2024
21/02/2024
20/02/2024
19/02/2024
16/02/2024