Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΤο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ σπαταλά χρόνο σε Facebook και Twitter
Έρευνα

Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ σπαταλά χρόνο σε Facebook και Twitter

Τα ποσοστά κράτησης online πιθανόν να αυξηθούν με το να κατευθύνει κανείς τη διαδικτυακή κυκλοφορία μέσω μιας πιο επιθετικής βελτιστοποίησης με λέξεις-κλειδιά, μιας πιο απλοποιημένης διαδικασίας κράτησης, εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο της διαθεσιμότητας των δωματίων, καθώς και ενδιαφέρουσες προσφορές για τα καταλύματα.

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ σήμερα έχουν μια εμμονή με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο για τη δημιουργία επίγνωσης του ονόματος της εταιρείας τους και την αύξηση της επισκεψιμότητας στις ιστοσελίδες τους. Όμως, πραγματικά αξίζει τον κόπο κάθε υπεύθυνος να κάνει tweets μανιωδώς και να ενημερώνει το προφίλ της εταιρείας του στο Facebook  κάθε μέρα; Όχι για τους υπεύθυνους ξενοδοχείων.

Σύμφωνα με στοιχεία της iPerceptions Inc., μελέτες επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες αυτοκινητοβιομηχανιών, ξενοδοχείων, ηλεκτρονικού εμπορίου, και μέσων ενημέρωσης αποκαλύπτουν αποκλίνουσες τάσεις στη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά στην κατεύθυνση των χρηστών προς τις εταιρικές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου ή τα ενημερωτικά sites.

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία παρουσιάζει μια μικρή τάση να ακολουθεί συνδέσμους (links) από τα Social Media ή links από “φίλους”. Για παράδειγμα, κατά το β΄ εξάμηνο του περασμένου έτους, λιγότερο από το 1% των επισκεπτών ανέφεραν ότι έφτασαν στο site του ξενοδοχείου ή σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες κρατήσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης -ή ένα link που διαμοιράστηκε από έναν “φίλο”. Εν τω μεταξύ, το ποσοστό των επισκέψεων που προέρχεται από τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ή πληκτρολογώντας διεύθυνση URL κυμαινόταν μεταξύ 55 και 61%.

Ενώ οι καταναλωτές μπορεί να κοιτούν με δέος τις φωτογραφίες των διακοπών των “φίλων” τους στο Facebook, χρειάζεται μια πιο επιτυχημένα στοχευμένη στρατηγική SEO (Search Engine Optimization), ώστε να τους καταφέρει να επιβιβαστούν σε ένα αεροπλάνο. Η παρουσία μιας εταιρείας στα Social Media μπορεί να αξιοποιηθεί, για την ενίσχυση της καταναλωτικής πίστης σε αυτήν, για παράδειγμα μέσα από προωθητικές ενέργειες ή διαγωνισμούς, καθώς και για την ενίσχυση της εικόνας της ή το “χτίσιμο” του εμπορικού της σήματος.

Ωστόσο, τα ποσοστά κράτησης online πιθανόν να αυξηθούν με το να κατευθύνει κανείς τη διαδικτυακή κυκλοφορία μέσω μιας πιο επιθετικής βελτιστοποίησης με λέξεις-κλειδιά, μιας πιο απλοποιημένης διαδικασίας κράτησης, εντοπισμού σε πραγματικό χρόνο της διαθεσιμότητας των δωματίων, καθώς και ενδιαφέρουσες προσφορές για τα καταλύματα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/05/2024
23/05/2024
22/05/2024
21/05/2024
20/05/2024
17/05/2024