Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΒρετανοί και Αμερικανοί ζητούν eco-friendly ταξίδια και ευελιξία μέσω mobile apps
Έρευνα

Βρετανοί και Αμερικανοί ζητούν eco-friendly ταξίδια και ευελιξία μέσω mobile apps

Έρευνα της CarTrawler σε Βρετανία και ΗΠΑ δείχνει ότι σχεδόν το 80% των ανθρώπων είναι αισιόδοξοι για τα ταξίδια, αλλά θέλουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη άνεση όταν κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους.

Οι παρατεταμένες επιπτώσεις του COVID-19 και ο αυξανόμενος αντίκτυπος της κλιματικής αλλαγής διαμορφώνουν πλέον τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και θα αναγκάσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία να εξελιχθεί. Αυτά είναι τα ευρήματα σε μια νέα έρευνα από την CarTrawler, κορυφαίο τεχνολογική πάροχο για την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, η οποία εξέτασε 2.000 ενήλικες ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να κατανοήσει πως άλλαξαν τα ταξίδια τον περασμένο χρόνο.

Σύμφωνα με τη μελέτη “The Evolution of Travel: CarTrawler’s Meta Trends for 2022”, οι άνθρωποι αγαπούν τα ταξίδια, αλλά επιζητούν ασφαλέστερες επιλογές, βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις και μεγαλύτερη άνεση όταν ταξιδεύουν.

Η ουσία από την έρευνα είναι: παρά τις υγειονομικές ανησυχίες για τον COVID-19, οι ταξιδιώτες έχουν μια έντονη αίσθηση περιπλάνησης, με το 77% να εκφράζει θετικά συναισθήματα γύρω από τα ταξίδια. Είναι επίσης πιο περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι από ποτέ, με το 73% να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να νοικιάσουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο -έως και 22 δολ./ημέρα περισσότερο- και το 52% να προτιμά αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Οι ταξιδιώτες είναι επίσης πρόθυμοι για προσφορές μέσω κινητών, που διευκολύνουν τη διαδικασία κράτησης και τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται το ταξίδι τους σε όλς τς φάσεις του.

“Τα τελευταία δύο χρόνια ανάγκασαν την ταξιδιωτική βιομηχανία και τους ίδιους τους ταξιδιώτες να προσαρμοστούν και να εξελιχθούν”, δήλωσε ο Cormac Barry, διευθύνων σύμβουλος της CarTrawler. “Πέρα από την πανδημία, η βιομηχανία πρέπει να αναγνωρίσει και να προσαρμοστεί στις συμπεριφορές των σημερινών ταξιδιωτών. Οι άνθρωποι είναι βαθύτεροι γνώστες της τεχνολογίας και του περιβάλλοντος και αναμένουν ότι οι εμπορικές μάρκες με τις οποίες συνεργάζονται θα είναι κι αυτές το ίδιο”.

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται θετικά για τα ταξίδια – περισσότεροι από τους μισούς από τους ερωτηθέντες (51%) αναμένουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια αναψυχής εσωτερικού το επόμενο έτος, ενώ το 43% αναμένει να ταξιδέψει διεθνώς. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες έχουν επίσης ανάμεικτα συναισθήματα σχετικά με τους υγειονομικούς κανονισμούς.

  • Το 53% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι μοιράζονται αρκετά τις πληροφορίες – και είναι κάτι παραπάνω από διαφανείς – σχετικά με τις πολιτικές τους για τον COVID-19. Εν τω μεταξύ, πάνω από το 1/3 (37%) θα ήθελε περισσότερη σαφήνεια σχετικά με τις πολιτικές λόγω COVID-19.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι νέοι κανόνες/κανονισμοί, όπως ο καθαρισμός, ενστάλαξαν περισσότερη εμπιστοσύνη στις πτήσεις για το 34% των ταξιδιωτών, ενώ το 41% λέει ότι αισθάνεται πιο ασφαλές και καθαρό να πετάει τώρα από ό,τι πριν.

  • Το 60% των ταξιδιωτών των οποίων το τελευταίο ταξίδι ήταν μεγαλύτερο από ό,τι πριν από ένα χρόνο δηλώνει ότι ανησυχεί για την υγεία και τη σωματική του ασφάλεια εάν πρόκειται να ταξιδέψουν τώρα ή στο εγγύς μέλλον, σε σύγκριση με μόνο το 36% των ταξιδιωτών που έχουν κάνει ταξίδια εντός του τελευταίου έτους.
  • Παρά το γεγονός αυτό, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν περισσότερη ευελιξία, με το 73% να λέει ότι θα ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για αεροπορική ασφάλιση τώρα από ό,τι πριν.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ειδικά με τη μετάβαση στην τηλεργασία ή/και στην υβριδική εργασία, οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει περισσότερο να χρησιμοποιούν υπηρεσίες και εφαρμογές cloud. Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί σε αυτήν τη στροφή, προσφέροντας στους ταξιδιώτες περισσότερες επιλογές για άνεση και ευελιξία.

  • Το 61% των ταξιδιωτών θέλει μια ευκολότερη διαδικασία κράτησης. Πάνω από τους μισούς (51%) επιθυμούν να υπήρχε μια ενιαία εφαρμογή για κινητά, από την οποία θα μπορούσαν να διαχειριστούν όλες τις φάσεις του ταξιδιού τους. Το 49% δηλώνει μάλιστα ότι δεν έχουν πρόβλημα να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα με ταξιδιωτικές εταιρείες για μια πιο διαισθητική εμπειρία κράτησης.
  • Σχεδόν οι μισοί (49%) των ταξιδιωτών λένε ότι θα αγόραζαν μια εφαρμογή ταξιδιού, εάν περιείχε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το ταξίδι, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, των δρομολογίων, των διαβατηρίων και των “διαβατηρίων εμβολιασμού”.
  • Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (55%) δηλώνουν ότι θα ήθελαν να κάνουν κράτηση πτήσεων και να νοικιάσουν αυτοκίνητα ταυτόχρονα.

Όσον αφορά στη χρήση ταξιδιωτικών εφαρμογών σε κινητά, το χάσμα των γενεών είναι πολύ έντονο: το 43% των “millennials”, το 36% της Generation Z και το 31% της Generation X έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας που ανήκει σε αεροπορική εταιρεία ή ενοικίαση αυτοκινήτου για να κάνουν κράτηση μεταφοράς, σε σύγκριση με μόνο το 15% των “boomers”.

Οι ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για αυτό.

  • Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες (55%) προτιμούν να νοικιάσουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, παρά ένα αυτοκίνητο με βενζίνη και το 1/3 (33%) προτιμά να νοικιάσουν ηλεκτρικά οχήματα.
  • Η εμπειρία με τις φιλικές προς το περιβάλλον ενοικιάσεις αυτοκινήτων έχει περάσει από γενιά σε γενιά — το 69% των Gen Z και το 68% των “millennials” έχουν νοικιάσει βιώσιμα οχήματα, σε αντίθεση με τους Gen X και τους boomers  (μόνο το 40% και το 8% αντίστιχα).
  • Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους θέλουν να προσχωρήσουν σε μια πιο φιλική προς το περιβάλλον ενοικίαση αυτοκινήτου είναι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες (41%), η εξοικονόμηση χρημάτων με το φυσικό αέριο (40%) και η δοκιμή τους (27%).
  • Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ δήλωσαν πρόθυμοι να ξοδέψουν 22 δολ. και οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου 35 λίρες περισσότερα ανά ημέρα, πέρα από την τυπική τιμή, για την ενοικίαση ενός οικολογικού οχήματος.
  • Ωστόσο, τα 2/3 (66%) των ταξιδιωτών λένε ότι οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων δεν πρέπει να χρεώνουν περισσότερα για φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές.

Όταν ρωτήθηκαν για τους προτιμώμενους τρόπους μεταφοράς, τα αεροπορικά ταξίδια ξεπέρασαν οριακά τα προσωπικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες μπορεί να κάνουν μια στροφή 180ο: από την αρχή της πανδημίας, το 85% των ταξιδιωτών έχουν κάνει ταξίδια οδικώς.

  • Το 44% των ταξιδιωτών που έχουν κάνει οδικό ταξίδι λένε ότι η πρώτη φορά που ενοικίασαν αυτοκίνητο για αυτόν τον σκοπό, αντί να χρησιμοποιήσουν το δικό τους, ήταν τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Οι Gen Z (74%) και οι “millennials” (72%) που έκαναν οδικό ταξίδι λένε ότι η πρώτη φορά που νοίκιασαν αυτοκίνητο αντί να χρησιμοποιήσουν προσωπικό όχημα συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σύγκριση με 49% των Gen X και 16% των “boomers”.
Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024