Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΗ τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει το status quo της τουριστικής βιομηχανίας
Τάσεις

Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει το status quo της τουριστικής βιομηχανίας

«Οι εταιρείες δεν πρέπει να σκέφτονται τι χρειάζονται τώρα οι πελάτες, αλλά τι θα είναι φυσιολογικό σε 10 χρόνια».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ- Η τεχνητή νοημοσύνη, τα ρομπότ και οι «έξυπνες» εφαρμογές θα αποτελέσουν το «κλειδί» για το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, καθώς θα βελτιώσουν την εμπειρία των τουριστών, σύμφωνα με τους ομιλητές του MarketHub Europe by Hotelbeds.

Απευθυνόμενη στο κοινό του τουρισμού στο Άμστερνταμ, η Irene mez, Open Innovation Director στην Telefónica δήλωσε σχετικά: «Η τεχνολογία θολώνει τα όρια μεταξύ τομέων και βιομηχανιών. Αυτό το ονομάζουμε τεχνολογία αιχμής – είναι η ικανότητα να αμφισβητούμε το status quo. Οραματίζομαι ένα μέλλον όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι ο οδηγός μου όταν ταξιδεύω. Θα γνωρίζει τις προτιμήσεις μου, όπως το είδος του ξενοδοχείου που επιλέγω και τι μου αρέσει να κάνω όταν βρίσκομαι σε μια νέα πόλη. Θα μου δώσει επίσης συμβουλές για το πώς να πλοηγηθώ στο σύστημα μεταφορών και, τελικά, να κλείσω ολόκληρο το ταξίδι μου».

Τα δεδομένα που συλλέγει η Hotelbeds, προέρχονται από τις καθημερινές ηλεκτρονικές αναζητήσεις 4 δισ. χρηστών, αναδεικνύοντας το μέλλον του οικοσυστήματος. Ο José María Pestaña, Chief Innovation Officer της Hotelbeds, ηγείται της προσπάθειας καινοτομίας της εταιρείας, μέσω του TravelTech Lab, το οποίο συνεργάζεται με νεοφυείς επιχειρήσεις για να δημιουργήσει ανατρεπτικές λύσεις προς όφελος ολόκληρης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

→Pestaña – HotelBeds: Οι καινοτόμες ιδέες αλλάζουν το ρου της τουριστικής βιομηχανίας

«Ως εταιρεία TravelTech, είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο να υποστηρίζουμε το οικοσύστημα για να ζωντανέψει τις ιδέες τους, αλλά να ενθαρρύνουμε επίσης τους συνεργάτες μας να αγκαλιάσουν νέες ιδέες. Ο ταξιδιώτης του αύριο θα είναι διαφορετικός και πιο γνώστης της τεχνολογίας από τον ταξιδιώτη του σήμερα. Όσοι δεν παραμείνουν στην πρώτη γραμμή της AI, της VR και της επόμενης καινοτομίας θα μείνουν πίσω», υπογράμμισε.

Αυτή την άποψη συμμερίστηκε ο Ali Beklen, ιδρυτής της HotelRunner, ο οποίος ανέφερε: «Το συνδεδεμένο ταξίδι είναι πραγματικό. Οι εταιρείες σε όλο τον ταξιδιωτικό τομέα πρέπει να επενδύσουν και να συνεργαστούν για να διασφαλίσουν ότι συνδέονται και ότι συμβαδίζουν με τη ζήτηση των πελατών.

Οι εταιρείες δεν πρέπει να σκέφτονται τι χρειάζονται τώρα οι πελάτες, αλλά τι θα είναι φυσιολογικό σε 10 χρόνια – θα κάνουν όλοι check-in σε ένα ξενοδοχείο μόνο με τη φωτογραφία τους, η οποία περιέχει όλα τα προσωπικά τους στοιχεία; Και αν κάποιος το κάνει, όλοι πρέπει να το κάνουμε».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024