Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαΤα αεροδρόμια επενδύουν στη ψηφιοποίηση – Οι νέες tech τάσεις
Τάσεις

Τα αεροδρόμια επενδύουν στη ψηφιοποίηση – Οι νέες tech τάσεις

Η τελευταία έρευνα Airport IT Insights της ACI World και της SITA αποκαλύπτει ότι η ταχεία ψηφιοποίηση θα είναι το «κλειδί» για πιο ανθεκτικές και ευέλικτες λειτουργίες στα αεροδρόμια.

Το Airports Council International (ACI) World και η SITA ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας Airport IT Insights Survey 2022, αποκαλύπτοντας πως τα αεροδρόμια αυξάνουν τις επενδύσεις τους στην τεχνολογία, ώστε να ψηφιοποιήσουν τις δραστηριότητές τους και να εξορθολογήσουν το ταξίδι των επιβατών μέσω περισσότερων επιλογών αυτοεξυπηρέτησης.

Η έκθεση αποκαλύπτει ότι με την ανάκαμψη της ζήτησης αεροπορικών ταξιδιών, οι Chief Information Officers (CIOs) είναι πρόθυμοι να αξιοποιήσουν λύσεις πληροφορικής για να ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους, ενώ παράλληλα επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν την εμπειρία των επιβατών.

Οι δαπάνες πληροφορικής του κλάδου αναμένεται να συνεχίσουν τη σταθερή τάση ανάπτυξης από έτος σε έτος, ώστε να υποστηρίξουν αυτήν την ψηφιοποίηση, με το 93% των αεροδρομίων να αναμένει ότι οι δαπάνες πληροφορικής τους θα παραμείνουν ίδιες ή θα αυξηθούν το 2023 σε σύγκριση με το 2022. Στο σύνολο των αεροδρομίων για το 2022, οι δαπάνες πληροφορικής αυξήθηκαν σε περίπου 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Ο Luis Felipe de Oliveira, Γενικός Διευθυντής της ACI World, δήλωσε: «Η πανδημία και η επακόλουθη ανάκαμψη του κλάδου υπογράμμισαν περαιτέρω τη σημασία της ψηφιοποίησης των λειτουργιών του αεροδρομίου, που είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική εμπειρία των πελατών του αεροδρομίου. Η φετινή Έκθεση Airport IT Insights αποκαλύπτει μια σημαντική επιτάχυνση στην επένδυση ψηφιακών λύσεων για να γίνουν τα αεροδρόμια πιο έξυπνα, πιο εύκολη η πλοήγηση για τους επιβάτες και η απρόσκοπτη αλληλεπίδρασή τους με πολλούς ενδιαφερόμενους».

Εξορθολογισμός του ταξιδιού  με έξυπνες τεχνολογίες

Τα αεροδρόμια επενδύουν σε βασικές τεχνολογίες για να εξομαλύνουν την εμπειρία των επιβατών σε κάθε βήμα του ταξιδιού, προκειμένου να περιορίσουν τα σημεία συμφόρησης και να μετριάσουν την πίεση που προκαλείται από τις προκλήσεις του εργατικού δυναμικού. Τα βιομετρικά στοιχεία και οι τεχνολογίες αυτοεξυπηρέτησης βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της αλλαγής.

Τα αεροδρόμια δίνουν προτεραιότητα στις πρωτοβουλίες αυτοεξυπηρέτησης, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο self-check-in και το self-bag-drop, με 86% υλοποίηση προγραμματισμού έως το 2025. Η εφαρμογή από τα αεροδρόμια ενός ασφαλούς ενιαίου βιομετρικού διακριτικού σε όλα τα σημεία επαφής έχει αυξηθεί από μόλις 3% το 2021 σε 39% το 2022, με πάνω από το ήμισυ υλοποίηση προγραμματισμού για τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτό σηματοδοτεί μια ισχυρή δέσμευση για την ταξιδιωτική εμπειρία επόμενης γενιάς, όπου οι επιβάτες μπορούν να περάσουν από το αεροδρόμιο χρησιμοποιώντας το πρόσωπό τους ως κάρτα επιβίβασης.

Ψηφιοποίηση λειτουργιών για την επίτευξη περισσότερων με λιγότερα

Η ζήτηση για υπηρεσίες cloud βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του CIO, διότι είναι κέραιης σημασίας για τη βελτιστοποίηση του κόστους και την εισαγωγή νέων υπηρεσιών για τους επιβάτες. Οι υπηρεσίες cloud προσφέρουν επίσης επεκτασιμότητα, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση ξαφνικών κορυφώσεων στον όγκο επιβατών.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024