Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςWTTC: “Επείγουσα ανάγκη για τις τουριστικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν την AI ως στρατηγική προτεραιότητα”
Τεχνολογία

WTTC: “Επείγουσα ανάγκη για τις τουριστικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν την AI ως στρατηγική προτεραιότητα”

AI

Η AI είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που μπορεί να εξατομικεύσει τις εμπειρίες των πελατών και να οδηγήσει σε βιώσιμες βελτιώσεις.

Νέες εκθέσεις από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) και τη Microsoft υπογραμμίζουν τη μεταμορφωτική δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και το ρόλο της στη διαμόρφωση του μέλλοντος των ταξιδιών και του τουρισμού.

Οι δύο τελευταίες εκθέσεις μιας σειράς για την Τεχνητή Νοημοσύνη από το WTTC με τίτλο “Υπεύθυνη Τεχνητή Νοημοσύνη (AI): Επισκόπηση των κινδύνων, ασφάλειας και διακυβέρνησης της τεχνητής νοημοσύνης” και “Τεχνητή νοημοσύνη (AI): Παγκόσμιες στρατηγικές, πολιτικές και κανονισμοί“, υπογραμμίζουν τη δέσμευση για ένα ψηφιακό μέλλον που δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια, τα ηθικά ζητήματα και την υπεύθυνη υιοθέτηση Τεχνητής Νοημοσύνης.

Οι εκθέσεις αυτές, που ξεκίνησαν κατά τη συμμετοχή του παγκόσμιου τουριστικού οργανισμού στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτούν σημαντικά ορόσημα στην αποστολή του WTTC να προωθήσει την καινοτομία και την αριστεία στις εμπειρίες των πελατών μέσω της ασφαλούς και αξιόπιστης ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης.

AI

Η “Υπεύθυνη Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)” εμβαθύνει στους πιθανούς κινδύνους που σχετίζονται με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και προσφέρει στρατηγικές για τη δημιουργία πλαισίων που προάγουν τη διαφάνεια, τη λογοδοσία και τη δικαιοσύνη. Από την αντιμετώπιση της μεροληψίας και των διακρίσεων έως τη διασφάλιση της ανθρώπινης επίβλεψης των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, αυτή η έκθεση εξουσιοδοτεί τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης με υπευθυνότητα.

Στην τέταρτη και τελευταία έκθεση, “Τεχνητή Νοημοσύνη (AI): Παγκόσμιες Στρατηγικές, Πολιτικές και Κανονισμοί”, το WTTC παρέχει μια λεπτομερή επισκόπηση του οικοσυστήματος της τεχνητής νοημοσύνης σε βασικές χώρες και διεθνείς οργανισμούς. Δείχνει πώς οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πλοηγούνται στο τοπίο της Τεχνητής Νοημοσύνης και διαμορφώνουν κανονισμούς και στρατηγικές για την προώθηση της καινοτομίας της τεχνητής νοημοσύνης, διασφαλίζοντας παράλληλα την ηθική και υπεύθυνη χρήση της.

AI

Η Julia Simpson, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC, δήλωσε: “Σε ένα ταχέως εξελισσόμενο τοπίο, η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδεικνύεται ως καταλύτης για θετικές αλλαγές. Οι πληροφορίες που παρέχονται σε αυτές τις εκθέσεις δείχνουν ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική πρόοδος. είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που μπορεί να εξατομικεύσει τις εμπειρίες των πελατών, να οδηγήσει σε βιώσιμες βελτιώσεις και να διαμορφώσει το μέλλον των ταξιδιών και τουρισμού.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη χρησιμοποιείται ήδη σε ολόκληρο τον κλάδο μας με απίστευτα αποτελέσματα. Αρκετοί μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι, συμπεριλαμβανομένου του Iberostar, χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για την παρακολούθηση και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, κάτι που πρόσφατα οδήγησε όχι μόνο σε εξοικονόμηση κόστους 27%, αλλά απέτρεψε χιλιάδες κιλά ανεπιθύμητης τροφής να πάνε στους χώρους υγειονομικής ταφής”.

“Βλέπουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αγκαλιάζεται σε ολόκληρο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη, την εμπειρία των εργαζομένων και επίσης αυξάνει την αποτελεσματικότητα στις λειτουργίες – και γνωρίζουμε ότι είμαστε μόνο στην αρχή του ταξιδιού. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τι επιφυλάσσει το μέλλον, καθώς η Τεχνητή Νοημοσύνη υιοθετείται ευρύτερα για να αυτοματοποιήσει τις πιο κοσμικές εργασίες του ταξιδιού και να αξιοποιήσει το αληθινό πνεύμα του ταξιδιού, για να εξυψώσει την ανθρώπινη εμπειρία“, είπε η Julie Shainock, Managing Director, Travel, Transport, & Logistics Industry της Microsoft.

Σύμφωνα με το WTTC, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει τη δύναμη να φέρει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων στον τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού, προσφέροντας τεράστιες ευκαιρίες για ανάπτυξη και καινοτομία.

Και οι δύο εκθέσεις υπογραμμίζουν την επείγουσα ανάγκη για τις τουριστικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν την AI ως στρατηγική προτεραιότητα, επενδύοντας στο ταλέντο και ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης.

Ωστόσο, παρά την αυξανόμενη αναγνώριση του δυναμικού της Τεχνητής Νοημοσύνης από τον κλάδο, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις όπως οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού με εξειδίκευση στην AI στον τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού, υπογραμμίζοντας τη σημασία των προληπτικών μέτρων για την υπέρβαση των φραγμών στην υιοθέτηση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

22/05/2024
21/05/2024
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024