Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & Προβολή2013 – 2023: 10 χρόνια Marketing Greece, για την ενίσχυση του brand «Ελλάδα»
Τουριστικό μάρκετινγκ

2013 – 2023: 10 χρόνια Marketing Greece, για την ενίσχυση του brand «Ελλάδα»

  • Η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, στο γεύμα για τα 10 χρόνια Marketing Greece.
  • Η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece και ο κ. Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ.

Η ίδια η εταιρεία ιδρύθηκε ως αποτέλεσμα συνεργασίας έχοντας επενδύσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 12 εκατ. ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

Δέκα χρόνια γεμάτα «δημιουργικότητα, προκλήσεις, συνεργασίες, καινοτομίες και πάθος για τον ελληνικό τουρισμό» συμπληρώνει η Marketing Greece φέτος, και το γεύμα που παρέθεσε σε εκπροσώπους του Τύπου, παρουσία του Διοικητικού Συμβουλίου της, την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023 στο Μουσείο Μπενάκη, ήταν αφιερωμένο σε αυτήν την επέτειο-ορόσημο για την εταιρεία.

Έχοντας διανύσει μια εξαιρετικά δυναμική δεκαετία και διαδραματίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε κρίσιμες για τον ελληνικό τουρισμό στιγμές, η εταιρεία κατάφερε να συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση ενός νέου περιβάλλοντος προβολής, διαχείρισης της εικόνας και επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών. «Η Marketing Greece, από την αρχή της γέννησής της έως σήμερα έχει μια αποστολή, να σκέφτεται, να πράττει και να πρωτοπορεί για τον ελληνικό τουρισμό. Είναι πολλές οι φορές που κληθήκαμε να συμβάλουμε και το κάναμε όχι μόνο με επιτυχία αλλά και με πλήρη συναίσθηση του ρόλου και της ύπαρξής μας. Ορόσημο για την εταιρεία ήταν η συμμετοχή μας στη διαχείριση του brand Ελλάδα, τα χρόνια της πανδημίας, όπου μέσα από τις δράσεις και πρωτοβουλίες μας προτείναμε μια νέα διαδρομή για το πως οφείλουμε όλοι μας να διαχειριζόμαστε το τόσο μεγάλο τουριστικό brand της Ελλάδαςενίσχυση και προβολή της εικόνας της χώρας, του “brand Ελλάδα”, δήλωσε η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Με «όχημα» την αξία της συνεργασίας και της συνέργειας, η Marketing Greece θέτει στον πυρήνα του ελληνικού τουρισμού τη δυναμική που προκύπτει από τη συνένωση δυνάμεων και δημιουργεί νέα μοντέλα συνεργασιών, με την κα Δρέττα να σημειώνει πως «η ίδια η εταιρεία ιδρύθηκε ως αποτέλεσμα συνεργασίας έχοντας επενδύσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 12 εκατ. ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού. Συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους Φορείς και τις Ενώσεις από όλη την χώρα. Τον ιδιωτικό τομέα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. Και αυτή μας η πραγματικότητα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη, αλλά και την τεκμηρίωση της στρατηγικής μας επιλογής να δουλεύουμε με όλους».

«Το πλήθος και το είδος των έργων που έχει αναλάβει η εταιρεία, οι πολλοί και διαφορετικοί συνομιλητές, το διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον, οι διεθνείς διακρίσεις που έχει αποσπάσει, η ενεργός της συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα όπως το WTTC και το DTTT, η διαρκής επένδυση σε τεχνογνωσία και εν τέλει η εμπειρία που έχει αποκτήσει η εταιρεία, μας κάνει σήμερα να λέμε με βεβαιότητα και σιγουριά πως μπαίνει πλέον σε φάση ωρίμανσης. Μια ωρίμανση που ήρθε μέσα από τη διατήρηση των αξιών μας, την ειλικρινή συνεργασία με όλους, τη σκληρή δουλειά, αλλά και πάθος της ομάδας», δήλωσε κλείνοντας η κα Δρέττα.

Ο κ. Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του ΣΕΤΕ, υπογράμμισε τη σημασία του έργου της Marketing Greece και δήλωσε σχετικά «o ΣΕΤΕ, ως Κοινωνικός Εταίρος, είχε και έχει ως κύρια αποστολή τη συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, την ανάδειξη του πρωταγωνιστικού ρόλου του τομέα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, καθώς και την ενίσχυση και προβολή της εικόνας της χώρας, του “brand Ελλάδα”. Με στοχευμένη στρατηγική και μακροπρόθεσμο ορίζοντα δράσης, σήμερα έχουμε καταφέρει να διανύσουμε μια αρκετά μεγάλη, επίπονη, αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά διδακτική διαδρομή. Έπειτα από δέκα χρόνια πορείας η Marketing Greece αποδεικνύει πως το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα, μέσα από συνεργασίες, συνένωση δυνάμεων και σκληρή δουλειά».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Αγάπη Σμπώκου, αντιπρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece, CEO της PHĀEA Resorts, Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean, Γιάννης Παράσχης, CEO του ΔΑΑ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος της TEMES SA, Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, Χρήστος Στεργίου, ιδρυτής και CEO της TrueTrips και Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director της Aegean.

Για το 2023 η Marketing Greece εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης, η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξη τους σε αυτήν την κατεύθυνση, ο διαμοιρασμός γνώση κ.ά., παραμένοντας πιστή στη δέσμευση της να υπηρετεί τον ελληνικό τουρισμό.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024