Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔυναμική παρουσία της Ελλάδας στα Harrods
Προβολή της Ελλάδας την περίοδο 26/12/2009 – 23/01/2010

Δυναμική παρουσία της Ελλάδας στα Harrods

Από τις 26 Δεκεμβρίου η προβολή της Ελλάδας, τη σημαντικότερη περίοδο του έτους στο Λονδίνο, στο διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου, τα Harrods, αποτελεί μία σημαντική διεθνής επιτυχία καθώς, ανταγωνιστικές χώρες όπως η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Τουρκία αποκλείστηκαν…

Από τις 26 Δεκεμβρίου η προβολή της Ελλάδας, τη σημαντικότερη περίοδο του έτους στο Λονδίνο, στο<...> διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου, τα Harrods, αποτελεί μία σημαντική διεθνή επιτυχία καθώς, ανταγωνιστικές χώρες όπως η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Τουρκία αποκλείστηκαν. Η εταιρεία C&L Media Ltd. από το Μάιο 2009 εξασφάλισε ότι η παραπάνω προβολή της Ελλάδας θα πραγματοποιηθεί κατ`αποκλειστικότητα.

Η Ελλάδα δίνει το “παρών” σε μία περίοδο όταν 3,5 εκατ. επισκέπτες επισκέπτονται το HARRODS λόγω εορτών και εκπτώσεων, αλλά και κατά την έναρξη της νέας δεκαετίας, για το έτος 2010, μία σημαδιακή χρονιά για την προαγωγή του κύρους της χώρας μας.

Η C&L Media Ltd., -η οποία ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία την καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό στα Harrods τον μήνα Φεβρουάριο 2009- έχει αναλάβει και φέτος την προβολή της Ελλάδας την περίοδο μετά τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και την περίοδο των εκπτώσεων (26 Δεκεμβρίου 2009 – 23 Ιανουαρίου 2010).

Στην καμπάνια συμμετέχουν η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δωδεκανήσου, η Νομαρχία Ρεθύμνου, η Νομαρχία Λασιθίου, η Νομαρχία Χανίων, η Νομαρχία Μαγνησίας, η Νομαρχία Μεσσηνίας, ο Δήμος Κω, ο Δήμος Λαγανά και η Costa Navarino σε 12 κεντρικές βιτρίνες επί της Brompton Road.

Επιπλέον, δύο ακόμη “ζωντανές” εκθεσιακές βιτρίνες λειτουργούν με προσωπικό στην κύρια πρόσοψη του κτιρίου Harrods αναπαριστώντας παραδοσιακό ελληνικό σκηνικό και αρχαίο ελληνικό θέατρο, ενώ για πρώτη φορά σε περίοδο εκπτώσεων διοργανώνεται μεγάλος διαγωνισμός από το Harrods για το νησί της Ρόδου και το Rodos Palace που προσφέρει μία εβδομάδα πολυτελούς διαμονής.

Η ανταπόκριση των επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, υπήρξε εντυπωσιακή από τις πρώτες κιόλας ημέρες της καμπάνιας, όταν εκατοντάδες σταματούσαν στις ζωντανές βιτρίνες για να πάρουν πληροφορίες και να δώσουν τα συγχαρητήριά τους για τη διοργάνωση.

Σε μία περίοδο που η Ελλάδα αντιμετωπίζει διεθνή κριτική και δύσκολες αποφάσεις, η προσπάθεια αυτή αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία για την προβολή του ελληνικού τουρισμού τη σημαντικότερη περίοδο του έτους, στην καρδιά του Λονδίνου, συνεισφέροντας στην ανάκαμψη του κύρους και της υπερηφάνειας μας.

Η προβολή της Ελλάδας στα Harrods θα ολοκληρωθεί στις 23 Ιανουαρίου 2010.

Δείτε τα σχετικά videos:

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024