Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕμπόριο και τουρισμός ενώνουν δυνάμεις για την προώθηση του Shopping in Greece
Προβολή

Εμπόριο και τουρισμός ενώνουν δυνάμεις για την προώθηση του Shopping in Greece

Είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας για το Shopping in Greece.

Τη συνεργασία τους για την προώθηση και διεθνή διαφημιστική προβολή του «Shopping in Greece» ως στοιχείο που αναβαθμίζει την τουριστική εμπειρία στην Ελλάδα επισημοποίησαν το Υπουργείο Τουρισμού και η Ελληνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον υπουργό Τουρισμό κ. Βασίλη Κικίλια και τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ κ. Γιώργο Καρανίκα, παρουσία του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και του Β΄ αντιπροέδρου της ΕΣΕΕ κ. Θοδωρή Καπράλου.

Είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας για το Shopping in Greece, εξέλιξη που έρχεται μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της μεγάλης Έρευνας της ΕΣΕΕ για τις τουριστικές δαπάνες της χώρας μας, η οποία κατέδειξε τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν για την διασύνδεση Τουρισμού – Εμπορίου, με σημαντικά, πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους  δύο κλάδους και για το σύνολο της οικονομίας.

Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός πάγιου και στρατηγικής σημασίας αιτήματος του εμπορικού κόσμου που αφενός θα εμπλουτίσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, συμβάλλοντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφετέρου αναμένεται ότι θα ενισχύσει σημαντικά το τζίρο κα τα κέρδη χιλιάδων μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα που εμπλέκονται ενεργά στο ευρύτερο «οικοσύστημα» του τουρισμού εμπορευόμενες, κυρίως, προϊόντα αγροδιατροφής, ένδυσης – υπόδησης, σουβενίρ και είδη αργυροχρυσοχοΐας.

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας δήλωσε σχετικά: «Η καμπάνια που ήδη κάνει ο ΕΟΤ θα πλαισιωθεί με αυτή της προώθησης του “Shopping in Greece”. Άρα, όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και οι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες προβάλλουν τον εμπορικό τους κόσμο, έτσι και εμείς θα προβάλλουμε το ελληνικό εμπόριο και τα ελληνικά προϊόντα. Είναι ένα νέο εγχείρημα, αυτό της διασύνδεσης του εμπορίου με τον τουρισμό, και πιστεύω πως θα έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στις εμπορικές επιχειρήσεις όσο και στην προβολή των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό».

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας πρόσθεσε: «Εμπόριο και Τουρισμός, ΕΣΕΕ και ΕΟΤ, ενώνουμε δυνάμεις σε μία κοινή καμπάνια για το Shopping in Greece. Συνδέουμε δύο μεγάλους δυναμικούς κλάδους της οικονομίας, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν και στις τοπικές κοινωνίες, όπου δραστηριοποιούνται χιλιάδες μικρομεσαίες τουριστικές εμπορικές επιχειρήσεις, Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Υπουργό Τουρισμού κύριο Κικίλια, που στέκεται αρωγός και σύμμαχος στο όραμα της ΕΣΕΕ και βεβαίως τον Γ. Γ του ΕΟΤ κύριο Φραγκάκη που θα υλοποιήσει την καμπάνια».

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

23/02/2024
22/02/2024
21/02/2024
20/02/2024
19/02/2024
16/02/2024