Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΑναρτήθηκε στη "Διαύγεια" η β΄ φάση του διαγωνισμού για τη μαρίνα της ΟΛΘ ΑΕ
Ο επενδυτικός σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ υλοποιείται απαρέγκλιτα

Αναρτήθηκε στη "Διαύγεια" η β΄ φάση του διαγωνισμού για τη μαρίνα της ΟΛΘ ΑΕ

Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών.

Αναρτήθηκε χθες στη “Διαύγεια” η προκήρυξη της β΄φάσης του διαγωνισμού για την κατασκευή και λειτουργία μαρίνας σκαφών αναψυχής στο χώρο της α΄ προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας καλούνται τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που προκρίθηκαν –συνολικά είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον τρία σχήματα- να καταθέσουν δεσμευτική οικονομική προσφορά μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, ώστε η σχετική απόφαση να έχει ληφθεί εντός του 2012. Πρόκειται συγκεκριμένα για την εταιρεία Lamda Development S.A. και την κοινοπραξία Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kroslin GMBH.

Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπει την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.

Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.

Τέσσερις στόχοι
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ η δημιουργία της μαρίνας εξυπηρετεί τους ακόλουθους στρατηγικούς στόχους:

  • Προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού, μέσω της ικανοποίησης των αναγκών ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών.
  • Ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, αναβάθμιση της αισθητικής της πόλης και της ποιότητας του περιβάλλοντος, καθώς και βελτίωση της σχέσης των κατοίκων της πόλης με τη θάλασσα.
  • Δημιουργία ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού.
  • Τόνωση της εμπορικής και τουριστικής κίνησης της πόλης, μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου, της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και της αύξησης των θέσεων εργασίας.
  • Αύξηση των εσόδων και των κερδών της ΟΛΘ ΑΕ.

Κανονικά οι επενδύσεις
Όπως σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ κ. Στέλιος Αγγελούδης, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία ο επενδυτικός σχεδιασμός και ο επιχειρηματικός προγραμματισμός της ΟΛΘ ΑΕ υλοποιείται απαρέγκλιτα, με στόχο τη βελτίωση των μεγεθών της εταιρίας και την ενδυνάμωση της συμβολής της στην ανάπτυξη της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας. “Η λειτουργία μαρίνας στην ‘καρδιά’ του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης αφενός θα ανανεώσει τη σχέση της πόλης με το υγρό στοιχείο και αφετέρου θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης” σημειώνει χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας ταυτόχρονα ότι η μαρίνα της ΟΛΘ δεν έχει καμία σχέση με την ανακοινωθείσα ακύρωση και την απένταξη από τα χρηματοδοτικά προγράμματα (ΣΔΙΤ) του σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία τριών μαρίνων στο Θερμαϊκό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024