Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΤουριστική ΥποδομήΣημαντικό οδικό αλλά και τουριστικό έργο η ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου

Σημαντικό οδικό αλλά και τουριστικό έργο η ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου

Περίπου 6 εκατομμύρια άτομα (Έλληνες και ξένοι επισκέπτες) και 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο θα εξυπηρετεί η γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου “Χαρίλαος Τρικούπης”, τόνισε ο κ. Κ. Λαλιώτης, ενώ θα αποτελέσει […]

Περίπου 6 εκατομμύρια άτομα (Έλληνες και ξένοι επισκέπτες) και 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο θα εξυπηρετεί η γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου "Χαρίλαος Τρικούπης"<...>, τόνισε ο κ. Κ. Λαλιώτης, ενώ θα αποτελέσει ένα σημαντικότατο έργο υποδομής στη Δυτική Ελλάδα και θα μειώσει το χρόνο μετάβασης από τη μία ακτή στην άλλη, από 40 σε μόλις 4 λεπτά της ώρας. Παράλληλα, παρεμβάσεις στους οδικούς άξονες από τον Πύργο μέχρι την Κακκαβιά θα συμβάλουν τόσο στην ποιοτική όσο και την τουριστική αναβάθμιση.
Σύμφωνα με τον διευθυντή Έργου της εταιρίας ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΓΕΦΥΡΑ κ. Gilles de Maublanc η πορεία των εργασιών του έργου κατασκευής της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου προχωράει με γοργούς ρυθμούς παρά τις ιδιαιτερότητες της περιοχής (μεγάλο βάθος θάλασσας, κακής ποιότητας έδαφος, αυξημένη σεισμικότητα), ενώ η χρηματοδότησή του γίνεται κανονικά,
Η έναρξη κατασκευής γέφυρας, που είναι συνολικού προϋπολογισμού 750 εκ. ευρώ, έγινε τον Ιούλιο του 1998 και μέχρι σήμερα έχει εκτελεστεί το 15% της αξίας του έργου. Είναι ήδη έτοιμο το πρώτο σκυρόδερμα, το οποίο σύμφωνα με το αρχικό πλάνο είχε προγραμματιστεί για το Φεβρουάριο του 2000.
Η ολοκλήρωση του έργου-το Δεκέμβριο του 2004 σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί- θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη και πρώτη στον κόσμο καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων, που έχει το μακρύτερο αναρτημένο κατάστρωμα (2.252 μέτρα) και θεμελιώνεται σε μεγάλο βάθος στον πυθμένα της θάλασσας.
Το πλήρως αναρτημένο κατάστρωμα, που θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, θα συνδέεται με σύστημα αντισεισμικής δόνησης για να αντέξει στο ισχυρότερο χτύπημα του εγκέλαδου που έχει ποτέ προβλεφτεί.
Ήδη σε μία ασυνήθιστη ξερά δεξαμενή 20.000 τετραγωνικών μέτρων, που βρίσκεται 12μ κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας άρχισαν να κατασκευάζονται τα μεγαλύτερα θεμέλια που έγιναν ποτέ για μία γέφυρα, διαμέτρου 90 μέτρων.
Το βάρος του κάθε πυλώνα που θα στηρίζει τη γέφυρα θα ζυγίζει 100.000 τόνους.
Η ενίσχυση του εδάφους στη βάση του κάθε πυλώνα θα γίνει με την έμπηξη 750 σωλήνων κάτω από 65μ. θαλασσινού νερού.
Για όλο το έργο θα χρειαστούν 250.000 κυβικά μέτρα μπετόν.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024