Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΒ. Κικίλιας: Τα έσοδα του τουρισμού, η συνεργασία με ΗΠΑ και το brand «Αθήνα»
Η συνέντευξη του υπουργού Τουρισμού

Β. Κικίλιας: Τα έσοδα του τουρισμού, η συνεργασία με ΗΠΑ και το brand «Αθήνα»

Βασίλης Κικίλιας

Ο Β. Κικίλιας υπογράμμισε ότι η τουριστική βιομηχανία ξεπέρασε κάθε προσδοκία, παρά τις πολλές δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει

Στο πλαίσιο του συνεδρίου «Ελληνικός Τουρισμός: Μια εθνική υπόθεση», ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας παραχώρησε συνέντευξη στον δημοσιογράφο, Νίκο Χατζηνικολάου, τονίζοντας τις επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην επέκταση τη τουριστικής περιόδου, τα έργα υποδομής που ετοιμάζονται αλλά και τα έσοδα που έφερε η βιομηχανία, παρά την ενεργειακή κρίση.

«Το υπουργείο Οικονομικών είχε βάλει ως στόχο στον προϋπολογισμό τα έσοδα από τον τουρισμό να φτάσουν το 80% του 2019. Όταν ξέσπασε ο πόλεμος στην Ουκρανία, με διψήφια νούμερα πληθωρισμού , ενεργειακή κρίση, ακρίβεια και αστάθεια, μου είπαν από το οικονομικό επιτελείο να κάνουμε ότι μπορούμε. Και καταφέραμε όχι μόνο να φτάσουμε, αλλά και  να ξεπεράσουμε τον στόχο κατά 3 δισ. Πρόκειται για αδιαμεσολάβητα, πραγματικά έσοδα που πήγαν στην ελληνική οικονομία και στην ελληνική κοινωνία» είπε ο κ. Κικίλιας.

Αναφερόμενος στις εισηγήσεις του Πρέσβη των ΗΠΑ, Τζόρτζ Τσούνη, οποίος υπογράμμισε τη σημασία των συμφωνιών του υπουργού με τις αμερικανικές αερογραμμές για απευθείας πτήσεις  από τις ΗΠΑ στο «Ελ. Βενιζέλος», ο κ. Κικίλιας δήλωσε ότι  η μεγαλύτερη πηγή ταξιδιωτικών εσόδων είναι οι αεροπορικές εταιρείες, υπογραμμίζοντας ότι ο ΕΟΤ συνυπέγραψε με 11 αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις την offseason περίοδο.   «Ο στόχος της επέκτασης της τουριστικής περιόδου επετεύχθη και αυτό δεν είναι άυλο, μεταφράζεται σε έσοδα που πηγαίνουν στην τσέπη των Ελλήνων πολιτών» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση για τη στήριξη του εγχώριου τουρισμού ο κ. Κικίλιας απάντησε: «Αυτός που βοήθησε στην ενίσχυση του εγχώριου τουρισμού έχει ονοματεπώνυμο: Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός έδωσε 100 εκ. ευρώ σε άυλες κάρτες για οικογένειες οι οποίες δεν μπορούσαν ή χρειάζονταν στήριξη. Έδωσε 400.000 κάρτες μέσω του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους», εκ των οποίων τις 125.000 θα τις κληρώσουμε μετά τις γιορτές για να  στηρίξουμε περαιτέρω τους χειμερινούς και ορεινούς προορισμούς, τα μικρά ξενοδοχεία και καταλύματα. Ποτέ δεν έχει δοθεί τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό για τη στήριξη του εγχώριου τουρισμού».

Τέλος ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για τον αστικό τουρισμό και ειδικότερα για το brand «Αθήνα», επισημαίνοντας ότι έρχονται και επενδύουν ισχυροί ξενοδοχειακοί κολοσσοί. Αναφερόμενος στην αθηναϊκή Ριβιέρα είπε ότι η Αθήνα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα της οποίας το αστικό κέντρο είναι τόσο κοντά στις παραλίες. Μίλησε επίσης για την  καθοριστική συμφωνία με την οποία η Ελλάδα συμπεριλήφθηκε στον γαστρονομικό οδηγό Michelin καθώς και στις δυνατότητες που υπάρχουν για την περαιτέρω ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού στην πρωτεύουσα με την ανέγερση ενός μεγάλου συνεδριακού κέντρου σε συνεργασία με την περιφέρεια Αττικής.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024