Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & Προβολή'No Br__sels without us': Οι Βρυξέλλες επανεκκινούν δυναμικά τον τουρισμό τους με νέα καμπάνια
Προώθηση προορισμού

'No Br__sels without us': Οι Βρυξέλλες επανεκκινούν δυναμικά τον τουρισμό τους με νέα καμπάνια

Το σχέδιο επανεκκίνησης περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων, συμπεριλαμβανομένων ενός 'χάρτη υγείας' και ενός σήματος υγιεινής, καθώς και μείωση της τιμής της Brussels Card των 48 ωρών.

Την περασμένη Παρασκευή, η κυβέρνηση των Βρυξελλών ενέκρινε μια σειρά μέτρων για την υποστήριξη των παραγόντων του τουρισμού και του πολιτιστικού τομέα της χώρας, στην εκ νέου έναρξη των δραστηριοτήτων τους. Σε αυτό το πλαίσιο, το visit.brussels, σε συνεργασία με το διαφημιστικό πρακτορείο FamousGrey, ανέπτυξε μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ για την ενίσχυση της τουριστικής δραστηριότητας στην ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Η αρχική ιδέα παρουσιάζεται σήμερα.

Ο τουρισμός, οι εκδηλώσεις και τα πολιτιστικά γεγονότα συνεχίζουν να αυξάνονται σε σημασία στις Βρυξέλλες. Τα τελευταία δέκα χρόνια, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στην περιφέρεια των Βρυξελλών έχει αυξηθεί κατά μέσο όρο 5,88% ετησίως. Επιπλέον, τα βελγικά μουσεία και τα αξιοθέατα καλωσόρισαν περισσότερους από 5 εκατ. επισκέπτες το 2019, με σημαντικό αντίκτυπο στην περιφερειακή οικονομία.

Όλοι αυτοί οι τομείς επηρεάζονται σήμερα σοβαρά από την κρίση της πανδημίας. Οι Βρυξέλλες ανέθεσαν στο visit.brussels να καταρτίσει ένα σχέδιο υποστήριξης για την επανεκκίνηση. Αυτή η συντονισμένη καμπάνια υλοποιήθηκε με τη συνεργασία περισσότερων από 250 συνεργατών από όλους τους τομείς.

Το σχέδιο επανεκκίνησης περιλαμβάνει μια σειρά μέτρων, συμπεριλαμβανομένων ενός “χάρτη υγείας” και ενός σήματος υγιεινής, καθώς και μείωση της τιμής της Brussels Card των 48 ωρών. Περιλαμβάνει επίσης την έναρξη μιας μεγάλης καμπάνιας μάρκετινγκ για την προώθηση του προορισμού τόσο στο βελγικό όσο και στο διεθνές κοινό. Το πρακτορείο FamousGrey κέρδισε την πρόσκληση στον διαγωνισμό με την ιδέα του “No Br_sels without us”.

Η ιδέα
“Ποιος είναι καλύτερος από τον λαό των Βρυξελλών για να βοηθήσει τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τη ζωή και τον πολιτιστικό πλούτο της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας; Σε τελική ανάλυση, οι Βρυξέλλες είναι το άθροισμα ενός συνειδητού μίγματος χιούμορ, πολιτισμού, φιλοξενίας και της ανοιχτής σκέψης των κατοίκων της. Είναι η πιο κοσμοπολίτικη πόλη στην Ευρώπη με 183 εθνικότητες και η δεύτερη πιο κοσμοπολίτικη στον κόσμο. Αυτό που κάνει τις Βρυξέλλες Βρυξέλλες είναι οι άνθρωποι από όλο τον κόσμο που ζουν εδώ. Δεν υπάρχουν Βρυξέλλες χωρίς αυτούς. No Br_sels without us”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024