Είσοδο στην τουριστική αγορά της Ιαπωνίας επιχειρούν οι Η.Π.Α., έχοντας μάλιστα μεγάλες προσδοκίες, ενώ από τις αρχές του μήναέχει ήδη ξεκινήσει η νέα στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Εμπορίου των […]
Είσοδο στην τουριστική αγορά της Ιαπωνίας επιχειρούν οι Η.Π.Α., έχοντας μάλιστα μεγάλες προσδοκίες, ενώ από τις αρχές του μήνα<...>έχει ήδη ξεκινήσει η νέα στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Εμπορίου των Η.Π.Α. στην χώρα, που φέρει το σλόγκαν `Έχετε δει τις ταινίες, τώρα επισκεφτείτε τις τοποθεσίες`“.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια τουρισμού των Η.Π.Α., που βασίστηκε σε έρευνα καταναλωτών και περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, αφίσες, έντυπες και ηλεκτρονικές καταχωρήσεις, έχει σαν κύριο στόχο την προσέλκυση περισσότερων Γιαπωνέζων τουριστών στις Η.Π.Α., μέσω:
- της αύξησης γνώσης των Γιαπωνέζων για τις Η.Π.Α. ως τουριστικού προορισμού
- της αύξησης ενδιαφέροντος για μελλοντικά ταξίδια στις Η.Π.Α.
- της αύξησης οικονομικών πλεονεκτημάτων από επισκέψεις στις Η.Π.Α.