Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ Ινδονησία αγωνίζεται να αλλάξει την εικόνα της μετά τις καταστροφές του 2005 και 2006

Η Ινδονησία αγωνίζεται να αλλάξει την εικόνα της μετά τις καταστροφές του 2005 και 2006

ΑΠΟΣΤΟΛΗ-ΠΑΤΤΑΓΙΑ- IT&CMA 2006: Η αποκατάσταση μιας ισχυρής τουριστικής εικόνας, η προώθηση νέων προορισμών εκτός από το ήδη δημοφιλές Μπαλί, η προσέλκυση νέων αγορών και η απλούστευση των ταξιδιών προς τη χώρα είναι οι βασικοί άξονες της στρατηγικής της Ινδονησίας για τον τουρισμό το 2006 και 2007…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ-ΠΑΤΤΑΓΙΑ- IT&CMA 2006: Η αποκατάσταση μιας ισχυρής τουριστικής εικόνας, η προώθηση νέων προορισμών εκτός από το ήδη δημοφιλές Μπαλί, η προσέλκυση νέων αγορών και η απλούστευση των ταξιδιών προς τη χώρα είναι οι βασικοί άξονες της στρατηγικής της Ινδονησίας για τον τουρισμό το 2006 και 2007, όπως παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη τύπου στο πλαίσιο της έκθεσης IT&CMA στην Παττάγια της Ταϊλάνδης.

Από τις βομβιστικές ενέργειες στο Μπαλί τον Οκτώβριο του 2005 και μετά η Ινδονησία έχει μπει σε ένα κύκλο αναταραχών που δημιουργήθηκαν κυρίως από φυσικές καταστροφές, όπως ο σεισμός το Μάιο του 2006, το τσουνάμι τον Ιούλιο του 2006, οι οποίες περιόρισαν τις προσδοκίες της κυβέρνησης για τις διεθνείς αφίξεις στα 5-5,5 εκατ. επισκέπτες το 2006, ευελπιστώντας ότι το 2007 θα φτάσουν τον στόχο των 6 εκατ. και μέχρι το 2009 να αγγίξουν τα 10 εκατ.

Ενίσχυση της εικόνας

Η κυβέρνηση της Ινδονησίας κάνει σοβαρές προσπάθειες για να ενισχύσει την εικόνα της χώρας αυξάνοντας τα σχετικά κονδύλια. Εκτός από τον προϋπολογισμό του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού που φτάνει τα 10,8 εκατ. δολάρια, έχουν προστεθεί στο υπουργείο και κονδύλια για την αποκατάσταση του Μπαλί 7,2 εκατ. δολάρια και για την αποκατάσταση του τουρισμού γενικότερα 6,45 εκατ. δολάρια. Επίσης, το υπουργείο δημιούργησε δύο κέντρα διαχείρισης κρίσεων στις πόλεις Yogyakarta και Pangandaran για να παρέχουν άμεσα πληροφορίες στον διεθνή Τύπο για τις εξελίξεις στις πληγείσες περιοχές.

Προώθηση νέων προορισμών

Για την επίτευξη του στόχου των 10 εκατ. διεθνών τουριστών η Ινδονησία ετοιμάζει από το 2007 προώθηση νέων προορισμών. Εκτός από τους καθιερωμένους προορισμούς Jakarta, Bali, Yogyakarta και East Java το υπουργείο θα προωθήσει και τους προορισμούς West Sumatra, North Sulawesi, South Sulawesi καθώς και Western και Eastern Lesser Sunda islands.

Διείσδυση σε νέες αγορές

Για να διεισδύσει σε νέες αγορές η κυβέρνηση της Ινδονησίας αποφάσισε να απλουστεύσει τις διαδικασίες εισόδου στη χώρα και ενέκρινε το 2006 την αύξηση των χωρών που οι κάτοικοί τους δικαιούνται βίζα κατά την άφιξη τους προσθέτοντας άλλες 16 στη λίστα που έφτασε πλέον τις 52 χώρες, μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η Ελλάδα. Προτεραιότητα πάντως δίνεται στις ανερχόμενες τουριστικές αγορές όπως της Ινδίας, της Κίνας, αλλά και της Μέσης Ανατολής όπου το Μπαχρέιν και το Ιράν είναι πλέον μέσα στις χώρες που οι κάτοικοί τους δικαιούνται βίζα κατά την άφιξη τους.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024