Έμφαση στην ανάπτυξη ορεινών περιοχών, σχέδια Επιχορήγησης, labels προϊόντων, ενίσχυση του ψηφιακού μάρκετινγκ, ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού και διαδρομή Heartland of Legends, εντάσσονται στην Εθνική Στρατηγική Τουρισμού 2030.
Ο κ. Περδίος αναφέρθηκε στις νέες τάσεις και προτιμήσεις των τουριστών, οι οποίες περιλαμβάνουν μορφές που εστιάζουν στην αποφυγή της πολυκοσμίας, το ενδιαφέρον για το φυσικό περιβάλλον, τον συνδυασμό εργασίας και διακοπών, τις εμπειρίες που συνδέονται με την τοπική κοινότητα κ.ά.
Όπως εξήγησε, αυτές οι τάσεις είναι ευθυγραμμισμένες με την Εθνική Στρατηγική Τουρισμού 2030, η οποία προέβλεψε την ανάγκη για αναβάθμιση και εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος. Η έμφαση στην ανάπτυξη ορεινών περιοχών, τα διάφορα Σχέδια Επιχορήγησης, τα Labels προϊόντων, η ενίσχυση του ψηφιακού μάρκετινγκ, η ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού και η διαδρομή Heartland of Legends, είναι μερικές από τις δράσεις στις οποίες επενδύει το Υφυπουργείο Τουρισμού στα πλαίσια του επαναπροσανατολισμού αυτού.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.