Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη
Κύπρος

Η νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη

Το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου. Επίσης, το παλιό λογότυπο με τον ήλιο και την θάλασσα αποχωρεί και έρχεται το νέο, 'Love Cyprus'.

Την νεα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου παρουσίασε την Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022, σε γνωστό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, η συνεργάτιδα του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου στην συμπρωτεύουσα, κα Ελένη Ζαχαρή.  

Στην εκδήλωση που σημείωσε εξαιρετική επιτυχία, παρευρέθηκαν: ο εκπρόσωπος του Παναγιωτάτου Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου, Πατήρ Παύλος, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Αλέξανδρος Θάνος, ο CEO του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κ. Κωνσταντίνος Χαντζαρίδης, η αντιδήμαρχος Πολιτισμού-Τουρισμού Δήμου Καλαμαριάς, κα Βασιλική Νικολέτου-Σκάρλου, ως εκπρόσωπος του δημάρχου Πυλαίας-Χορτιάτη η κα Άρτεμις Αγαθοκλέους, η πρόεδρος της Ένωσης Κυπρίων Βορείου Ελλάδος, κα Βάσω Ιωσηφίδου και ο πρόεδρος της Κυπριακής Εστίας Βορείου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Μούστρας. Επιπροσθέτως, το “παρών” έδωσαν εκπρόσωποι της Cyprus Airways και δεκάδες εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και του Τύπου της συμπρωτεύουσας.

Ο κ. Κώστας Μελάς, Commercial Manager BBT Air Aviation Services.

Στον χαιρετισμό της στην εκδήλωση η κα Πατουλίδου μίλησε για την αξιοζήλευτη δουλειά που γίνεται στον τομέα του τουρισμού στην Κύπρο, “για το νησί που όλοι αγαπάμε και παρά τα δυο χρόνια πανδημίας, δεν χανόμαστε ποτέ οι άνθρωποι που αγαπιόμαστε”, για τα “ωραιότερα γήπεδα γκολφ που έχει δει στο νησί” και έκλεισε λέγοντας “να μας καλέστε να μας διδάξετε” για το πως το όραμα κατασκευής μαρινών γίνεται πράξη αξιοποίησης των ακτών.

Στην παρουσίαση της η κα Ζαχαρή σημείωσε το τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου και την έναρξη μιας νέας εποχής με νέα ταυτότητα, πιο ανοιχτόμυαλη και πιο περιεκτική.

Το νέο πρόσωπο της Κύπρου είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν μέσω πανδημίας, επειδή ουδέποτε σταμάτησε η υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό. Προς τούτο, το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου. Τα product label “Γαλάζιες σημαίες”, “Cyprus Nature Trails” και το “Γεωπάρκο Τροόδους” αναδεικνύουν την ομορφιά της κυπριακής φύσης, όπου τα καθαρότερα νερά της Ευρώπης, τα φροντισμένα μονοπάτια της φύσης και η γεωλογική ιστορία της Κύπρου, η οποία αναδύθηκε από την θάλασσα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στον επισκέπτη.

Το σήμα “Heartland of Legends” αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματά της, συμπυκνώνοντας τη μεσογειακή εμπειρία και περιέχει εκπληκτική διαφορετικότητα πολιτισμών, εθνοτήτων και προσώπων. Το σήμα “Colourful Villages” περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου. Τα product labels
“Cyprus Breakfast”, “Vegan Friendly”, “Taste Cyprus Delightful Journeys”μας εισάγουν στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας. Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά τα product labels που αφορούν το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και “Οι Αμπελώνες της Κουμανδαρίας”, ένα label που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο, με το παλαιότερο κρασί στον κόσμο με το ίδιο όνομα για πάνω από 800 έτη που παράγεται μόνο στην Κύπρο. Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα “Theme Parks” και “Christmas Villages”, που δίνουν νότες χαράς στις διακοπές ολόχρονα και χρωματίζουν όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Η Κύπρος στέλνει μήνυμα στον καθένα, σε αυτούς που επισκέφθηκαν την Κύπρο στο παρελθόν, σε αυτούς που ακόμα δεν επισκέφθηκαν την Κύπρο  και αυτούς που ζουν στην Κύπρο, ότι αυτός ο τόπος είναι αξιαγάπητος. Όλες οι ενέργειες του Υφυπουργείου Τουρισμού έχουν ως στόχο να ωφελήσουν πρώτα τον τόπο και τους ανθρώπους του και να τον αγαπήσουν ακόμη περισσότερο, τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ξένοι, γιατί αυτός ο τόπος είναι φροντισμένος. Έτσι λοιπόν το παλιό λογότυπο με τον ήλιο και την θάλασσα αποχωρεί και έρχεται το νέο, “Love Cyprus”.

Έγινε επίσης αναφορά στην νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, γεγονός που θα σημάνει μια περαιτέρω σύνδεση των δύο χωρών και ανοίγει νέες προοπτικές. Ακολούθως ο Commercial Manager της BBT Air, αντιπροσώπου της Cyprus Airways στην Ελλάδα παρουσίασε τις νέες αεροπορικές συνδέσεις της Cyprus Airways με την Ελλάδα και άλλες χώρες, τα ναύλα και την εταιρική ταυτότητα της εταιρείας. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με πλούσιο μπουφέ με νόστιμες επιλογές σε κυπριακές γεύσεις.

Στη φωτογραφία, η συνεργάτιδα του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου στη Θεσσαλονίκη, κα Ελένη Ζαχαρή, με την αντιδήμαρχο Πολιτισμού-Τουρισμού Δήμου Καλαμαριάς, κα Βασιλική Νικολέτου-Σκάρλου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024