Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέα στοιχεία ανταγωνιστικότητας προσθέτει η Τυνησία στον τουρισμό της
Γενική Συνέλευση UNWTO

Νέα στοιχεία ανταγωνιστικότητας προσθέτει η Τυνησία στον τουρισμό της

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ UNWTO – ΚΟΛΟΜΒΙΑ: «Δεν μας ενδιαφέρουν οι αριθμοί των αφίξεων, αλλά η άνοδος των εσόδων από τον τουρισμό» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού της Τυνησίας κ. Khelil Lajimi, σε συνέντευξη που έδωσε στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO) στην Cartagena της Κολομβίας, τονίζοντας ότι…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ UNWTO – ΚΟΛΟΜΒΙΑ: «Δεν μας ενδιαφέρουν οι αριθμοί των αφίξεων, αλλά η άνοδος των εσόδων από τον τουρισμό» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού της Τυνησίας κ. Khelil Lajimi, σε συνέντευξη που έδωσε<...>στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO) στην Cartagena της Κολομβίας, τονίζοντας ότι τα 6,8 εκατ. αφίξεις που περιμένουν να κλείσει το 2007 είναι αρκετό νούμερο για μία χώρα των 10 εκατ. κατοίκων.

Ο τρόπος για να επιτευχθεί αυτό σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού της Τυνησίας είναι η στροφή από τον τουρισμό ήλιου και θάλασσας σε ειδικές μορφές τουρισμού και σε παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Το 80-90% της Τυνησίας μέχρι σήμερα αφορά στον παραθεριστικό τουρισμό και ειδικά τον τουρισμό ήλιου και θάλασσας. Στόχος του υπουργείου στη νέα στρατηγική του για τον τουρισμό είναι να αναδειχθούν οι εξειδικευμένες μορφές τουρισμού στις οποίες η Τυνησία είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική όπως ο τουρισμός στην έρημο της Σαχάρας, η θαλασσοθεραπεία όπου η Τυνησία κατέχει τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη ως ιδανικός προορισμός μετά τη Γαλλία, καθώς και ο τουρισμός του γκολφ όπου πέντε νέα γήπεδα θα προστεθούν τα επόμενα πέντε χρόνια στο δυναμικό της χώρας. Αυτά είναι και τα στοιχεία, σύμφωνα με τον κ. Lajimi, που μπορούν να την διαφοροποιήσουν από τους κύριους ανταγωνιστές της στην Ανατολική Μεσόγειο που είναι η Αίγυπτος, η Τουρκία, η Ελλάδα και η Κροατία κατά κύριο λόγο.

Η Τυνησία μετά από τις τρομοκρατικές ενέργειες του 2001 και του 2002 έχασε σημαντικό αριθμό τουριστών από τις παραδοσιακές της αγορές, τη Γαλλία, τη Γερμανία την Ιταλία και την Μεγάλη Βρετανία με μεγαλύτερο πλήγμα της απώλειας 500.000 Γερμανών τουριστών. Η απώλεια αυτή όμως σταδιακά αντισταθμίστηκε από τις νέες ευρωπαϊκές αγορές και ιδιαίτερα την Πολωνία, την Τσεχία και την Ουγγαρία.

«Ψάχνουμε για νέους πελάτες στις ίδιες αγορές που δουλεύουμε και ιδιαίτερα αυτές της Ευρώπης» ανέφερε ο κ. Lajimi δίνοντας το παράδειγμα των Ισπανών που δέχονται στην Τυνησία όπου το 35% είναι πελάτες του τουρισμού της Σαχάρας και των Ελβετών που είναι οι καλύτεροι πελάτες για θαλασσοθεραπεία. Από την άλλη, για τις μακρινές αγορές της Ασίας και ιδιαίτερα της Κίνας η Τυνησία συνεργάζεται στενά με Μάλτα και Ιταλία για κοινά προγράμματα.

Όσον αφορά στις πτήσεις από την Ευρώπη μέσω εταιριών χαμηλού κόστους η Τυνησία δέν έχει ακόμα πολιτική ανοιχτών ουρανών, διαπραγματεύεται όμως την προοπτική αύξησής τους και ήδη είναι σε συνομιλίες με την Ryanair, η οποία εκδήλωσε ενδιαφέρον για δύο πτήσεις.

Η Τυνησία είναι ανοιχτή σύμφωνα με τον κ. Lajimi σε επενδύσεις από το εξωτερικό, αλλά κυρίως σε έργα που συνάδουν με το στόχο της για ειδικές μορφές τουρισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024