Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟ τουρισμός Ταϊλάνδης φαίνεται ανεπηρέαστος από το στρατιωτικό πραξικόπημα
Προορισμός

Ο τουρισμός Ταϊλάνδης φαίνεται ανεπηρέαστος από το στρατιωτικό πραξικόπημα

Ο Οργανισμός Τουρισμού της Ταϊλάνδης ξεκινά εκστρατείες μάρκετινγκ στη Βρετανία, από κοινού με τρεις βασικούς τουριστικούς πράκτορες (που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί) και τον Ιούλιο ξεκινά μια κοινή εκστρατεία μάρκετινγκ με την Etihad Airways και Eithad Holidays.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον Οργανισμό Τουρισμού της Ταϊλάνδης (TAT) δεν υπάρχει αρνητικός αντίκτυπος για τον τουρισμό της χώρας από το πραξικόπημα, ενώ προγραμματίζονται διάφορες ενέργειες για την ενίσχυση της εικόνας της χώρας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα νέα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το στρατιωτικό πραξικόπημα του περασμένου Μαϊου στην Ταϊλάνδη δεν έχει άμεσο αντίκτυπο στον τουρισμό της χώρας. Τα τελευταία στοιχεία που αποκαλύφθηκαν από τον ΤΑΤ δείχνουν ετήσια αύξηση 14,1% στους Βρετανούς τουρίστες, που έφτασαν τους 66.251 στη χώρα το Μάιο.

Η αύξηση μάλιστα έφτασε στο ποσοστό του 7% το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου και σε αριθμό τους 407.699 τουρίστες.

Εκπρόσωπος του ΤΑΤ, δήλωσε: “Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό, ωστόσο, η σκληρή δουλειά μας πρέπει να συνεχίσει, για να διασφαλιστεί ότι οι κρατήσεις δεν έχουν επηρεαστεί και να διατηρηθούν οι αυξημένες αφίξεις επισκεπτών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες”. Πρόσθεσε ότι για να εξασφαλιστεί η δυναμική του προορισμού διοργανώνεται ένα fam trip με την Thai Airways για 25 άτομα, μεταξύ των οποίων οκτώ δημοσιογράφοι και 17 tour operators και ταξιδιωτικοί πράκτορες από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία. Σημείωσε επίσης το ταξίδι θα περιλαμβάνει ένα γκαλά και ενημέρωση στις 25 Ιουλίου, καθώς και διέλευση από Bangkok, Kanchanaburi και Hua Hin.

Προβλέπονται επίσης εκστρατείες μάρκετινγκ από κοινού με τρεις βασικούς τουριστικούς πράκτορες (που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί) και τον Ιούλιο ξεκινά μια κοινή εκστρατεία μάρκετινγκ με την Etihad Airways και την Eithad Holidays.

Έχει επίσης προγραμματιστεί μια εθνική ραδιοφωνική καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην Ταϊλάνδη και την προώθηση του μηνύματος ότι η Ταϊλάνδη είναι “open for business”, όπως συνήθως.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024