Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΟι επιπτώσεις της κρίσης στην Ιαπωνία στις παγκόσμιες αερομεταφορές
Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών

Οι επιπτώσεις της κρίσης στην Ιαπωνία στις παγκόσμιες αερομεταφορές

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), επανέλαβε την υποστήριξή της και τις προσπάθειες να διατηρήσει ασφαλείς και αποτελεσματικές τις αεροπορικές συνδέσεις με την Ιαπωνία, στον απόηχο του σεισμού και του τσουνάμι της περασμένης εβδομάδας…

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), επανέλαβε την υποστήριξή της και τις προσπάθειες να διατηρήσει ασφαλείς και αποτελεσματικές τις αεροπορικές<...> συνδέσεις με την Ιαπωνία, στον απόηχο του σεισμού και του τσουνάμι της περασμένης εβδομάδας. Η ΙΑΤΑ εξέδωσε επίσης μια πρώτη εκτίμηση των πιθανών επιπτώσεων της κρίσης στις παγκόσμιες αερομεταφορές.

“Οι σκέψεις και οι προσευχές της βιομηχανίας των αερομεταφορών είναι στον ιαπωνικό λαό σε αυτήν τη πιο δύσκολη στιγμή. Σε περιόδους κρίσης, οι αεροπορικές μεταφορές αναλαμβάνουν έναν κρίσιμο ρόλο. Τα μέλη μας ανταποκρίνονται στις δυσκολίες παροχής προμηθειών ανακούφισης για τους πληγέντες, εξοπλισμού και στο να μεταφέρουν ανθρώπους στην Ιαπωνία, αλλά και να επανασυνδέσουν μέλη οικογενειών που επλήγησαν από αυτήν την τραγωδία”, δήλωσε ο Giovanni Bisignani, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της ΙΑΤΑ.

Η ΙΑΤΑ έχει κινητοποιηθεί ώστε να στηρίξει τον κλάδο της αεροπορίας σε διάφορους κρίσιμους τομείς, όπως:

  • Διακανονισμός λειτουργιών: Η IATA διαχειρίζεται 20 δισ. δολ. σε διακανονισμούς σχετικούς με την αεροπορική βιομηχανία κάθε χρόνο στην αγορά της Ιαπωνίας. Το γραφεία της Ένωσης στο Τόκιο παραμένει ανοιχτό και το σύστημα διακανονισμών λειτουργεί κανονικά.
  • Καύσιμα: Ορισμένες βασικές υποδομές καυσίμων στην Ιαπωνία έχουν καταστραφεί. Τα περισσότερα ιαπωνικά αεροδρόμια έχουν προμήθεια καυσίμων για τις επόμενες 10 ημέρες. Η ΙΑΤΑ είναι ο συντονιστής των ενεργειών μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών για τη διατήρηση των υφιστάμενων προμηθειών καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων εθελοντικών προμηθειών καυσίμου αεριωθουμένων. Η ΙΑΤΑ ενημερώνει επίσης τις αεροπορικές εταιρείες και τους υπεύθυνους για συμφωνία διανομής καυσίμων με δελτίο θα, σε περίπτωση έλλειψης.
  • Συντονισμός Πληροφοριών: Η IATA συνεργάζεται με την ιαπωνική κυβέρνηση, τον ΟΗΕ και τους σημαντικότερους φορείς του κλάδου (Διεθνής Οργάνωση Πολιτικής Αεροπορίας, Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός, Διεθνής Οργανισμός Ατομικής Ενέργειας, Παγκόσμιος Μετεωρολογικός Οργανισμός και Διεθνές Συμβούλιο Αερολιμένων), για να διασφαλίσει ότι στις 230 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της παρέχονται οι καλύτερες ιατρικές και επιχειρησιακές συμβουλές.
  • Ρυθμιστικά μέτρα: Η ΙΑΤΑ παρακολουθεί τα ρυθμιστικά μέτρα που επιβάλλονται από τις κυβερνήσεις σε όλον τον κόσμο για τις πτήσεις και τους επιβάτες που φθάνουν από την Ιαπωνία.

“Ο συνδυασμός της κρίσης και των προβλημάτωνπου αντιμετωπίζει η Ιαπωνία είναι πραγματικά πρωτοφανής. Για τις αεροπορικές μεταφορές, τα παγκόσμια πρότυπα που ακολουθούνται σε τέτοιες περιπτώσεις και οι συντονισμένες προσπάθειες θα παρέχουν τις απαραίτητες λύσεις, σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή. Η ΙΑΤΑ είναι έτοιμη να βοηθήσει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε να διασφαλιστούν συνεχείς, ασφαλείς και αποτελεσματικές αεροπορικές μεταφορές”, δήλωσε ο Bisignani.

Οι οικονομικές επιπτώσεις στις διεθνείς αερομεταφορές

Είναι πολύ νωρίς για να αξιολογηθεί η μακροπρόθεσμη επίπτωση της ιαπωνικής τραγωδίας στην παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών. Ωστόσο, η γνώση της δομής του ιαπωνικού κλάδου των αερομεταφορών δίνει μια εικόνα σχετικά με πιθανές βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις μιας σημαντικής επιβράδυνσης στα αεροπορικά ταξίδια της Ιαπωνίας.

“Η Ιαπωνία είναι ένας σημαντικός κρίκος στην παγκόσμια βιομηαχνία αεροπορικών μεταφορών. Τα 62,5 δισ. δολ. της ιαπωνικής αγοράς αερομεταφορών αντιπροσωπεύουν το 6,5% του συνόλου των διεθνών τακτικών δρομολογίων και το 10% των εσόδων του κλάδου. Αναμένεται μια σημαντική βραχυπρόθεσμη επιβράδυνση στην Ιαπωνία και η κατάσταση δε θα βελτιωθεί έως ότου η ανάκαμψη λόγω ανασυγκρότησης γίνει αισθητή κατά το β΄ εξάμηνο του έτους”, δήλωσε ο Bisignani.

Η πλέον εκτεθειμένη στην κρίση αγορά είναι η εγχώρια αεροπορική αγορά της Ιαπωνίας, με 83 εκατ. επιβάτες ετησίως και 19 δισ. δολ. έσοδα.

Ιαπωνική κρίση: Οι επιπτώσεις στην αεροπορική βιομηχανία

Οι πλέον αλληλεπιδρούμενες με τις ιαπωνικές επιχειρήσεις είναι οι αγορές της Κίνας, όπου η Ιαπωνία αντιπροσωπεύει το 23% των διεθνών εσόδων της χώρας. Η Κινεζική Ταϊπέι και η Νότια Κορέα επηρεάζονται εξίσου, με το 20% των εσόδων τους να σχετίζονται με ιαπωνικές συναλλαγές, ακολουθούμενες από την Ταϊλάνδη (15%), τις Ηνωμένες Πολιτείες (12%), το Χονγκ Κονγκ (11%) και τη Σιγκαπούρη (9%). Η Γαλλία είναι η πιο επηρεασμένη από την ιαπωνική κρίση ευρωπαϊκή αγορά με 7%, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (6%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (3%).

Ο βαθμός στον οποίο οι προαναφερόμενες ταξιδιωτικές αγορές αποδυναμωθούν θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από το τι θα συμβεί στην ιαπωνική οικονομία. Πολλοί οικονομολόγοι προτείνουν ότι μόλις ξεκινήσει η ανασυγκρότηση, η οικονομίας της χώρας θα ανακάμψει, αλλά η διάρκεια της τρέχουσας ύφεσης θα εξαρτηθεί καθοριστικά από τις εξελίξεις με την πυρηνική ενέργεια.

Η Ιαπωνία παράγει το 3-4% της παγκόσμιας προσφοράς καυσίμων, ορισμένο από το οποίο εξάγεται στην Ασία. Κάποιο ποσοστό της ικανότητας διύλισης της χώρας έχει χαθεί λόγω ζημιών που προκλήθηκαν από το σεισμό. Κατά συνέπεια, ο περιορισμός της προσφοράς μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές καυσίμων.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024