Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΠαρουσίες διεθνούς κύρους στην πρώτη μέρα εργασιών του IMIC 2007
3ο Διεθνές Συνέδριο Μάρκετινγκ Προορισμών

Παρουσίες διεθνούς κύρους στην πρώτη μέρα εργασιών του IMIC 2007

Ξεκίνησαν χτες, Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2007, οι εργασίες του τρίτου Διεθνούς Συνεδρίου Μάρκετινγκ Προορισμών IMIC 2007, που πραγματοποιείται στην Αθήνα με θέμα «Μάρκετινγκ Προορισμών – Ταξίδια Κινήτρων, Εταιρικές Συναντήσεις και Εκδηλώσεις», με ειδικούς του χώρου να δίνουν το παρόν…

Ξεκίνησαν χτες, Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2007, οι εργασίες του τρίτου Διεθνούς Συνεδρίου Μάρκετινγκ Προορισμών IMIC 2007, που πραγματοποιείται στην Αθήνα με θέμα «Μάρκετινγκ Προορισμών – Ταξίδια Κινήτρων, Εταιρικές<...>Συναντήσεις και Εκδηλώσεις», με ειδικούς του χώρου να δίνουν το παρόν από όλο τον κόσμο. Το Συνέδριο ολοκληρώνεται σήμερα, με το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων να κορυφώνεται το απόγευμα, όταν και θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή συζήτηση, αλλά και παρουσίαση των συμπερασμάτων.

Το συνέδριο τίμησαν κατά την πρώτη ημέρα των εργασιών, με την παρουσία τους σημαντικές προσωπικότητες του τουρισμού, όπως ο κ. Ron Andruff, CEO της Tralliance Corp., η οποία διαχειρίζεται το Top Level Domain, .travel. Επίσης, η κυρία Deborah Luhrman, ειδική στη Διαχείριση Κρίσεων του WTO, η οποία θα παρουσιάσει σήμερα το θέμα “Protecting the reputation of a tourism destination in case of a crisis”. Ακόμη παρόντες ήταν αρκετοί αντιπρόσωποι οργανώσεων διεθνούς κύρους, αλλά και εταιριών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ ιδιαίτερα αξιόλογη ήταν και η παρουσία των εκθετών (συνολικά 23).

Η έναρξη των εργασιών της πρώτης μέρας του Συνεδρίου έγινε με το σεμινάριο “Capturing corporate events”, με ομιλήτρια την κυρία Carolyn Dow (SITE President 2001 and Director of SITE Europe). Αναλύθηκαν έννοιες, όπως Corporate Events, Marketing και Marketing Plan, Incentives, Corporate Hospitality και Strategic Marketing Planning Process.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Συνεδρίου, κατά τα οποία σημαντικοί φορείς του τουρισμού απηύθυναν χαιρετισμό, με τον κ. Κούμανη, πρόεδρο του ΣΕΟΕΣ, να παροτρύνει εκπροσώπους των τοπικών αυτοδιοικήσεων να συμμετέχουν σε τέτοιου είδους σεμινάρια και εκδηλώσεις, προκειμένου να προωθούνται δράσεις ανταλλαγής απόψεων και τεχνογνωσίας.

Στο φετινό συνέδριο βραβεύτηκε για πρώτη φορά από το παράρτημα του SITE στην Ελλάδα, προσωπικότητα του τουρισμού για την πολυετή προσφορά του. Την εξαιρετική αυτή τιμή δέχτηκε ο κ. Βύρων Αργύρης, ιδρυτής και πρόεδρος της Conceptours. Παρουσιαστές ήταν το δίδυμο της εκπομπής “Μένουμε Ελλάδα” Ρένια Τσιτσιμπίκου και Γιώργος Αμοιράς. Ακολούθησε η βασική διάλεξη από τον κ. Paul Flackett (CITE, SITE President 1995, Managing Director of IMEX), με θέμα “Modern day success stories – A look at some of the leading global incentive”. O κ. Flackett παρουσίασε μερικούς από τους σημαντικότερους προορισμούς κινήτρων και ανέλυσε τα χαρακτηριστικά του κάθε προορισμού, εξηγώντας παράλληλα τους λόγους, που τους καθιστούν τόσο δημοφιλείς.

Με συντονιστή τον κ. Θάνο Γράψα (J. Grapsas S.A.) ξεκίνησε η πρώτη περίοδος των διαλέξεων. Το λόγο πήρε αρχικά ο κ. Βύρωνας Αργύρης με θέμα “Retrospective and future of the incentives in Greece”, ο οποίος ανέλυσε την Ελλάδα ως προορισμό κινήτρων, με τα πλεονεκτήματα αλλά και τα αδύναμα σημεία της.

Η δεύτερη διάλεξη έγινε από τον κ. Bill LaViolette (Chairman of several SITE Intl Committees) με θέμα “Media: How to evaluate it, how to track it, how MICE buyers use it”. Ο κ. LaViolette μίλησε για τα Media και τον τρόπο που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από τους αγοραστές τους, αναφέροντας πολλά και ενδιαφέροντα λεπτομερή στοιχεία, όπως οι επιδιώξεις της διαφήμισης και η κυκλοφορία των εντύπων, αλλά και τα στατιστικά των ηλεκτρονικών μέσων.

Ο κ. Τάσος Παπάς (CITE, President Greek Chapter SITE) ανέπτυξε το θέμα “Essentials of the incentive world and SITE”, στην τρίτη και τελευταία διάλεξη της πρώτης περιόδου. Σε αυτό το κομμάτι αναλύθηκε η έννοια του Incentive Travel και τα πλεονεκτήματα του. Ολοκληρώνοντας ο κ. Παπάς παρουσίασε το SITE Ελλάδας.

Η δεύτερη περίοδος των διαλέξεων, με συντονίστρια την κυρία Μαργαρίτα Μανούσου (Αρχισυντάκτρια του περιοδικού `Τουριστική Αγορά`), ξεκίνησε με τον κ. Robert Tabak (Co-owner of Playthegame.be), η ομιλία του οποίου είχε ως Θέμα “How to develop and use motivation tools for wine branding”.

Ακολούθησε ο κ. Jon Bradshaw (Senior Sales Manager, IMEX), ο οποίος μίλησε για “Physical team activities as a solution for the achievement of corporate goals”, υπογραμμίζοντας την σημασία ταξιδίων με ομαδικές δραστηριότητες στην ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ στελεχών μιας εταιρίας.

Η κυρία Αθηνά Βορύλλα (Οργανισμός Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών) ανέπτυξε το θέμα “Gourmet PR recipes for destination marketing: The case of Athens”, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο ρόλο των δημοσίων σχέσεων.

Τέλος, στο βήμα ανέβηκαν οι κ.κ. Sotiris Hji-Avgoustis και James Bennett από το Indiana Purdue University, αναλύοντας το θέμα “Building a safe and secure tourism industry”, ενώ ο κύκλος των διαλέξεων έκλεισε με τον κ. Κωστή Σταματόπουλο, που μίλησε για “Team building and change of attitude”. Ακολούθησε συζήτηση με θέμα “Let’s Beat As a Team” και μετά η καθιερωμένη δεξίωση.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024