Η Montenegro Airlines πρόκειται να ξεκινήσει πτήσεις charter για Κινέζους τουρίστες. Οι Κινέζοι TOs έχουν εκδηλωσει μεγάλο ενδιαφέρον να ταξιδεύουν οι πελάτες τους εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. με τον τρόπο αυτό, το Μαυροβούνιο θα ξεπεράσει και τα προβλήματα εποχικότητας που έχει.
Η Montenegro Airlines θα ξεκινήσεις τρεςι εβδομάδαίες τακτικές πτήσεις charter μεταξύ Tivat (Μαυροβούνιο) και Zadar (Κροατία), οι οποίες θα εξυπηρετούν τους Κινέζους τουρίστες που επισκέπτονται και τις δύο χώρες. Ο Τουριστικός Οργανισμός του Μαυροβουνίου (CTU) αναφέρει ότι ολοκληρώνει τις συνομιλίες του με τους Κινέζους και Κροάτες συνεργάτες του, αποτέλεσμα των οποίων θα είναι οι ταξιδιώτες από την Κίνα να περνούν τρεις μέρες από τις διακοπές τους στο Μαυροβούνιο. “Διαπραγματευόμαστε με τους συναδέλφους μας από την Κροατία για τη έναρξη από τον εθνικό μας αερομεταφορέα τρεις εβδομαδιαίες πτήσεις από το Zadar στο Tivat. Αυτό επιθυμούν και οι Κινέζοι τουρίστες, που θέλουν να επισκεφθούν όσες περισσότερες χώρες μπορούν στο διάστημα των επταήμερων ή δεκαήμερων διακοπών τους”, επισημαίνει ο CTU σε ανακοίνωσή του. Μάλιστα, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα το Μαυροβούνιο χαλάρωσε τους περιορισμούς της βίζα για τους Κινέζους πολίτες.
Το δρομολόγιο Tivat – Zadar, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα μέσα στο Σεπτέμβριο, θα εξυπηρετεί έως την 1η Ιουνίου 2016 και ο σχεδιασμός του αναμένεται να οριστικοποιηθεί έως τις 10 Σεπτεμβρίου. Οι Κινέζοι TOs έχουν εκδηλωσει μεγάλο ενδιαφέρον να ταξιδεύουν οι πελάτες τους εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου. με τον τρόπο αυτό, το Μαυροβούνιο θα ξεπεράσει και τα προβλήματα εποχικότητας που έχει. Η Montenegro Airlines δήλώσε πρόσφατα ότι προετοιμάζεται για μία “έξυπνη” χειμερινή περίοδο, με στόχο να περικόψει τις δαπάνες της και σκοπεύει να κάνει καλύτερη χρήση των αεροσκαφών της τους επερχόμενους μήνες με τη λιγότερη ζήτηση. Προτύτερα, η αεροπορική εταιρεία σχεδίαζε να ξεκινήσει προγραμματισμένες πτήσεις προς το Zagreb αυτόν το χειμώνα, ενώ σκεφτόταν επίσης να ξεκινήσει και πτήσεις προς τα Σκόπια. Όμως, λογω των μέτριων οικονομικών αποδόσεων της, τα σχέδια αυτά είναι πλέον αμφίβολα.
Το αεροδρόμιο του Tivat αναμένεται επίσης να βγει κερδισμένο από τις πτήσεις charter. Το πιο κινητικό αεροδρόμιο του Μαυροβουνίου εμφάνισε πτώση της επιβατικής του κίνησης κατά 1,1% το α’ 7μηνο του 2015, καθώς μειώθηκαν δραστικά οι επιβάτες από την Ουκρανία. Παρ’όλα αυτά, με την προοπτική των αφίξεων των Κινέζων τουριστών σε τακτικη΄βάση καθ’ολο το χειμώνα, αλλά και την αύξηση άλλων αγορών, το αεροδρόμιο περιμένει να υποδεχθεί αριθμό ρεκόρ επιβατών για φέτος. Από την άλλη μεριά, το αεροδρόμιο του Zadar, το οποίο και αυτό είχε μεγάλη μείωση σε αριθμούς επιβατών τον τελευταίο μήνα, θα επωφεληθεί από τις πτήσεις, καθώς η Croatia Airlines είναι η μοναδική αεροπορική εταιρεία που έχει ως βάση της το αεροδρόμιο τη διάρκεια του χειμώνα, διατηρώντας δρομολόγια μόνο προς Zagreb και Pula. Τον περασμένο Απρίλιο η διευθυντρια του Zadar Airport κα Irena Ćosić, δήλωσε ότι πτήσεις charter κάθε εβδομάδα από την Chongqing, στα νοτιουτικά της Κίνας, προς το Zadar, θα ξεκινήσουν πιθανότατα από το Σεπτέμβριο, από την Hainan Airlines, μετά από “ναυάγιο” των πλάνων να ξεκινήσει το δρομολόγιο τον περασμένο Μάιο. Εν τούτοις, σε ανακοίνωσή της η κινεζική αεροπορική εταιρεία απέκλεισε ένα τέτοιο δρομολόγιο.
Στη φωτογραφία, το Tivat στο Μαυροβούνιο.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.