Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοί2ο Forum για την Ανάπτυξη Στρατηγικής Μarketing και Βranding του Ελληνικού Τουρισμού
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

2ο Forum για την Ανάπτυξη Στρατηγικής Μarketing και Βranding του Ελληνικού Τουρισμού

Το επιχειρησιακό και στρατηγικό μέρος του έργου που έχει αναλάβει, μετά από επτά μήνες έρευνας και ανάλυσης, μετά από επτά μήνες συνεχούς και γόνιμου διαλόγου και στενής συνεργασίας με το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, Αυτοδιοίκηση και ιδιωτικό τομέα, σε όλες τις περιφέρειες της χώρας παρουσίασε…

Το επιχειρησιακό και στρατηγικό μέρος του έργου που έχει αναλάβει, μετά από επτά μήνες έρευνας και ανάλυσης, μετά από επτά μήνες συνεχούς και γόνιμου διαλόγου και στενής συνεργασίας με το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης<...>και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, Αυτοδιοίκηση και ιδιωτικό τομέα, σε όλες τις περιφέρειες της χώρας παρουσίασε χτες η κοινοπραξία του στρατηγικού συμβούλου, στο πλαίσιο του 2ου Forum για την “Ανάπτυξη Στρατηγικής Μarketing και Βranding του Ελληνικού Τουρισμού”.

“Το εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον μας υποχρεώνει να εκσυγχρονίζουμε διαρκώς το τουριστικό προϊόν μας και τον τρόπο προβολής του. Ο τουρισμός οφείλει να ακολουθεί τους ρυθμούς μιας δημιουργικής ανανέωσης και επαγγελματικής εξέλιξης. Μέσα από στρατηγικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό, έχουμε την ευκαιρία να προσεγγίσουμε με μέθοδο και αποτελεσματικότητα τους τομείς του μάρκετιγκ και της επικοινωνίας και να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες της προβολής και της διαφήμισης. Το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας χρειάζεται συνεχείς προωθητικές ενέργειες και δομικές διαφοροποιήσεις. Αφενός, οι νέες μορφές τουρισμού έχουν τις δικές τους απαιτήσεις στην επικοινωνιακή πρακτική. Αφετέρου, η εποχή της παγκοσμιοποίησης έχει τους δικούς της κανόνες και όρους, τη δική της λογική στη διαχείριση της πληροφορίας.

Με ταχύτητα και προσοχή διορθώνουμε λάθη του παρελθόντος σε όλα τα επίπεδα και ταυτόχρονα θέτουμε τις βάσεις για την τουριστική ανάπτυξη της επόμενης δεκαετίας. Αυτό όμως που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι όλες οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες μας εντάσσονται σε μια νέα εθνική στρατηγική. Στοχεύουμε στον εμπλουτισμό, την ενίσχυση και τον μετασχηματισμό του παραδοσιακού μοντέλου του ήλιου και της θάλασσας, την ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού και τη μετατροπή της Ελλάδας σε 12-μηνο τουριστικό προορισμό. Στη διεθνή κατάταξη βρισκόμαστε σε πολύ καλή θέση: θεωρούμαστε πλέον προτιμητέος προορισμός σύμφωνα με το WTTC και ο πιο ελκυστικός προορισμός διεθνώς σύμφωνα με έρευνα της TUI σε 28 χώρες”. Ανέφερε μεταξύ άλλων στην ομιλία της η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κυρία Φάνη Πάλλη – Πετραλιά.

“Σε μια τουριστική βιομηχανία η οποία πρόκειται να διπλασιαστεί σε μέγεθος μέσα στα επόμενα 15 χρόνια οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τις νέες ευκαιρίες, να ενισχύσουμε τον ελληνικό τουρισμό, να αναδείξουμε ακόμη περισσότερο το ελληνικό τουριστικό προϊόν στη διεθνή αγορά. Οι προτάσεις του στρατηγικού συμβούλου αφορούν την ανάπτυξη μιας στρατηγικής και ενός marketing plan” επεσήμανε η κα Πετραλιά, τονίζοντας πως απώτερος στόχος είναι να γίνουμε περισσότερο ανταγωνιστικοί.

Ειδικότερα, έχουν επιλεγεί εννέα διαφορετικές μορφές τουρισμού που θα αναπτυχθούν σε διαφορετικές περιοχές της χώρας, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες, τις τοπικές συνήθειες, τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της. Κάθε περιφέρεια της Ελλάδας, κάθε πόλη, κάθε χωριό, κάθε γωνιά έχει τον δικό της χαρακτήρα, τη δική της τοπική ταυτότητα, με την οποία οφείλει να διεκδικήσει τη θέση της στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Και σε αυτή την προσπάθεια η συμβολή όλων είναι καταλυτική.

“Έχουμε το όραμα, έχουμε τη βούληση, έχουμε τις δυνατότητες να δημιουργήσουμε ένα νέο κύμα τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα. Τώρα έχουμε και τα στοιχεία και τα δεδομένα, στη βάση των οποίων καλούμαστε όλοι μαζί, Πολιτεία, Αυτοδιοίκηση, φορείς και επιχειρηματίες του τουρισμού να σχεδιάσουμε και να κάνουμε πράξη το τουριστικό μέλλον της Ελλάδας. Είμαι βέβαιη πως θα πετύχουμε” κατέληξε η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024