Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑσ. Αικατερινάρη: “Ελλιπής και το φετινό καλοκαίρι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου”
Βουλευτής Α` Θεσσαλονίκης ΣΥΝ

Ασ. Αικατερινάρη: “Ελλιπής και το φετινό καλοκαίρι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου”

“Με περιορισμένα δρομολόγια από και προς τα νησιά του Αιγαίου θα βρει και το φετινό καλοκαίρι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς οι ακτοπλοϊκές εταιρίες ουσιαστικά δε συμπεριλαμβάνουν στο σχεδιασμό τους τη Θεσσαλονίκη” ανέφερε χτες η βουλευτής Α` Θεσσαλονίκης του Συνασπισμού, κυρία Ασημίνα Ξηροτύρη-Αικατερινάρη, σε ερώτηση που κατέθεσε…

“Με περιορισμένα δρομολόγια από και προς τα νησιά του Αιγαίου θα βρει και το φετινό καλοκαίρι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς οι ακτοπλοϊκές εταιρείες ουσιαστικά δε συμπεριλαμβάνουν στο σχεδιασμό τους τη Θεσσαλονίκη” ανέφερε χτες η βουλευτής<…>Α` Θεσσαλονίκης του Συνασπισμού, κα Ασημίνα Ξηροτύρη-Αικατερινάρη, σε ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τη επιλογή δρομολόγησης πλοίων από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Αιγαίου προβάλλοντας ως αίτια το υψηλό κόστος, περιορισμένες δυνατότητες στην τιμολογιακή πολιτική αλλά και χαμηλή πληρότητα με εξαίρεση την περίοδο τουριστικής αιχμής, δηλαδή από τις αρχές Ιουλίου και ως τα μέσα του Αυγούστου. Τελικά τα δρομολόγια από και προς τη Θεσσαλονίκη όχι μόνο δεν αυξάνονται αλλά και μειώνονται κάθε χρόνο συμπέρανε η βουλευτής.

Ειδικότερα για το φετινό καλοκαίρι, δε θα δρομολογηθεί στη γραμμή των Βορείων Σποράδων το καταμαράν που πέρυσι μετέφερε καθημερινά περίπου 300 επιβάτες στη Σκιάθο Σκόπελο και Αλόννησο. Αντ’ αυτού θα δρομολογηθεί συμβατικό πλοίο το οποίο θα εξυπηρετεί τους ταξιδιώτες προς τις Σποράδες και την Κρήτη.

Το πρόβλημα παρουσιάζεται όμως και στη σύνδεση με Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο, καθώς ένα μόνο πλοίο θα εκτελεί, μια φορά τη βδομάδα, το δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη.

“Σε κάθε περίπτωση”, σημείωσε η κα Αικατερινάρη, “η δρομολόγηση ελάχιστων και παλιάς τεχνολογίας πλοίων για την κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, προς τις Σποράδες, την Κρήτη, και τα άλλα νησιά του Αιγαίου, καταδεικνύει με γλαφυρό τρόπο την περιθωριοποίηση της δεύτερης σε πληθυσμό πόλης της Ελλάδας, παρά τις αλλεπάλληλες κυβερνητικές υποσχέσεις για σχεδιασμό τουριστικής και όχι μόνο ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης”.

Με δεδομένα τα παραπάνω η βουλευτής του ΣΥΝ θέλησε να μάθει αν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θα προχωρήσει άμεσα στην καταγραφή των σημαντικών πράγματι αναγκών σε ακτοπλοϊκές μεταφορές του κοινού της Βόρειας Ελλάδας και αν θα συνεκτιμηθούν τα οικονομικά και ποσοτικά στοιχεία των μεταφορών αυτών, ώστε να δοθούν έγκαιρα οι κατάλληλες λύσεις και ν’ ανατραπεί η εικόνα παρακμής και απομόνωσης που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια το λιμάνι Θεσσαλονίκης.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024