Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαAλυτα παραμένουν τα βασικά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο των αερομεταφορών

Aλυτα παραμένουν τα βασικά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο των αερομεταφορών

Για άλλη μια φορά ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών, ΣΑΕΕ, κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του έθεσε τα θέματα που αφορούν την ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα και δημοσιοποίησε τις θέσεις του…

Για άλλη μια φορά ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών, ΣΑΕΕ, κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του έθεσε<...> τα θέματα που αφορούν την ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ελλάδα και δημοσιοποίησε τις θέσεις του.

Υπουργείο Τουρισμού

Θα πρέπει να αποκτήσει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και να συντονίζει όλα τα εμπλεκόμενα υπουργεία, μέσω της διυπουργικής επιτροπής. Την συνολική εποπτεία επιβάλλεται να αναλάβει ο πρωθυπουργός της χώρας.

Αεροδρόμιο Αθήνας Ελ Βενιζέλος

Ενώ παραμένει ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης, αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε περαιτέρω αυξήσεις 3.5% για όλες τις αεροναυτιλιακές υπηρεσίες προς τις αεροπορικές εταιρείες και αύξηση 29% στα τέλη ασφάλειας τα οποία και θα βαρύνουν τους επιβάτες που θα ισχύσουν από 1η Ιουλίου 2004! Υπενθυμίζουμε ότι ο αερολιμένας Αθηνών ανακοίνωσε πρόσφατα κέρδη για το 2003 που ανέρχονται περίπου στα 28 εκ ευρώ! Επίσης τονίζουμε ότι οι πτήσεις charter έχουν σχεδόν αφανιστεί από τον Αττικό ουρανό και ότι η Αθήνα παραμένει με ένα μόνο αεροδρόμιο, όταν οι περισσότερες των ευρωπαϊκών πρωτευουσών διαθέτουν 2 και περισσότερα αεροδρόμια και ο τουρισμός της Αθήνας παρουσιάζει δραματική μείωση, με ορατό κίνδυνο πλέον να δούμε αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες, ξενοδοχεία 5 αστέρων να μετατρέπονται σε νοσοκομεία πολυτελείας!

Προτείνουμε και πάλι, άμεση κατάργηση του σπατόσημου για τους επιβάτες και μείωση των τελών χρήσης του αερολιμένα για τις αεροπορικές εταιρείες κατά 30%. Ζητούμε η κυβέρνηση να αναθεωρήσει τη σύμβαση του αεροδρομίου με κατάθεση νόμου, και να αποζημιώσει την κατασκευάστρια εταιρεία, ώστε να γίνουν δυνατές οι μειώσεις των τελών αλλά και να λειτουργήσει εναλλακτικό αεροδρόμιο χαμηλότερου κοστολογίου μέσα στο λεκανοπέδιο.

Περιφερειακά αεροδρόμια

Η κατάσταση στα περισσότερα από αυτά είναι επιεικώς απαράδεκτη. Λειτουργούν περιορισμένες ώρες, επιβάλλουν τσουχτερά πρόστιμα σε αεροπορικές εταιρείες, για τυχόν καθυστερήσεις, που συνήθως οφείλονται στην εναέρια κυκλοφορία και είναι γενικά αφιλόξενα.

Προτείνουμε γενική αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, με έμφαση στην λειτουργικότητα και το υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τον επιβάτη.
Οι τοπικοί αερολιμενάρχες πρέπει επιτέλους να λειτουργήσουν με κριτήριο την εξυπηρέτηση των πελατών τους και να ενισχυθούν με υπαλλήλους και εξοπλισμό όπου είναι απαραίτητο. Η πολιτεία χρειάζεται να επενδύσει πόρους άμεσα και να θέσει ποιοτικούς στόχους, αν πραγματικά θέλει την ανάπτυξη του τουρισμού στην Αθήνα και στην υπόλοιπη επικράτεια. Υπενθυμίζουμε, ότι άνω του 80% των αφίξεων τουριστών στη Ελλάδα γίνονται αεροπορικώς.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024