Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΆμεση απαίτηση να λυθεί το ακτοπλοϊκό της Άνδρου

Άμεση απαίτηση να λυθεί το ακτοπλοϊκό της Άνδρου

Όλοι οι φορείς της Άνδρου, η τοπική αυτοδιοίκηση (οι Δήμοι Άνδρου, Κορθίου, και Υδρούσας), ο σύνδεσμος ενοικιαζομένων δωματίων και η ένωση ξενοδόχων του νησιού εκφράζουν την αγανάκτηση τους από την […]

Όλοι οι φορείς της Άνδρο<.>υ, η τοπική αυτοδιοίκηση (οι Δήμοι Άνδρου, Κορθίου, και Υδρούσας), ο σύνδεσμος ενοικιαζομένων δωματίων και η ένωση ξενοδόχων του νησιού εκφράζουν την αγανάκτηση τους από<…> την αδιαφορία της πολιτείας και ιδιαίτερα του υπουργείου εμπορικής Ναυτιλίας σχετικά με τα δρομολόγια των πλοίων τόσο από και προς Πειραιά, όσο και με τα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων.
Η Επιτροπή Συντονισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών Νήσου Άνδρου που αποτελείται από τους δημάρχους Άνδρου κ. Δ. Γιαννίση, Κορθίου κ. Ι. Γλυνό., Υδρούσας κ. Ι. Ψήτο, τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων κ Ν. Μανούσο, και τον πρόεδρο της Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.Ε. κ. Σ. πολυκράτη, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε εχθές ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε κινητοποιήσεις αν δεν λυθεί το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού.
Ήδη την προσεχή Κυριακή 4 Ιουνίου στις 14:30 θα πραγματοποιηθεί 4ωρος προειδοποιητικός αποκλεισμός στο λιμάνι του Γαυρίου.
Σε υπόμνημα που κατέθεσε η Επιτροπή στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας την περασμένη Τρίτη ζητάει:
την δρομολόγηση του ‘Αίολος’ από Πειραιά, με πρώτο λιμάνι την Άνδρο
την παρεμβολή της Άνδρου στο δρομολόγιο του ‘Αίολος’ για Χίο-Μυτιλήνη, με ελάχιστη καθυστέρηση (λιγότερο από 30′) στο σύνολο του δρομολογίου και πολλαπλά οφέλη για όλους
την δρομολόγηση του ‘Πήγασος’ (το οποίο από την 4η Ιουνίου αποκτά την ελληνική σημαία) στη γραμμή που ήδη έχει ζητήσει η ίδια η εταιρία για Ραφήνα-Άνδρο-Σύρο-Σίφνο-Σέριφο-Μήλο. Η γραμμή αυτή δεν εκτελείται από κανένα πλοίο και λύνει σοβαρά προβλήματα σύνδεσης τεσσάρων νησιών του νομού με την Σύρο, η οποία είναι και πρωτεύουσα του νομού Κυκλάδων με πολλές υπηρεσίες αλλά και το νομαρχιακό νοσοκομείο.
Σύμφωνα με την Επιτροπή υπάρχει, επίσης, ανάγκη για άμεση σύνδεση του νησιού με τη Θεσσαλονίκη, το λιμάνι της Άνδρου μπορεί να δεχθεί τα σύγχρονα πλοία Highspeed τα οποία πρέπει να πιάνουν στο νησί, τα δρομολόγια πρέπει αφ’ ενός να αυξηθούν και αφετέρου να απέχουν τουλάχιστον 2 ώρες το ένα από το άλλο και όχι να συγκεντρώνονται όλα στο διάστημα 07:30-08:15 όπως γίνεται μέχρι σήμερα, να δημιουργηθεί σύνδεση από τον Πειραιά που μέχρι σήμερα είναι το πρώτο λιμάνι της χώρας, μέχρι τουλάχιστον να δημιουργηθεί η κατάλληλη υποδομή για να λειτουργήσει σωστά το λιμάνι του Λαυρίου.
Το θέμα είναι ότι ενώ το νησί μπορεί να δεχθεί μεγάλα πλοία, και υπάρχουν εταιρίες που θέλουν να δρομολογήσουν πλοία τους στη γραμμή που περιλαμβάνει και την Άνδρο, το υπουργείο Ναυτιλίας δεν έχει εγκρίνει ακόμα τις άδειες σκοπιμότητας.
Η κατάσταση που επικρατεί στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Άνδρου έχει συρρικνώσει την τουριστική περίοδο του νησιού στον ενάμιση μήνα με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα οι ξενοδοχειακές μονάδες και τα ενοικιαζόμενα καταλύματα του νησιού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024