Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & Προβολή'Greece All Time Classic' το κεντρικό σύνθημα της Ελλάδας για τη νέα τουριστική χρονιά
Υπουργείο Τουρισμού

'Greece All Time Classic' το κεντρικό σύνθημα της Ελλάδας για τη νέα τουριστική χρονιά

ΛΟΝΔΙΝΟ – WTM 2012 – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: 'Greece All Time Classic' είναι το νέο, κεντρικό μήνυμα της Ελλάδας για τη νέα τουριστική περίοδο, το οποίο και παρουσιάστηκε χθες από την υπουργό Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη στην World Travel Market 2012, στο Λονδίνο.

ΛΟΝΔΙΝΟ – WTM 2012 – ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Με κεντρικό μήνυμα “Greece All Time Classic” η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε χθες την Επικοινωνιακή Στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού για τη νέα τουριστική περίοδο κατά τη διεθνή έκθεση World Travel Market, στη βρετανική πρωτεύουσα.

Με το μήνυμα αυτό θα ταξιδεύσει η Ελλάδα στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο φυσικά τη διεύρυνση της τουριστικής κίνησης αλλά και την καθιέρωσή της στον κατάλογο των μεγάλων δυνάμεων του τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης,  η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε μεταξύ άλλων τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού Ελλάδα και  το ισχυρό brand “Ελληνικός Τουρισμός”. Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, η κα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι  περισσότερο  ελκυστικές στους ξένους  επισκέπτες. “Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους  και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ όλην τη διάρκεια του έτους”, επεσήμανε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Νίκος Καραχάλιος εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για τα επόμενα έτη  και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα  αποτελεί παραδοσιακό  δημοφιλή  προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται την χώρα μας. Επίσης εκπρόσωπος της Google παρουσίασε το νέο κανάλι του YouTube για τον ΕΟΤ.   

Στο πάνελ της συνέντευξης Τύπου ήταν επίσης ο πρέσβης της Ελλάδας κ. Κων. Μπίκας, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας  κ. Ανδρέας Κατσανιώτης και η διεθνούς φήμης βρετανίδα συγγραφέας κα Victoria Hislop, η οποία αναφέρθηκε στη μοναδικότητα της Ελλάδας που αποτελεί όπως τόνισε “πηγή έμπνευσης για το συγγραφικό της έργο”, που γνωρίζει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως. Η κα Hislop κατέληξε λέγοντας ότι “αν και δεν είναι Ελληνίδα, αισθάνεται Ελληνίδα στην καρδιά”.

Κατά τη διάρκεια παραμονής της στο Λονδίνο, η υπουργός Τουρισμού έχει προγραμματίσει να δώσει σειρά συνεντεύξεων  στα σημαντικότερα βρετανικά μέσα ενημέρωσης (CNBC, Blomberg, BBC, Euronews, Travel Channel κ.ά.).

Στην Παγκόσμια Έκθεση Λονδίνου, ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 813 τ.μ., το οποίο πλαισιώνεται  από 36 συνεκθέτες της Ελλάδας και φορείς όπως οι ΓΕΠΟΕΤ, ΗΑΤΤΑ, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, ΕΒΕΑ και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων. Το περίπτερο του ΕΟΤ συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, επαγγελματιών και δημοσιογράφων καθώς και επισκέπτες μεγάλου κύρους, όπως η  συγγραφέας Victoria Hislop η οποία μαζί με την κα Κεφαλογιαννη εγκαινίασαν το περίπτερο του ΕΟΤ.



Από αριστερά, ο κ. Κων/νος Μπίκας, πρέσβης της Ελλάδας στη Βρτετανία, η κα Όλγα Κεφαλογιάννη, υπουργός Τουρισμού, η κα Victoria Hislop, ταξιδιωτική συγγραφέας, ο κ. Νίκος Καραχάλιος, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ και ο κ. Ανδρέας Κατσανιώτης, γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024