Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΑνάδειξη νέων τουριστικών προορισμών της Ελλάδας στην Κίνα
Εκθέσεις

Ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών της Ελλάδας στην Κίνα

Οι Tour Οperators της Κίνας εξακολουθούν να εκφράζουν τις ανησυχίες τους με αντικείμενο την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, καθώς και θέματα ασφαλείας, σε σχέση με το μεταναστευτικό στην Ελλάδα και την τρομοκρατία σε Τουρκία και Ευρώπη.

Η ΓΕΠΟΕΤ έλαβε μέρος με επιτυχία στην τουριστική έκθεση COTTM που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο της Κίνας από τις 12 έως τις 14 Απριλίου 2016, υποστηρίζοντας την προσπάθεια του ΕΟΤ να συμμετάσχει για πρώτη φορά στην κινεζική αγορά σε έκθεση αμιγώς Β2Β. Η Ομοσπονδία εκπροσωπήθηκε από τον κ. Αλέξανδρο Γασπαράτο, γενικό γραμματέα της ΓΕΠΟΕΤ και τον κ. Μάριο-Αντώνιο Τριβιζά, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλό της Kentavros Travel Network.

Ο αριθμός των εκθετών του περιπτέρου του ΕΟΤ υπήρξε περιορισμένος και εντύπωση προκάλεσε η απουσία γνωστών ελληνικών τουριστικών γραφείων με μεγάλο μερίδιο αγοράς στην κινεζική αγορά.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης διαπιστώθηκε ότι η αγορά της Κίνας προσπαθεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος των μειωμένων κρατήσεων του χειμώνα, καθώς ήρθη ένα από τα εμπόδια που ήταν η λειτουργία των visa centers σε περισσότερες από 3 τοποθεσίες (σήμερα λειτουργούν 12 visa centers και έως τέλος του μήνα 15).

Οι Tour Οperators της Κίνας εξακολουθούν να εκφράζουν τις ανησυχίες τους με αντικείμενο την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, καθώς και θέματα ασφαλείας, σε σχέση με το μεταναστευτικό στην Ελλάδα και την τρομοκρατία σε Τουρκία και Ευρώπη.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών της χώρας μας στην Κίνα. Για παράδειγμα, η Ζάκυνθος θα αποτελέσει νέο προορισμό για τους Κινέζους καθώς μέσω της Κορεατικής σειράς “Απόγονοι του Ήλιου” (Descendants of the Sun) που ξεκίνησε να προβάλλεται στην Κίνα φέτος τον Φεβρουάριο η προβολή της χώρας μας και του νησιού είναι σημαντική. Εξίσου μεγάλη απήχηση και συμβολή στην άνοδο των τουριστών από την Κίνα είχε η σειρά “Beijing Love Story” που γυρίστηκε στην Σαντορίνη το 2013 και προβλήθηκε στην Κίνα το 2014. Η προσέλκυση τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών στη χώρα μας από την Ασία ίσως αποδειχθεί το καλύτερο μέσο προσέγγισης της συγκεκριμένης αγοράς και η ΓΕΠΟΕΤ μετ’επιτάσεως υποστηρίζει τη θέσπιση εθνικής στρατηγικής στον τομέα αυτόν, που θα αποφέρει άμεσα και θεαματικά αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό.

Η Ομοσπονδία επιθυμεί να ευχαριστήσει για τη φιλοξενία το τοπικό γραφείο του ΕΟΤ Κίνας και να συγχαρεί το προσωπικό του, το οποίο αν και ολιγομελές εξέπληξε με την παραγωγή δύο νέων καλαίσθητων και υψηλής ποιότητας διαφημιστικών φυλλαδίων, προβάλλοντας τόσο τα Δωδεκάνησα όσο και τα Ιόνια νησιά, στην προσπάθειά του να διευρύνει τους προορισμούς επιλογής των Κινέζων τουριστών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024