Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΑρχίζει η προβολή του ελληνικού τουρισμού στη Mεγάλη Βρετανία

Αρχίζει η προβολή του ελληνικού τουρισμού στη Mεγάλη Βρετανία

Με βασικό μέσο την τηλεόραση άρχισε χθες η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στη Μεγάλη Βρετανία…

Με βασικό μέσο την τηλεόραση άρχισε χθες η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στη Μεγάλη Βρετανία<...>. Το τηλεοπτικό κανάλι Travel για ενάμιση μήνα έως το τέλος Μαΐου θα εκπέμπει αποκλειστικά αφιερωμένο πρόγραμμα στην Ελλάδα.
Πρόκειται για σειρά ημίωρων προγραμμάτων, επαναλαμβανόμενων πέντε φορές τη μέρα, που σχεδιάστηκαν από το εξειδικευμένο και με αυξανόμενη τηλεθέαση στη βρετανική αγορά Travel Channel.

H προβολή της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού θα παρουσιάζεται με τη χορηγία του ΕΟΤ και της πιστωτικής κάρτας Visa στο πλαίσιο της συμφωνίας που πέτυχε το Γραφείο του ΕΟΤ στο Λονδίνο. Εκτός των δυο βασικών χορηγών (ΕΟΤ και Visa) το πρόγραμμα υποστηρίζεται, επίσης και από τις επιχειρήσεις Sofitel, Chandris Hotels, Marriott Hotels, Horizon Travel και από Tour Operators.

Η πρώτη παρουσίαση είναι αφιερωμένη στην Κέρκυρα και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν Κρήτη, Ρόδος, Ζάκυνθος, Κώς, Χαλκιδική και Κεφαλονιά, ενώ θα διαφημιστούν και 14 ελληνικά ξενοδοχεία.

Κατά τη διάρκεια του ημίωρου προγράμματος, όπου θα προβάλλονται περιοχές της χώρας μας, θα παρέχεται η δυνατότητα σε βρετανούς tour operators (TUI/Thomson, My Travel, Thomas Cook, First Choice, Cosmos, Argo, Libra) να «πωλούν» τα προγράμματά τους για την Ελλάδα. Το υλικό για την παραγωγή των προγραμμάτων προέρχεται κυρίως από τον ΕΟΤ, αλλά και άλλες πηγές, πάντα σε συνεργασία του γραφείου ΕΟΤ Βρετανίας με τον τηλεοπτικό σταθμό.

Το πρόγραμμα αρχίζει και κλείνει με το ειδικό σποτ 30 δευτερολέπτων, που δημιουργήθηκε γι’ αυτό το σκοπό, που παρουσιάζει τη συνεργασία με τη Visa και όλους τους άλλους χορηγούς καθώς επίσης και με τηλεοπτικό σποτ 30 δευτερολέπτων του ΕΟΤ, το οποίο θα επαναλαμβάνεται και στο μέσον του προγράμματος.

Το τηλεοπτικό κανάλι μεταδίδει τα προγράμματά του σε ψηφιακή και καλωδιακή μορφή σε πολλές χώρες της Ευρώπης (σε επτά γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής) και το παρακολουθούν 14 εκατομμύρια άνθρωποι στη Μεγάλη Βρετανία και 17 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη.

Η έναρξη του διαφημιστικού προγράμματος υπολογίστηκε έτσι ώστε να συμπίπτει με τη λήξη του πολέμου στο Ιράκ προκειμένου για να συμβάλλει καθοριστικά στην ενδυνάμωση της ζήτησης για τον τουρισμό προς τη χώρα μας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024