Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑβραμόπουλος: Πάνω από ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα έρευνας για την ικανοποίηση ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα

Αβραμόπουλος: Πάνω από ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα έρευνας για την ικανοποίηση ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα

Πάνω από ενθαρρυντικά χαρακτήρισε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποίησε για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού η εταιρία MRB Hellas S.A. με αντικείμενο την ικανοποίηση ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα…

Πάνω από ενθαρρυντικά χαρακτήρισε ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, τα αποτελέσματα έρευνας,<...>που πραγματοποίησε για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού η εταιρία MRB Hellas S.A. με αντικείμενο την ικανοποίηση ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 2 Οκτωβρίου σε δείγμα 1.500 τουριστών με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο αεροδρόμιο `Ελευθέριος Βενιζέλος`, στο αεροδρόμιο `Μακεδονία`, στο αεροδρόμιο Ρόδου και Ηρακλείου, αλλά και στο λιμάνι της Πάτρας, κατέδειξε πως το 77% θα ξανά έρθει στην Ελλάδα, ενώ το 84,9% θα συνιστούσε την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Ακόμα, το 84,8% δηλώνει πολύ υψηλή ικανοποίηση από τις διακοπές στη χώρα μας.

Στο ερώτημα τι τους ικανοποίησε κατά τις διακοπές τους στην Ελλάδα, το 52% απάντησε η φυσική ομορφιά, το 41% η φιλοξενία, το 33% οι άνθρωποι, το 28% το φαγητό, το 28% η φιλική και ήρεμη ατμόσφαιρα, το 26% η ευγένεια, το 25% η ποιότητα διατροφής και το 24% η ιστορία – κουλτούρα.

Ερωτώμενοι σχετικά με τις προσδοκίες που είχαν πριν έρθουν, το 52,7% των επισκεπτών της χώρας μας απάντησε ότι είναι πολύ καλύτερες από το αναμενόμενο, ενώ ένα 43% απάντησε ότι ήταν ακριβώς όπως το περίμεναν.

Όσον αφορά στη χώρα προέλευσης των επισκεπτών μας, οι περισσότεροι ήταν Γερμανοί 20%, Γάλλοι 12,3%, Βρετανοί 17,5%, Βόρειος Αμερική περίπου 6,5%, Ιταλία – Ισπανία 8,2%, Σκανδιναβικές χώρες 11%, υπόλοιπη Ευρώπη 14%, υπόλοιπος κόσμος 2,7%, Ρωσία και Βαλκάνια 1,5% και Ασία – Αυστραλία περίπου 5%.

Παράλληλα, όμως η έρευνα κατέδειξε και αρνητικά σημεία, όπως θέματα καθαριότητας, ευταξίας, σχέσης τιμής – προϊόντος, κ.α., για τα οποία, όπως επεσήμανε και ο Υπουργός “θα πρέπει να υπάρξει άμεση και σημαντική βελτίωση.

Στα πλαίσια του γενικότερου απολογισμού δράσεων του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης στους 20 μήνες ύπαρξης του, ο Υπουργός στάθηκε ιδιαίτερα στο έργο προβολής της Ελλάδας, που διατελούν τα γραφεία του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αβραμόπουλος:

“Αναβαθμίζουμε πέντε γραφεία του εξωτερικού που ήδη λειτουργούν σε αντίστοιχα στρατηγικά κέντρα προβολής και ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού, με αποστολή το διεθνή συντονισμό της ελληνικής τουριστικής δράσης, την ενεργό συμμετοχή της χώρας μας στα διεθνή τουριστικά δρώμενα και τη στοχευμένη παγκόσμια επικοινωνία των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της ελληνικής τουριστικής οικονομίας στο εξωτερικό.

Προκεχωρημένα μικρά στρατηγεία του ελληνικού τουρισμού στα σημαντικότερα σημεία και μέσα στην καρδιά της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Στο Λονδίνο, τη διεθνή πρωτεύουσα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, θα έχει την ευθύνη η Υπηρεσία μας του συντονισμού της στρατηγικής μας για διεθνή ελληνική επιχειρηματική παρουσία, την προώθηση επενδυτικών συνεργασιών, την ανάπτυξη του συνεδριακού και θεματικού τουρισμού. Επιδίωξή μας είναι να καταστήσουμε το Λονδίνο πυρήνα παγκόσμιας προβολής των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του νέου και ποιοτικού τουριστικού δόγματος της χώρας μας.

Το Παρίσι θα έχει την ευθύνη της προώθηση της Ελλάδας του πολιτιστικού τουρισμού. Το Παρίσι θα αναπτύξει την εικόνα της Ελλάδας ως δωδεκάμηνου τουριστικού προορισμού που διαφοροποιείται για το μοναδικό πλουραλισμό και τη διαχρονικότητα της πολιτιστικής της κληρονομιάς. Θα αξιοποιήσουμε τον κινηματογράφο, τη μουσική, τις εικαστικές τέχνες για την προβολή της χώρας μας. Στη μητρόπολη της τέχνης, των γραμμάτων, του πολιτισμού, ιδρύουμε έναν πόλο ανάπτυξης και ελληνικού πολιτιστικού προϊόντος και συντονίζουμε στη πράξη τον τουρισμό με τον πολιτισμό στη διεθνή του διάσταση.

Η Φρανκφούρτη θα προωθήσει την αποτελεσματική συμμετοχή της χώρας μας στο παγκόσμιο δίκτυο οργανωμένου και ομαδικού τουρισμού, συμμετέχοντας στις ανάγκες της αγοράς των μεγάλων tour operators, συνδέοντας τη ζήτηση των τοπικών τουριστικών αγορών με την προσφορά του ελληνικού τουρισμού. Η χώρα που αποτελεί πόλο της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης ή άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφεται η Γερμανία που συνδέει τις νέες και ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης διαμορφώνουμε ανταγωνιστικές προϋποθέσεις για την κατάκτηση της απαιτητικής αγοράς των tour operators.

Στο Μιλάνο, σε ένα από τα πλέον σημαντικά μητροπολιτικά κέντρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναπτύσσουμε έναν διοικητικό κόμβο για την απορρόφηση Κοινοτικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων για την ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι ο τουρισμός ενσωματώθηκε στην ευρωπαϊκή Συνταγματική Συνθήκη ως πολύτιμο όχημα βιώσιμης οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, ύστερα από τη δυναμική παρέμβαση της Ιταλίας και της Ελλάδας. Στην δε επικείμενη συνάντηση των Υπουργών Τουρισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Βιέννη, η Ελλάδα θα καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση η οποία θα στοχεύει στην υιοθέτηση κοινής Ευρωπαϊκής τουριστικής πολιτικής. Ένα βήμα σημαντικό όχι μονάχα για τη χώρα μας αλλά και ευρύτερα για τη νέα μεγάλη μας χώρα, την Ευρώπη, που όλο και περισσότερο συντονίζει, συνδυάζει, εναρμονίζει τις πολιτικές της και δυστυχώς ο τουρισμός δεν είχε ακόμα επιλεγεί.

Στην Κοπεγχάγη σε μια από τις πιο καινοτόμες μητροπόλεις της Ευρώπης και πόλη της σκανδιναβικής αγοράς, δημιουργούμε τον πόλο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως διεθνές πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης που σέβεται και αξιοποιεί τους φυσικούς και πολιτισμικούς της πόρους. Προβάλλουμε μια Ελλάδα που διατηρεί και αναπτύσσει το φυσικό και πολιτισμικό της κλίμα”.

Τέλος, ιδιαίτερα θετικές και αισιόδοξες παρουσιάζονται οι εκτιμήσεις των γραφείων του εξωτερικού για την τουριστική κίνηση της επόμενης χρονιάς. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας εκτιμάται αύξηση της κίνησης τουλάχιστον κατά 4%, από την Γερμανία 9-10%, από την Ολλανδία 5-10%, από την Ιταλία 5-7%, από την Αυστρία 5%, από τις Η.Π.Α. 26-30%, από τον Καναδά 9-10% και από την Αυστραλία 10-15%. Πιθανή εκτιμάται πως θα είναι η αύξηση της τουριστικής κίνησης από την Ρωσία, τις χώρες Visegrad, ενώ αυξητική από την Ιαπωνία, το Ισραήλ, την Ισπανία, το Βέλγιο και τη Γαλλία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

01/03/2024
29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024