“Στόχοι μας η σαφής βελτίωση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας της χώρας, η σαφής αύξηση της συμμετοχής των εξαγωγών και του τουρισμού στο ΑΕΠ την επόμενη τετραετία”, τόνισε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης στην συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, για τη Χάρτα Σύγκλισης, στο Ζάππειο Μέγαρο…
“Στόχοι μας η σαφής βελτίωση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας της χώρας, η σαφής αύξηση της συμμετοχής των εξαγωγών και του τουρισμού στο ΑΕΠ την επόμενη τετραετία”, τόνισε μεταξύ άλλων<...> ο πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης στην συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, για τη Χάρτα Σύγκλισης, στο Ζάππειο Μέγαρο. Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε την Χάρτα ως τον `οδικό χάρτη` της επόμενης τετραετίας 2004-2008, για το μεγάλο άλμα προς τα εμπρός, για την οριστική αλλαγή της Ελλάδας.
Το τέταρτο από τα δέκα μέτωπα της σύγκλισης, στα οποία αναφέρεται η Χάρτα, αναφέρεται στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας μας, και όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός η κυβέρνηση δεσμεύεται για τα εξής:
- Στην επιτάχυνση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, με προώθηση ιδιωτικοποιήσεων και στρατηγικών συμμαχιών που θα αποδώσουν έσοδα 1-2% του ΑΕΠ κάθε χρόνο μέχρι το 2008. Υλοποίηση του προγράμματος απελευθέρωσης στην αγορά ενέργειας, προώθηση απελευθέρωσης σε άλλους τομείς (μεταφορές, ταχυδρομεία), και προώθηση του ανταγωνισμού, σε εθνικό, αλλά και σε τοπικό επίπεδο.
- Δίκτυο παροχής εξαγωγικών υπηρεσιών, και διευκόλυνση ξένων επενδύσεων. Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, με κίνητρα εκσυγχρονισμού, ενίσχυση των τουριστικών δικτύων διανομής και μεταφοράς.
Επίσης, στο έκτο μέτωπο που αφορά στην οικοδόμηση της νέας Ελλάδας με σύγχρονες υποδομές μεταφορών και ενέργειας, αναφέρθηκε ως στόχος η ολοκλήρωση ενός πλέγματος σε όλη την επικράτεια, και δεσμεύθηκε:
- Στην ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων εθνικής σημασίας με έμφαση στη διασύνδεση της περιφέρειας, παράδοση σε χρήση του συνόλου της Εγνατίας Οδού, – 610 χλμ., του συνόλου των 710χλμ. του ΠΑΘΕ, ολοκλήρωση της ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου μέχρι το τέλος του 2004. Επίσης, Δυτικός Αξονας, Μετρό Θεσσαλονίκης, Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης θα είναι άλλα έργα που αποτελούν στόχο μας.
- Στην αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, με μείωση του χρόνου ταξιδιού, αλλά και σε σαφή περιορισμό των ελλειμμάτων του ΟΣΕ με δραστικές παρεμβάσεις στην εκμετάλλευση και το δίκτυο.
- Στην ολοκλήρωση αναβάθμισης λιμένων και αεροδρομίων στην περιφέρεια.
- Στην ουσιαστική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, με την ανανέωση στόλου των λεωφορείων και των τρόλλεϋ, επεκτάσεις του Αττικού μετρό, τη σύνδεση του αεροδρόμιου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου λειτουργίας των ΚΤΕΛ και των ΤΑΞΙ.
- Στη διαμόρφωση ενός νέου προγράμματος ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης άγονων γραμμών με οικονομική αρωγή του κράτους (ετήσιο προϋπολογισμό 45 εκατ. ευρώ), και στόχο τη δρομολόγηση στην περίοδο 2004-08 σε 27 άγονες γραμμές του Αιγαίου, πλοίων με σύγχρονες προδιαγραφές, και δυνατότητα πλου σε δύσκολες συνθήκες.
- Στην ολοκλήρωση του εθνικού δικτύου ενέργειας και διασυνδέσεων με την Ευρώπη. Την εξασφάλιση πολλαπλών πηγών τροφοδοσίας για αύξηση της ασφάλειας. Περιβαλλοντικές βελτιώσεις στην παραγωγή, διανομή και μετάδοση.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.