Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑύξηση του τουρισμού της Κω ιδίως από Ισραήλ και Ρωσία
Δημοτικός Οργανισμός Τουρισμού της Κω

Αύξηση του τουρισμού της Κω ιδίως από Ισραήλ και Ρωσία

Με θετικό πρόσημο +11.22% στις αεροπορικές αφίξεις από το εξωτερικό έκλεισε ο Ιούλιος για την Κώ σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2009. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Αερολιμενικού Ελέγχου του Κρατικού Αερολιμένα Κω, σε απόλυτα νούμερα στο νησί του Ιπποκράτη έφτασαν 164.194 ταξιδιώτες από 24 χώρες

Με θετικό πρόσημο +11.22% στις αεροπορικές αφίξεις από το εξωτερικό έκλεισε ο Ιούλιος για την Κώ σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2009.<...>

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Αερολιμενικού Ελέγχου του Κρατικού Αερολιμένα Κω, σε απόλυτα νούμερα στο νησί του Ιπποκράτη έφτασαν 164.194 ταξιδιώτες από 24 χώρες δηλαδή 16.566 περισσότεροι από τον περσινό Ιούλιο.

Την μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασαν οι ταξιδιώτες από το Ισραήλ που έκλεισαν το +310,67% με τους Ρώσους να ακολουθούν στο +131,56%.

Από τις παραδοσιακές αγορές οι αφίξεις από τη Μεγάλη Βρετανία αυξήθηκαν κατά 12,15%, από τη Γερμανία 5,94%, ενώ οι Σουηδοί και οι Δανοί αυξήθηκαν 75,48% και 40,42% αντίστοιχα.

Να σημειωθεί ότι και ο Ιούνιος είχε σημειώσει άνοδο στις αφίξεις 8,78% σε σχέση με το 2009 φτάνοντας τους 118.109 ταξιδιώτες, δηλαδή 9.532 περισσότερους.

Η θετική αυτή πορεία της Κω εν μέσω οικονομικής κρίσης και γενικότερης αρνητικής δημοσιότητας της Ελλάδας στο εξωτερικό οφείλεται στις συντονισμένες προσπάθειες των επιχειρηματιών του τουρισμού και του Δημοτικού Οργανισμού Τουρισμού.

Ο Γενικός Διευθυντής του Δημοτικού Οργανισμού Τουρισμού (ΔΟΤ) της Κω, κ. Ηλίας Σιφάκης αναφερόμενος στους λόγους που οδήγησαν στη θετική πορεία της Κω τόνισε ότι: «Πέρα από τις επαγγελματικές προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια από ντόπιους επιχειρηματίες του τουρισμού ειδικότερα στη Ρώσικη Αγορά, σημαντική είναι και η προσπάθεια που έγινε από τον Δήμο της Κω και την τοπική κοινωνία με αποκορύφωμα τη συμμετοχή της Κω τα τελευταία χρόνια σε πολύ σημαντικό Ελληνορωσικό Forum τουρισμού με συμμετοχή πολλών τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων. Το φόρουμ αυτό, φέτος πραγματοποιήθηκε στην Κω. Ουσιαστικά ήταν μια συντονισμένη προσπάθεια φορέων και Δήμου με προωθητικές ενέργειες και φιλοξενία πολλών δημοσιογράφων για την προώθηση της Κω στην Ρωσία. Από πληροφορίες που έχουμε δε, είναι μεγάλο και το ενδιαφέρον για το 2011, και ήδη υπογράφουν συμβόλαια μεγάλοι Ρώσοι tour operators. που ήδη δραστηριοποιούνται στην Κρήτη. Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι η Κως, καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των Ρώσων τόσο σε παροχές υπηρεσιών όσο και επίπεδο υποδομών».

Σχετικά με την εντυπωσιακή πορεία των Ισραηλινών ο κ. Σιφάκης το αποδίδει στο γεγονός ότι «Οι Ισραηλινοί είναι μια αγορά που δραστηριοποιείται αρκετά χρόνια στην Κω, με ιδιαίτερη αύξηση εφέτος, κυρίως λόγω των προβλημάτων που είχε το Ισραήλ με την Τουρκία, και ένα μεγάλο μέρος των παραθεριστών διάλεξαν άλλους προορισμούς μεταξύ των οποίων και η Κως. Σημαντικό ρόλο παίζει το γεγονός ότι οι Ισραηλίτες αισθάνονται στην Κω ιδιαίτερα ασφαλείς και τους παρέχεται κάθε δυνατή βοήθεια προς αυτήν την κατεύθυνση. Το ενδιαφέρον τους μάλιστα επεκτείνεται και στις Κρουαζιέρες».

Επιπλέον, το μεγάλο γεγονός για την Κω το 2010 είναι η έναρξη των πτήσεων τη εταιρείας χαμηλού κόστους easyJet (από Λονδίνο) και Ryannair (από Φρανκφούρτη και Μιλάνο). Σύμφωνα με τον κ. Σιφάκη η μεγάλη συμβολή τους στον Τουρισμό της Κω θα φανεί στο άμεσο μέλλον.

Ο κ. Σιφάκης αποδίδει τη μεγαλύτερη κίνηση στους μεγάλους Ευρωπαικούς οργανισμούς TUI & THOMAS COOK από όλες τις χώρες που αυτοί δραστηριοποιούνται, αλλά όπως επισημαίνει «Αυτό που για εμάς στην Κω είναι πάρα πολύ σημαντικό, είναι η αύξηση (για 2η χρονιά) των Σουηδών, Aγγλων, και Δανών, αγορές που είχαμε χάσει».

Εϊναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο Δήμος Κώ μέσω του Δημοτικού Οργανισμού Τουρισμού επένδυσε σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων και προβολής:

  • στο Λονδίνο συμμετέχοντας στην προβολή της Ελλάδας στα Harrods με μία βιτρίνα αφιερωμένη στην Κω και στην εκδήλωση ΅Greek BeachΆ στον Τάμεση,
  • στη Σκανδιναβική αγορά με παρουσιάσεις της νέας τουριστικής ταυτότητας της Κω σε δημοσιογράφους και τουριστικά γραφεία,
  • στην Κεντρική Ευρώπη με παρουσίαση της Κω μέσα από τα πλωτά ενημερωτικά σεμινάρια σε τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφους

Καταλήγοντας ο κ. Σιφάκης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι «φαίνεται να αποδίδει η πολύ μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει από τον Δήμο αλλά και όλους τους Κώους, για τον επαναπροσδιορισμό της θέσης της Κω στον Τουριστικό χάρτη ως ένα νησί, φιλικό στον Τουρίστα, στις μετακινήσεις του στην πόλη με ασφάλεια, με φιλικά προς το περιβάλλον μέσα (π.χ. ποδήλατα με ανάπτυξη μεγάλου δικτύου ποδηλατοδρόμων), στη γενική αναβάθμιση της Πόλης της Κω με ανάδειξη των ιστορικών της κτηρίων αλλά και με το ζωντάνεμα της πόλης μέσα από πολιτιστικές εκδηλώσεις σε όλο το μήκος και πλάτος της πόλης της Κω. Στην Κω, γίνεται πια θεσμός το διεθνές φεστιβάλ Φιλαρμονικών ορχηστρών του Ιουλίου, τα Ιπποκράτεια τον Αύγουστο, το διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου με θέμα την Υγεία τον Σεπτέμβρη, το Φεστιβάλ Νεολαίας τον Αύγουστο, Αθλητικές διοργανώσεις όπως το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Beach Volley πέρυσι και φέτος τον Αύγουστο. Όλα αυτά, εκτός του ότι δυναμώνουν την τοπική οικονομία, προσφέρουν και μία αναγνωρισιμότητα της Κω σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και θέτουν τις βάσεις για την Παγκόσμια αναγνώριση της Κω».

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024