Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΧαμηλά ο τουρισμός στις καταγγελίες του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών

Χαμηλά ο τουρισμός στις καταγγελίες του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών

Παρά τη θεαματική αύξηση κατά 40% στον αριθμό των καταγγελιών-παραπόνων που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠ.ΚΑ.) το 2003 σε σχέση με το 2004, ο τουρισμός ήταν σε αρκετά χαμηλά […]

Παρά τη θεαματική αύξηση κατά 40% στον αριθμό των καταγγελιών-παραπόνων που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠ.ΚΑ.) το 2003 σε<...> σχέση με το 2004, ο τουρισμός ήταν σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.

Ενώ τα Ινστιτούτα Αδυνατίσματος κατέχουν το 20,77% των παραπόνων και την πρώτη θέση στην λίστα του ΚΕΠ.ΚΑ, οι τουριστικές υπηρεσίες έχουν μόνο 4,08%, και ακολουθούν η κινητή τηλεφωνία με 2,13%, οι χρονομεριστικές μισθώσεις με 2,09%, και λοιπές περιπτώσεις με 2,91%.

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία του ΚΕ.Π.ΚΑ., το μεγαλύτερο ποσοστό των καταγγελιών (99,73%) λύθηκε προς όφελος των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του Κέντρου στους προμηθευτές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024